母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8470


8601#
發表於 08-3-28 09:55 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-28 09:44 發表
fsy,

妳無留意到嗎? 昨晚草莓出o左個 post 話下次 gathering 佢未必得閒. 如果真係唔得, 要諗計點同佢交收


我諗住佢唔係日日都唔得閒嘛, 可能有機會撞到佢得閒個日呢.


男爵府

積分: 6033


8602#
發表於 08-3-28 09:56 |只看該作者
o下 咩係大陸網買o野會係海鮮價o架咩? 我以為羅湖商業城先係咁o架咋, 連上網都要咁, 好煩 ar

原文章由 bbpooh 於 08-3-28 09:51 發表


要快!因為要聯絡個條友,買幾套,佢又要左調價右調價,好鬼煩麻


男爵府

積分: 8470


8603#
發表於 08-3-28 09:56 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-28 09:51 發表


要快!因為要聯絡個條友,買幾套,佢又要左調價右調價,好鬼煩麻


左調右調係咪調平啲先, 係就算啦

所以呢, 我唔識係淘寶買嘢.

上次套 baby estein 係咪都係淘寶買架?


男爵府

積分: 6033


8604#
發表於 08-3-28 10:01 |只看該作者
c la. 上次仲託 tv 幫我係淘寶網問個 thomas 屋幾錢, 諗住舊o野鬼咁大舊又 bulky, 費時託佢幫我買完又要交收 la. 心諗不如等佢去完旅行番o黎先問佢可唔可以幫我訂完我收貨, or 教我點樣訂法. 依家出面 d o野係咁加, 會唔會等得壞人 ma 番o黎件貨己經加o左價o架.

原文章由 fsy 於 08-3-28 09:56 發表


左調右調係咪調平啲先, 係就算啦

所以呢, 我唔識係淘寶買嘢.

上次套 baby estein 係咪都係淘寶買架?


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8605#
發表於 08-3-28 10:08 |只看該作者
Let me search search on taobao sin.

I have about 25% of the VCDs already..but they cost like HK$40 each.

I have a China address if it makes dealing easier.
原文章由 nan_nan 於 08-3-28 10:01 發表
c la. 上次仲託 tv 幫我係淘寶網問個 thomas 屋幾錢, 諗住舊o野鬼咁大舊又 bulky, 費時託佢幫我買完又要交收 la. 心諗不如等佢去完旅行番o黎先問佢可唔可以幫我訂完我收貨, or 教我點樣訂法. 依家出面 d o野係咁 ...


大宅

積分: 2273


8606#
發表於 08-3-28 10:18 |只看該作者
我有消息喇...........................同志仍需努力呀.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8607#
發表於 08-3-28 10:20 |只看該作者
甘你不如等多幾個月啦﹗如果唔係﹐又係細B

原文章由 go4baby 於 08-3-28 10:18 發表
我有消息喇...........................同志仍需努力呀.


男爵府

積分: 9395


8608#
發表於 08-3-28 10:21 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-28 09:56 發表


左調右調係咪調平啲先, 係就算啦

所以呢, 我唔識係淘寶買嘢.

上次套 baby estein 係咪都係淘寶買架?


左調右調係因為我地BULK PURCHASE,又要運去香港,所以佢地要調個量同運費,因诙淘寶係比國內人用同埋通常買一件貨.佢係B to C,但係我地就攪到好似 B to b咁


男爵府

積分: 6033


8609#
發表於 08-3-28 10:21 |只看該作者
好!!! 咁妳就繼續努力. 等妳好消息.


quote]原文章由 go4baby 於 08-3-28 10:18 發表
我有消息喇...........................同志仍需努力呀. [/quote]


男爵府

積分: 6033


8610#
發表於 08-3-28 10:24 |只看該作者
其實如果生第二個, 唔係大, 細 b 都無問題o架咩? 只要有家姐 / 阿哥讀緊, 而間學校唔係單一男校 or 女校, 咁阿細就可以跟住入

原文章由 ivyscyip 於 08-3-28 10:20 發表
甘你不如等多幾個月啦﹗如果唔係﹐又係細B﹗


男爵府

積分: 8470


8611#
發表於 08-3-28 10:25 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-3-28 10:18 發表
我有消息喇...........................同志仍需努力呀.


最失望果個應該係 vip c9

唔緊要啦, 可能天上面果個覺得你未 ready 好呀.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8612#
發表於 08-3-28 10:31 |只看該作者
如果阿樹讀女校﹐細B係男仔就唔得。要諗埋呢個possibility

原文章由 nan_nan 於 08-3-28 10:24 發表
其實如果生第二個, 唔係大, 細 b 都無問題o架咩? 只要有家姐 / 阿哥讀緊, 而間學校唔係單一男校 or 女校, 咁阿細就可以跟住入


大宅

積分: 2273


8613#
發表於 08-3-28 10:36 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-28 10:25 發表


最失望果個應該係 vip c9

唔緊要啦, 可能天上面果個覺得你未 ready 好呀.


唔會....話唔定有d c9會有突破.

我都覺得可能係因為依d野好講緣份.


男爵府

積分: 6033


8614#
發表於 08-3-28 10:38 |只看該作者
我都有諗過, 所以我見嵐嵐都係女, 幫晴晴揾 k1 時易話為好多

原文章由 ivyscyip 於 08-3-28 10:31 發表
如果阿樹讀女校﹐細B係男仔就唔得。要諗埋呢個possibility。


男爵府

積分: 8253


8615#
發表於 08-3-28 10:45 |只看該作者
Congratulations to 2hma's family!!!!
2hma, u have done a very good job!!!

原文章由 bbpooh 於 08-3-28 07:56 發表
2H MA生左喇!

以下係SMS內容(from Hayes papa):

Hello All

My name is Hughes. I'm very happy to tell you all 27 March 2008 was my birthday. I love my lovely MaMa, Pap and funny brother Hayes. I'm ver ...


大宅

積分: 2233


8616#
發表於 08-3-28 10:48 |只看該作者
[quote]原文章由 nan_nan 於 08-3-28 09:17 發表
littlelittle,

好耐未見妳轉過新 look la bor, little hughes 一出世妳就轉 look?! 莫非妳想 ...... 轉向新目標 小心 2hma 依個 99 諗計對付妳.[/quot]

Don't worry Hayes:
I won't change my loving heart, I'll always love you!
Littlelittle


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8617#
發表於 08-3-28 10:53 |只看該作者
係啦﹗你個間到嵐嵐讀完中學都唔洗煩。

原文章由 nan_nan 於 08-3-28 10:38 發表
我都有諗過, 所以我見嵐嵐都係女, 幫晴晴揾 k1 時易話為好多



男爵府

積分: 8253


8618#
發表於 08-3-28 10:53 |只看該作者
Diaperb,
Little little's new look is so cute!
原文章由 diaperb 於 08-3-28 09:02 發表

So Happy for you and Family. Well done 2hma.
Congratulations!


男爵府

積分: 6033


8619#
發表於 08-3-28 10:56 |只看該作者
細晴呢? 有無諗住 or 有無揾o左邊間 k1 讀 ar? 不過其實妳仲好 la, 唔駛為細晴諗到太遠, 事關妳都諗住細晴大 d 會去外國讀書. 點諗, 都係外國好過香港

原文章由 ivyscyip 於 08-3-28 10:53 發表
係啦﹗你個間到嵐嵐讀完中學都唔洗煩。


大宅

積分: 2233


8620#
發表於 08-3-28 11:03 |只看該作者
原文章由 tingfai 於 08-3-28 10:53 發表
Diaperb,
Little little's new look is so cute!

Thanks ,she always take my glasses!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo