跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29432


841#
發表於 06-11-21 08:55 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
雞蛋又話有問題咁咩都唔駛食
lu



侯爵府

積分: 21021


842#
發表於 06-11-21 08:57 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
雞蛋又話有問題咁咩都唔駛食lu


我雪櫃仲有雞蛋, 不過買o左過幾月, 可能都唔食得lu


侯爵府

積分: 21251


843#
發表於 06-11-21 08:57 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

arm 既
都唔知為乜
熹樂你放心la , mama唔駛你留班等細佬
[quote]
rabbitpiggy 寫道:

見到lee d news, 真係

impossible 我唔會

我同老公只係普通人, 亦冇唸過熹樂同bb 第時會點樣叻法, 我睇我連同熹樂報讀名k1都費事就知啦.

我地對佢地的期望只係: 希望佢地生活開心, 身體健康, 熱love 生命, 做個負責任的人便可以了, 其他既野, 順其自然
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


844#
發表於 06-11-21 08:58 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
小白兔 & baby 早


早呀
今日好lazy 呀, 好想放假


侯爵府

積分: 21021


845#
發表於 06-11-21 08:59 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
係呀, 我問左qe 啦, 第二胎, 生後住2日左右架炸, 除非你身體有問題啦

搞到我有小小心郁郁去c+生, 好怕要訓走郎


如果我係你, 一定去私家, 你出年係金豬年, 訓走廊機會都幾大 叫住去私家都要預早book位呀, 唔係都無床位比你架


公爵府

積分: 29432


846#
發表於 06-11-21 09:02 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:

如果我係你, 一定去私家, 你出年係金豬年, 訓走廊機會都幾大 叫住去私家都要預早book位呀, 唔係都無床位比你架


點book 位呀, 邊個知幾時生得喎

我自已訓走廊冇所謂, 咪捱下law, 我係怕bb 冇得好好咁休息炸


侯爵府

積分: 21251


847#
發表於 06-11-21 09:03 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

話就咁話, 今日生完第日趕你同隻金豬走lu
會唔會到時唔夠醫生同你地產後檢查呢
你知啦 , 傷口發炎好麻煩ga ma
夠唔夠人同bb沖浪呢

政府生係咪生完即刻自己湊ga la ?
換片..餵奶...等等

到時仲有冇得upgrade你去頭等房ga ?
rabbitpiggy 寫道:
[quote]


係呀, 我問左qe 啦, 第二胎, 生後住2日左右架炸, 除非你身體有問題啦

搞到我有小小心郁郁去c+生, 好怕要訓走郎
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


848#
發表於 06-11-21 09:04 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
頂, 我悶到週圍搵你地呀


出句聲咪唔悶o羅


侯爵府

積分: 21251


849#
發表於 06-11-21 09:05 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

你又話日日比隻雞蛋macy食
點解仲有咁多ga [quote]
霖格格 寫道:
我雪櫃仲有雞蛋, 不過買o左過幾月, 可能都唔食得lu
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


850#
發表於 06-11-21 09:06 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
話就咁話, 今日生完第日趕你同隻金豬走lu
會唔會到時唔夠醫生同你地產後檢查呢
你知啦 , 傷口發炎好麻煩ga ma
夠唔夠人同bb沖浪呢

政府生係咪生完即刻自己湊ga la ?
換片..餵奶...等等

到時仲有冇得upgrade你去頭等房ga ?


1) 產後檢係姑娘睇架, 唔係e生.
2) bathing 唔會唔夠人掛, 真係唔知.
3) 係呀, 今日生完, 如你身體冇乜問題, 第日比返bb 你自已搞店, 餵奶, 換片都係自已做.
4) e+連床位都唔知有乜, 仲咁唸upgrade 咩


公爵府

積分: 29432


851#
發表於 06-11-21 09:07 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我屋企果d 照食, 返去問問老公駛唔駛掉左佢先
catymw 寫道:
你又話日日比隻雞蛋macy食
點解仲有咁多ga [quote]
霖格格 寫道:
我雪櫃仲有雞蛋, 不過買o左過幾月, 可能都唔食得lu


侯爵府

積分: 21021


852#
發表於 06-11-21 09:08 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
唔可以比霖霖飲盒裝鮮奶or 豆獎咩?

不如襯e+天氣都唔係好冬, 試下同霖霖介片呀 如果等到12月返學可能會冬左d, 未必咁好介


裝鮮奶or 豆獎--->唔係唔比, 係霖霖對呢o的麻麻地 戎片試過了, 未識表達, 失敗而回, 順其自然o羅


侯爵府

積分: 21021


853#
發表於 06-11-21 09:09 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
你又話日日比隻雞蛋macy食
點解仲有咁多ga


日日食都要停下架, 雞蛋食得多都唔係咁好架咋


侯爵府

積分: 21251


854#
發表於 06-11-21 09:11 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

如果係咁私家就有醫生睇傷口law , 早晚黎睇下你同bb law
有人同bb bathing,餵奶, 換片
真係咩都有人幫law , 不過到時bxxxy都放大假陪你ga la
實有人幫你既 , 但我想問可唔可以留咁耐ga
定有時間定ga ?

真係好難決定bor [quote]
rabbitpiggy 寫道:

1) 產後檢係姑娘睇架, 唔係e生.
2) bathing 唔會唔夠人掛, 真係唔知.
3) 係呀, 今日生完, 如你身體冇乜問題, 第日比返bb 你自已搞店, 餵奶, 換片都係自已做.
4) e+連床位都唔知有乜, 仲咁唸upgrade 咩
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


855#
發表於 06-11-21 09:13 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
其實條友係公司叫佢咁做or佢自已block 架? 如果係公司, 我估未必會開返喎, if 係佢自已, 佢都好閒啫


咁真係唔知喇


侯爵府

積分: 21251


856#
發表於 06-11-21 09:13 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

又係你自己話唔食雞蛋唔講野既 [quote]
霖格格 寫道:

日日食都要停下架, 雞蛋食得多都唔係咁好架咋
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


857#
發表於 06-11-21 09:18 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
又係你自己話唔食雞蛋唔講野既


有相識都知, 食得都唔好架喇, 不過o個排真係日日食雞蛋架 好似無乜分別


公爵府

積分: 29432


858#
發表於 06-11-21 09:19 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
如果係咁私家就有醫生睇傷口law , 早晚黎睇下你同bb law
有人同bb bathing,餵奶, 換片
真係咩都有人幫law , 不過到時bxxxy都放大假陪你ga la
實有人幫你既 , 但我想問可唔可以留咁耐ga
定有時間定ga ?

真係好難決定bor


醫院有探病時間架, 好似係5-8pm.

yes, 好難決定

對我呢講, 我只係做多換片一樣 ,因為我會打算餵人奶, 姑娘都幫我唔到.

最大問題係, bb 黃的机會好大, 住c+真係條數唔知點計


侯爵府

積分: 21251


859#
發表於 06-11-21 09:21 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

of cos........我地都知la
係你信埋晒d三姑六婆講野之嘛
真係比你激c [quote]
霖格格 寫道:

有相識都知, 食得都唔好架喇, 不過o個排真係日日食雞蛋架 好似無乜分別
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


860#
發表於 06-11-21 09:21 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
我屋企果d 照食, 返去問問老公駛唔駛掉左佢先


我要返去打隻蛋睇下決定掉唔掉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo