在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4883


8601#
發表於 05-7-25 09:51 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨各位


子爵府

積分: 10722


8602#
發表於 05-7-25 14:10 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

頂唔住跌左去第2版 :-( :-( :-(


子爵府

積分: 10877


8603#
發表於 05-7-25 15:14 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔好意思ar.....好似好遲覆妳......

我係家品店買ka....1張ke size 係 3x6呎
都幾好用ka....因為腰果好like met o個d 地墊中間d 野(即abc).....呢款好d ka
不過宜家貴左d a......$99/張

Emily_bb 寫道:
Tungmimi,

我想問下 Tung Tung 張相裡面張墊係邊樹買架? 可唔可以話過我知呀 :mrgreen:


子爵府

積分: 12599


8604#
發表於 05-7-25 15:24 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

tungmimi,
妳快d轉返透心涼既tungtung靚相俾譚室poohpooh姨啦, 佢係度 :-( 啦---------其實我都想睇

您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


大宅

積分: 4883


8605#
發表於 05-7-25 15:33 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我今日入唔倒msn, 一入去就自動出反黎 :-( :-( 本來諗住今日會好free, but剛剛收倒要打中文 (好多頁), 中文又唔係我強項, 好慘 :-( :-( 遲d見


子爵府

積分: 10877


8606#
發表於 05-7-25 15:34 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wa hahahaa.....等佢餓下囉....hahahaa

點都唔會出賣我腰果ke

mycathy 寫道:
tungmimi,
妳快d轉返透心涼既tungtung靚相俾譚室poohpooh姨啦, 佢係度 :-( 啦---------其實我都想睇


伯爵府

積分: 17559


8607#
發表於 05-7-25 16:15 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

NamNamma
星期三我有出來..可以見下你們 ..................你係咪來你call 找啦!


大宅

積分: 1725


8608#
發表於 05-7-25 17:03 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Tungmimi,

唔遲, 點會遲呢, 我唔該哂你就真 :mrgreen: 等我車車香港區邊樹有家品店先
[quote]
Tungmimi 寫道:
唔好意思ar.....好似好遲覆妳......

我係家品店買ka...
不過宜家貴左d a......$99/張

[quote]


男爵府

積分: 7413


8609#
發表於 05-7-25 17:04 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

仲以為今日可以o向msn 度打工點知忙到不得了, 諗住o抖下入去吹下啦點知入極都入唔到去, 激c 我呀


子爵府

積分: 10722


8610#
發表於 05-7-25 17:05 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

餓水喇,渴水喇, 快d比d透心涼既野我啦[quote]
Tungmimi 寫道:
wa hahahaa.....等佢餓下囉....hahahaa

點都唔會出賣我腰果ke


男爵府

積分: 7413


8611#
發表於 05-7-25 17:29 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

886


男爵府

積分: 7413


8612#
發表於 05-7-26 09:08 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨


男爵府

積分: 7050


8613#
發表於 05-7-26 09:09 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

o尋晚啫喱瞓到12:30am喊醒o左, 搞到2:00am先肯再瞓番

Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


男爵府

積分: 7413


8614#
發表於 05-7-26 09:14 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

皇后,


子爵府

積分: 13135


8615#
發表於 05-7-26 09:27 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Morning ar


大宅

積分: 4672


8616#
發表於 05-7-26 09:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨


男爵府

積分: 7050


8617#
發表於 05-7-26 09:48 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

[quote]
Kruson 寫道:
皇后,
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10722


8618#
發表於 05-7-26 09:56 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Good morning!!

聽日gathering,好驚帶小左野比你地,confirm下好嘛

queen: 書, cd
kw: 浮床, cd
wensi: kitty 章


子爵府

積分: 10722


8619#
發表於 05-7-26 10:06 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

禽晚俊俊10入房,攪到成11點2先瞓,我比佢激水,成晚係度講野,又唔知佢講乜,一係就爸,爸,一晚爸幾廿次,次次叫佢嗌我就爸,我話唔係,係媽,佢又爸,我暈喇


男爵府

積分: 7050


8620#
發表於 05-7-26 10:08 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

poohpooh1668 寫道:
禽晚俊俊10入房,攪到成11點2先瞓,我比佢激水,成晚係度講野,又唔知佢講乜,一係就爸,爸,一晚爸幾廿次,次次叫佢嗌我就爸,我話唔係,係媽,佢又爸,我暈喇

好鬼似啫喱o架o者
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo