立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 29432
catymw 寫道: 雞蛋又話有問題咁咩都唔駛食 lu
侯爵府
積分: 21021
catymw 寫道: 雞蛋又話有問題咁咩都唔駛食lu
積分: 21251
catymw 寫道: 小白兔 & baby 早
rabbitpiggy 寫道: 係呀, 我問左qe 啦, 第二胎, 生後住2日左右架炸, 除非你身體有問題啦 搞到我有小小心郁郁去c+生, 好怕要訓走郎
霖格格 寫道: 如果我係你, 一定去私家, 你出年係金豬年, 訓走廊機會都幾大 叫住去私家都要預早book位呀, 唔係都無床位比你架
hihirita 寫道: 頂, 我悶到週圍搵你地呀
catymw 寫道: 話就咁話, 今日生完第日趕你同隻金豬走lu 會唔會到時唔夠醫生同你地產後檢查呢 你知啦 , 傷口發炎好麻煩ga ma 夠唔夠人同bb沖浪呢 政府生係咪生完即刻自己湊ga la ? 換片..餵奶...等等 到時仲有冇得upgrade你去頭等房ga ?
catymw 寫道: 你又話日日比隻雞蛋macy食 點解仲有咁多ga [quote] 霖格格 寫道: 我雪櫃仲有雞蛋, 不過買o左過幾月, 可能都唔食得lu
rabbitpiggy 寫道: 唔可以比霖霖飲盒裝鮮奶or 豆獎咩? 不如襯e+天氣都唔係好冬, 試下同霖霖介片呀 如果等到12月返學可能會冬左d, 未必咁好介
catymw 寫道: 你又話日日比隻雞蛋macy食 點解仲有咁多ga
rabbitpiggy 寫道: 其實條友係公司叫佢咁做or佢自已block 架? 如果係公司, 我估未必會開返喎, if 係佢自已, 佢都好閒啫
catymw 寫道: 又係你自己話唔食雞蛋唔講野既
catymw 寫道: 如果係咁私家就有醫生睇傷口law , 早晚黎睇下你同bb law 有人同bb bathing,餵奶, 換片 真係咩都有人幫law , 不過到時bxxxy都放大假陪你ga la 實有人幫你既 , 但我想問可唔可以留咁耐ga 定有時間定ga ? 真係好難決定bor
rabbitpiggy 寫道: 我屋企果d 照食, 返去問問老公駛唔駛掉左佢先
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy