烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   10


侯爵府

積分: 20309


841#
發表於 12-10-13 00:09 |只看該作者
natalielin 發表於 12-10-12 23:29
高粉要幾多?我下星期會訂,唔駛拖住大家,心掛掛!
你有幾多剩可以散出嚟? 我估2-3kg度, 唔該晒細叻, 仲有半人魔


珍珠宮

積分: 46523

2024年龍年勳章 畀面勳章


842#
發表於 12-10-13 00:11 |只看該作者
...今日追左2個鐘...GE結果係搬左新屋....
Stay Hungry , stay foolish !!


侯爵府

積分: 20309


843#
發表於 12-10-13 00:11 |只看該作者
natalielin 發表於 12-10-12 23:34
頂住呀,不過真係巧辛苦,最慘係咁辛苦都冇瘦過,人地以為我好嘆



...
大家咁話, 真係好唔明, 點解咁辛苦都可以少少都唔瘦吓. c6真係以為我好他條架


侯爵府

積分: 20309


844#
發表於 12-10-13 00:12 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-10-12 23:34
等小朋友大D 先再想啦...
係要見步行步, 可能過多兩年, 真係想搵個工人仲難過咩呀


侯爵府

積分: 20309


845#
發表於 12-10-13 00:13 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-10-12 23:40
...即是叫醒全家來叫你起身....


侯爵府

積分: 20309


846#
發表於 12-10-13 00:15 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-10-12 23:46
...你夠唔夠瞓, 要跟靚仔作息時間...夾唔夾...
唔係幾夠, 因為唔夠爽, 只可斷斷續續咁瞓, 爭咗d咁囉


侯爵府

積分: 20309


847#
發表於 12-10-13 00:17 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-10-12 23:52
..下次唔好訂間靚酒店...要差過屋企GE, 佢就會返來先瞓....
咁都俾你諗到, 但咁樣咪難為埋半人魔都冇教好瞓囉


大宅

積分: 2247


848#
發表於 12-10-13 00:17 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 26]

我都打個招呼先,新人報到,真係麻煩晒同多謝晒大家嘅教導




侯爵府

積分: 20309


849#
發表於 12-10-13 00:18 |只看該作者
lhtruby 發表於 12-10-12 23:52
首領首領求救丫我岩岩整左個老麵種丫做左成個麵團mode,出黎個麵團痴到成個內膽都係,勁難 ...
攪咩黏成咁呀你落咗d咩呀? 第一次整老麵?


男爵府

積分: 7355


850#
發表於 12-10-13 00:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-10-12+發表個老

原帖由 lhtruby 於 12-10-12 發表
首領首領求救丫我岩岩整左個老麵種丫做左成個麵團mode,出黎個麵團痴到成個內膽都係,勁難 ...





侯爵府

積分: 20309


851#
發表於 12-10-13 00:20 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-10-13 00:03
返左夜班...同佢地D 時間倒轉左...我E+ 都是禁....做夜鬼, 朝早先來瞓...
我果陣係去玩(飲)到天光先返屋企瞓


男爵府

積分: 7355


852#
發表於 12-10-13 00:22 |只看該作者

引用:我都打個招呼先,新人報到,真係麻煩晒同多

原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表
我都打個招呼先,新人報到,真係麻煩晒同多謝晒大家嘅教導



...
阿May...我地經常都見果喎




男爵府

積分: 7355


853#
發表於 12-10-13 00:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-10-12+發表個老

原帖由 lhtruby 於 12-10-12 發表
首領首領求救丫我岩岩整左個老麵種丫做左成個麵團mode,出黎個麵團痴到成個內膽都係,勁難 ...
真係好誇,有跟足食譜嗎?我上次整ok喎




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


854#
發表於 12-10-13 00:25 |只看該作者
lhtruby 發表於 12-10-12 23:52
首領首領求救丫我岩岩整左個老麵種丫做左成個麵團mode,出黎個麵團痴到成個內膽都係,勁難 ...
點解會咁


大宅

積分: 2625


855#
發表於 12-10-13 00:29 |只看該作者
tp168 發表於 12-10-13 00:25
點解會咁
各位,跟足曬了mouth: 我係第一次整老麵阿....我以為因為無油份先咁癡.....


大宅

積分: 2625


856#
發表於 12-10-13 00:32 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-10-13 00:18
嘩攪咩黏成咁呀你落咗d咩呀? 第一次整老麵?
我用首領個食譜
高粉250g
水around 165ml
IDY p仔1小匙
糖 1茶匙




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


857#
發表於 12-10-13 00:42 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-10-12+23:41+

原帖由 hinhin_ma 於 12-10-13 發表
鄭C奶GE DISK 同書, 重有成日賣斷貨GE導入導出機...

E+ 隻手又痕想去G...
鄭C9買左2年,跳左2日
導出入機你試左未?work唔worK呀?
G真係睇到頭暈,唔學喇!




[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


858#
發表於 12-10-13 00:44 |只看該作者

引用:Quote:natalielin+發表於+12-10-12+23:24+

原帖由 wyfpoon 於 12-10-13 發表
書就淘啦
Little Miss同Mr Men有咩?幾銀?




[/url]


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


859#
發表於 12-10-13 00:44 |只看該作者
lhtruby 發表於 12-10-13 00:32
我用首領個食譜
高粉250g
水around 165ml
165 g 水,水多?
今次用邊隻高粉?


珍珠宮

積分: 37201


860#
發表於 12-10-13 00:44 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-10-13+00:18+嘩攪

原帖由 lhtruby 於 12-10-13 發表
我用首領個食譜
高粉250g
水around 165ml
你用乜粉?會唔會水多?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo