在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7413


8581#
發表於 05-7-22 17:30 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

下個禮拜1-3女魔頭出trip 呀, 3日都可以著牛仔衭返工, 27號出黎食飯就可以causal d 啦

收工走人


子爵府

積分: 10877


8582#
發表於 05-7-22 17:38 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

ha....我都差唔多閃人lu......


子爵府

積分: 12599


8583#
發表於 05-7-23 09:25 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

[size=medium]嘩~! 哈哈哈~!我摛晚做左成三年來都未做過既事, 就係-------唱k啦~! 好開心呢~!雖然要等到紫鈺熟睡先出去, 已經成十一點幾, 但都盡興而返。事緣我未來阿嫂(希望佢地成功啦)生日, 要俾下面。揀既地方又近, 所以就偷偷地出去wet下啦。仲發覺平時訓練有數(唱俾紫鈺聽), 進步左添呀, 呵呵呵~!有機會真係要一齊去happy下呀~!

您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


大宅

積分: 1725


8584#
發表於 05-7-23 09:43 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

good morning!

好耐冇上黎, 打聲招呼先. :mrgreen:

Cathy,

咁開心呀, 我都好耐冇去唱 K lu, 淨係喺屋企唱下咋


男爵府

積分: 7413


8585#
發表於 05-7-23 10:07 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy, 你今日係咪長週呀, 咁你都可以wet 完返工真係勁喎, 我以前後生都仲得, 而家就年紀大機械壞訓少d 都唔得呀 :-( 我而家間中都有去唱o架通常都係d friend 生日, 我地次次都一定揀星期六o架因為第二日個個都唔洗返工


男爵府

積分: 7413


8586#
發表於 05-7-23 10:08 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

emily_bb, 呢排係咪好忙呀真係好少見你上黎喎, 我上個禮拜都好忙呀不過而家好d 啦


子爵府

積分: 10722


8587#
發表於 05-7-23 10:56 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我就sit晒喇,tungtung d透心涼既相無得睇 :-( :-(


子爵府

積分: 12599


8588#
發表於 05-7-23 11:03 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我係一個怪人, 只要可以瞓到七點起身, 無論幾點瞓都無問題。
但要我6點起身, 就算前一晚幾早瞓都好, 我都會好辛苦。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


大宅

積分: 1725


8589#
發表於 05-7-23 12:06 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Tungmimi,

我想問下 Tung Tung 張相裡面張墊係邊樹買架? 可唔可以話過我知呀 :mrgreen:


大宅

積分: 1725


8590#
發表於 05-7-23 12:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Kruson,

係呀, 呢排比較忙, 希望遲 d 好 d 啦


子爵府

積分: 12599


8591#
發表於 05-7-23 12:55 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

星期一見。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


大宅

積分: 4064


8592#
發表於 05-7-23 20:49 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

deal all...

你們好嗎好耐冇上來...
kruson..個女摩頭唔係樹正... 一定要飲番勝


大宅

積分: 4064


8593#
發表於 05-7-23 20:57 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

星期三我有出來..可以見下你們 [quote]
27/7 gathering: kitkit, wensi, may, kw, yy, 海魚媽, 小貓貓, jojo, kruson,pooh , maksin,sweetheart, namma..

係尖沙咀食呀,邊樹呀...



子爵府

積分: 12599


8594#
發表於 05-7-23 22:15 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

namnamma,
真係好耐無"見"妳, 新工返成點呀, 最近好嗎?
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


侯爵府

積分: 23932


8595#
發表於 05-7-23 23:38 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

真係陣容好勁喎
希望果日冇咩特別野可以出黎see see大家先
NamNamma 寫道:
星期三我有出來..可以見下你們 [quote]
27/7 gathering: kitkit, wensi, may, kw, yy, 海魚媽, 小貓貓, jojo, kruson,pooh , maksin,sweetheart, namma..

係尖沙咀食呀,邊樹呀...


男爵府

積分: 7413


8596#
發表於 05-7-23 23:42 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

namnamma, 今日我先o向msn 問佢地知唔知你近況你今日竟然出現返o向 bk, 真係咁鬼啱o既o者

係呀, 女魔頭出3日trip 我總算可以o抖下氣 :lol:

栗子媽, 你都出黎啦, 今次我地真係陣容頂盛呀


侯爵府

積分: 23932


8597#
發表於 05-7-23 23:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson
你咁夜ge
我arm arm 去完 wensi ok 吹水

*** book 間房吹水好喎,費時嚇親人啦


大宅

積分: 4064


8598#
發表於 05-7-24 23:42 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

good night..

cathy, kruson how are you, i am fine tks a lot.
份工都 ok 可以準時收工返就好近只係 20 tims 到達公司不過人工比之前小 :-( :-( 要慳..紫鈺相穿著三點色好可愛還有行 catwalk 有唔怕好扺錫..
mycathy 寫道:
namnamma,
真係好耐無"見"妳, 新工返成點呀, 最近好嗎?


男爵府

積分: 7413


8599#
發表於 05-7-25 09:16 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨

咁快又放完假要返工啦, 不過今日冇人o向公司全程o向呢度同隔離打工


大宅

積分: 4672


8600#
發表於 05-7-25 09:43 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo