跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18644


841#
發表於 06-1-6 16:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

carol,咁佢擺到明玩


公爵府

積分: 27329


842#
發表於 06-1-6 16:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)


係呀, 我話過我係 1 隻庵春



kyleung 寫道:
床的東西,又要問葉生
在床上做的事情,又係要問葉生
明白
收到
OK!


伯爵府

積分: 18644


843#
發表於 06-1-6 16:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

[quote]
kyleung 寫道:
床的東西,又要問葉生
在床上做的事情,又係要問葉生
明白
收到
OK!


[quote]
happy_mother 寫道:
[quote]
Valeriemama 寫道:

e 樣野要問 mr yip


[quote]
happy_mother 寫道:
我都係想搵人整, 佢 quote我皮三, 睇


侯爵府

積分: 24274


844#
發表於 06-1-6 16:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)


同我心目中的一樣!!
我都好like L-shape style的!!!!
happy_mother 寫道:
that's what i want, 到妹妹8yrs old, 會再做, 到時先分房
[quote]
kyleung 寫道:

合:
你有大有細,可以整張上下架L型的有衣櫃有書檯的比佢地啦(if 兄妹同房的話!!
[/quote]


伯爵府

積分: 18644


845#
發表於 06-1-6 16:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

合合,我諗差不多!!我阿哥上次又係做


侯爵府

積分: 21537


846#
發表於 06-1-6 16:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

wendy,
搬office, 已經order咗egg tart, chicken wing, 魚旦 and juice [quote]
Hin.com 寫道:
karen, 下午茶 正!!我頭先食


侯爵府

積分: 20995


847#
發表於 06-1-6 16:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 24274


848#
發表於 06-1-6 16:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

轉話題!!

比大家睇吓郭小朋友的曳樣!!
呢個係佢同表姐仔賽跑個樣!!





侯爵府

積分: 20995


849#
發表於 06-1-6 16:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

MISS LEUNG,

你今日用我login玩得好happy啦
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 23951


850#
發表於 06-1-6 16:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

how's yr VISA
戇居SBB 寫道:


伯爵府

積分: 18644


851#
發表於 06-1-6 16:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

男人就係like咁樣 比佢feel到佢係一家之主
Valeriemama 寫道:

係呀, 我話過我係 1 隻庵春



[quote]
kyleung 寫道:
床的東西,又要問葉生
在床上做的事情,又係要問葉生
明白
收到
OK!
[/quote]


侯爵府

積分: 20995


852#
發表於 06-1-6 16:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

Done
happy_mother 寫道:
how's yr VISA [quote]
戇居SBB 寫道:
[/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


伯爵府

積分: 18644


853#
發表於 06-1-6 16:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

karen,好豐富呀 but似dinner多D [quote]
karen&angus 寫道:
wendy,
搬office, 已經order


侯爵府

積分: 24274


854#
發表於 06-1-6 16:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

Thanks to Mr. Kwok!!


戇居SBB 寫道:
MISS LEUNG,

你今日用我login玩得好happy啦


公爵府

積分: 27329


855#
發表於 06-1-6 16:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)


有野想問
烚好 d 9 樽, 你地用乜儲存??
我用 lock & lock 既盒, 好 fit 可以存哂8 隻 9 樽
我個 fd 想買 1 個, 但我上次買個間 shop closed
幫佢搵左好多地方都無
想睇下你地知唔知邊度有得賣 or 你地用乜??


侯爵府

積分: 23951


856#
發表於 06-1-6 16:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

唔係化, 個個都話貴喎 [quote]
Hin.com 寫道:
合合,我諗差不多!!我阿哥上次又係做


伯爵府

積分: 18644


857#
發表於 06-1-6 16:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

carol,謙謙1D都唔似得20lbs喎
佢兩個面朱dum都成磅啦 [quote]
kyleung 寫道:
轉話題!!

比大家睇


侯爵府

積分: 21537


858#
發表於 06-1-6 16:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

佢happy即係你happy,
你咪當睇佢唔到囉
戇居SBB 寫道:
MISS LEUNG,

你今日用我login玩得好happy啦


侯爵府

積分: 23951


859#
發表於 06-1-6 16:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

any trouble
戇居SBB 寫道:
Done [quote]
happy_mother 寫道:
how's yr VISA [quote]
戇居SBB 寫道:
[/quote][/quote]


珍珠宮

積分: 33190


860#
發表於 06-1-6 16:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 30(05/01/2006)

我用個唔係lock & lock , 係sogo買,
不過我都係搵唔番, 係日本城買過令一隻比99 jar 當時.
Valeriemama 寫道:

有野想問
烚好 d 9 樽, 你地用乜儲存??
我用 lock & lock 既盒, 好 fit 可以存哂8 隻 9 樽
我個 fd 想買 1 個, 但我上次買個間 shop closed
幫佢搵左好多地方都無
想睇下你地知唔知邊度有得賣 or 你地用乜??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo