心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11986


841#
發表於 06-9-19 14:14 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

[size=x-large]各位閒人, 我約左dino next sat.下午入去探佢同bb,有興趣者請預留時間!

[size=large]報名
阿陶一家
小mon一家


侯爵府

積分: 22720


842#
發表於 06-9-19 14:16 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

唔該我報名.

WongMing 寫道:
[size=x-large]各位閒人, 我約左dino next sat.下午入去探佢同bb,有興趣者請預留時間!


子爵府

積分: 11986


843#
發表於 06-9-19 14:17 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

mon....hahaha~睇左相啦~!

0004果張晨哥個樣好好笑~
0018,19...小mon間條look好得意~唔該晒send俾我呀!我要晒出黎


子爵府

積分: 11986


844#
發表於 06-9-19 14:19 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

[size=x-large]各位閒人, 我約左dino next sat.下午入去探佢同bb,有興趣者請預留時間!

[size=large]報名
阿陶一家
小mon一家

[/quote]


伯爵府

積分: 16200


845#
發表於 06-9-19 14:19 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

wm,

我都想去呀!但係今星期六要去睇學校open day.


子爵府

積分: 11986


846#
發表於 06-9-19 14:20 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

911...我地下午先入去,妳睇下join唔join到la~
ew911 寫道:
wm,

我都想去呀!但係今星期六要去睇學校open day.


侯爵府

積分: 22720


847#
發表於 06-9-19 14:21 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

1328, 天子,

係呀, 呢張難得咁正經.

天子 寫道:
1328, 我覺得小mon個張好正經, 大個女咁 [quote]
1328 寫道:
MON

00022 似到妳十足十
[/quote]


伯爵府

積分: 16200


848#
發表於 06-9-19 14:21 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

各位,

昨晚charlot 有fever--- 102. 今早4點好似退燒.早上7點都係 97.x ....點知今午又升上101.

今日都係早點返home.


侯爵府

積分: 22720


849#
發表於 06-9-19 14:22 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

wongming,

返屋企先msn俾你.

WongMing 寫道:
mon....hahaha~睇左相啦~!

0004果張晨哥個樣好好笑~
0018,19...小mon間條look好得意~唔該晒send俾我呀!我要晒出黎


子爵府

積分: 11986


850#
發表於 06-9-19 14:22 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

mon....話時話,妳話好多人話小mon似daddy,咁可能係...不過,小mon嘅神韻似晒妳呀~


侯爵府

積分: 22720


851#
發表於 06-9-19 14:23 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

march,

你知麻? 我公司都有呢d人, 成日send d email俾我, 叫我俾xxx, 同佢講xxx, 大佬, 你send得俾我, 何不直接俾收件人咪得囉.

March 寫道:
最幣就係你問佢:??? 佢答你:??? 大佬你係老闆你答實個客ok 咪得囉,攪咩又要from 你send 比我then 由我fwd 比個客唧!!


子爵府

積分: 11986


852#
發表於 06-9-19 14:23 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

911....charlot真係病左呀? 小心d~妳都係,因住好似我咁....
ew911 寫道:
各位,

昨晚charlot 有fever--- 102. 今早4點好似退燒.早上7點都係 97.x ....點知今午又升上101.

今日都係早點返home.


侯爵府

積分: 22720


853#
發表於 06-9-19 14:24 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

911,

佢仲好鐘意 o 型咀, "哦" 咁添.

[quote]
ew911 寫道:
mon,

點解小mon 咁喜歡登大佢已經係勁大


子爵府

積分: 11986


854#
發表於 06-9-19 14:24 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

mon...好呀~~今晚我11點上msn,睇下到時妳free唔free呀~
Cinnamon 寫道:
wongming,

返屋企先msn俾你.

[quote]
WongMing 寫道:
mon....hahaha~睇左相啦~!

0004果張晨哥個樣好好笑~
0018,19...小mon間條look好得意~唔該晒send俾我呀!我要晒出黎
[/quote]


伯爵府

積分: 16200


855#
發表於 06-9-19 14:25 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

wm,

就係衰在係3pm - 6pm Open Day.

同埋charlot 今日有fever都唔好去..怕野到小bb.

WongMing 寫道:
911...我地下午先入去,妳睇下join唔join到la


侯爵府

積分: 22720


856#
發表於 06-9-19 14:25 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

911,

發骨節咋, 希望charlot快快好番.

ew911 寫道:
各位,

昨晚charlot 有fever--- 102. 今早4點好似退燒.早上7點都係 97.x ....點知今午又升上101.

今日都係早點返home.


侯爵府

積分: 22720


857#
發表於 06-9-19 14:26 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

各位,

要開team meeting. :cry: :cry:


子爵府

積分: 11986


858#
發表於 06-9-19 14:26 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

911....哦~!
ew911 寫道:
wm,

就係衰在係3pm - 6pm Open Day.

同埋charlot 今日有fever都唔好去..怕野到小bb.

[quote]
WongMing 寫道:
911...我地下午先入去,妳睇下join唔join到la
[/quote]


伯爵府

積分: 15199


859#
發表於 06-9-19 14:27 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

WongMing 寫道:
[size=x-large]各位閒人, 我約左dino next sat.下午入去探佢同bb,有興趣者請預留時間!

[size=large]報名
阿陶一家
小mon一家
[/quote]


子爵府

積分: 11986


860#
發表於 06-9-19 14:28 |只看該作者

Re: 閒人免進 (Part 46) 之 ギグゆベわモウ

mon....我唔小心delete左小mon 條link,唔該妳再pm俾我呀~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo