母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8621#
發表於 08-3-28 11:04 |只看該作者

細晴留返係而家個間學校讀K1-3﹐小學我想她讀同一教會的學校。不過因為係津小﹐無得直升﹐所以要睇個陣時的運氣。



我諗住細晴中
2返美國(3-6的成績要報大學)﹐不過個陣時小B小學5年班﹐可能小B的中文會好似我甘渣﹗

原文章由 nan_nan 於 08-3-28 10:56 發表
細晴呢? 有無諗住 or 有無揾o左邊間 k1 讀 ar? 不過其實妳仲好 la, 唔駛為細晴諗到太遠, 事關妳都諗住細晴大 d 會去外國讀書. 點諗, 都係外國好過香港

...


別墅

積分: 614


8622#
發表於 08-3-28 11:16 |只看該作者
2hma,
恭喜晒


go4baby,
一切順其自然la,可能你真係未ready遮,當你lum通時,就好快有好消息ga la。

diaperb,
little little好可愛呀


大宅

積分: 2891


8623#
發表於 08-3-28 11:22 |只看該作者
恭喜2h family

littlelittle好搞鬼

go4baby同志, 咁你會唔會搵到工先再努力呀?


大宅

積分: 2891


8624#
發表於 08-3-28 11:26 |只看該作者
dinner gathering 約4月18 or 25 (fri) 得唔得呀? tingfai到時應該坐完月, 不過唔知丁媽返工未.


大宅

積分: 2273


8625#
發表於 08-3-28 11:33 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-3-28 11:22 發表
恭喜2h family

littlelittle好搞鬼

go4baby同志, 咁你會唔會搵到工先再努力呀?


同志, 你依一個係好問題. 我自己就希望轉左工先努力因為係依間公司實在會令我好顛咁樣會好影響小baby的情緒. 至於產假果d問題, 樹爸話到時先諗.

其實量體溫係點?


大宅

積分: 2273


8626#
發表於 08-3-28 11:34 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-3-28 11:26 發表
dinner gathering 約4月18 or 25 (fri) 得唔得呀? tingfai到時應該坐完月, 不過唔知丁媽返工未.


嘩....都要等成個月先可以見到你地.


男爵府

積分: 9395


8627#
發表於 08-3-28 11:39 |只看該作者
The following is the SMS from 2h ma

"lease help to tell 05 sisters: long struggle & crazy pain in labour room. Little hughes was born at 11:43pm, 3.34kg same as Hayes.


男爵府

積分: 9395


8628#
發表於 08-3-28 11:45 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-3-28 11:26 發表
dinner gathering 約4月18 or 25 (fri) 得唔得呀? tingfai到時應該坐完月, 不過唔知丁媽返工未.



我老闆今朝覆左我,話比我放到5月先返工,呵呵呵!

仲問我之後打算點?我話我都想繼續做野,不過就真係唔可能出差.我坦白咁同佢講,我唔想離開個GROUP住,因為小朋友仲細,但要我出差,我就會考慮RESIGN,佢話大老闆已經同我留意緊集團有沒有合適唔駛出差的工作.


大宅

積分: 2891


8629#
發表於 08-3-28 11:50 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-28 11:45 發表

我老闆今朝覆左我,話比我放到5月先返工,呵呵呵!

仲問我之後打算點?我話我都想繼續做野,不過就真係唔可能出差.我坦白咁同佢講,我唔想離開個GROUP住,因為小朋友仲細,但要我出差,我就會考慮RESIGN,佢話大老闆已經同 ...


其實你公司同老闆都對你幾好ar, 咁當然係你之前做得好先有咁既待遇啦!


男爵府

積分: 8470


8630#
發表於 08-3-28 11:51 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-28 11:45 發表



我老闆今朝覆左我,話比我放到5月先返工,呵呵呵!

仲問我之後打算點?我話我都想繼續做野,不過就真係唔可能出差.我坦白咁同佢講,我唔想離開個GROUP住,因為小朋友仲細,但要我出差,我就會考慮RESIGN,佢話大老闆已經同 ...


恭喜晒!

你公司真係好, 如果係我老闆, 佢宜得我早走早著.


大宅

積分: 2891


8631#
發表於 08-3-28 11:51 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-28 11:39 發表
The following is the SMS from 2h ma

"lease help to tell 05 sisters: long struggle & crazy pain in labour room. Little hughes was born at 11:43pm, 3.34kg same as Hayes.


估唔到第二胎都long struggle & crazy pain


大宅

積分: 2891


8632#
發表於 08-3-28 11:53 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-3-28 11:34 發表

嘩....都要等成個月先可以見到你地.


咁一係4月11日lar, tingfai "mun水" d都算坐完月.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8633#
發表於 08-3-28 11:56 |只看該作者

係啦﹗我都驚緊﹗mouth:



D食飯啦﹗我就快行動不便架啦﹗

原文章由 onyeebb 於 08-3-28 11:51 發表


估唔到第二胎都long struggle & crazy pain


大宅

積分: 2891


8634#
發表於 08-3-28 11:58 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-3-28 11:33 發表

其實量體溫係點?


cyn 同strawberrys 好似有條link. 簡單唻說就係買支"基礎體溫探熱針"每朝起床前度體溫然後plot graph.


大宅

積分: 2273


8635#
發表於 08-3-28 11:59 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-28 11:45 發表



我老闆今朝覆左我,話比我放到5月先返工,呵呵呵!

仲問我之後打算點?我話我都想繼續做野,不過就真係唔可能出差.我坦白咁同佢講,我唔想離開個GROUP住,因為小朋友仲細,但要我出差,我就會考慮RESIGN,佢話大老闆已經同 ...


嘩.....你老闆同公司真是好好. 我地間公司一定唔會有咁既安排.
走你一個有千千萬萬的你在後面.


男爵府

積分: 9395


8636#
發表於 08-3-28 11:59 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-3-28 11:50 發表


其實你公司同老闆都對你幾好ar, 咁當然係你之前做得好先有咁既待遇啦!


一方面我之前都好博,另一方面呢間公司係一間好有人情味的公司,雖然份工無前途,但係對我呢D C9來說,暫時都OK,等丁丁噹噹大點再算,始終丁爸成日唔係香港,小朋友突然有事,我返返下工都可以即刻走


男爵府

積分: 9395


8637#
發表於 08-3-28 12:01 |只看該作者
閃喇,我成朝都無理丁丁.


大宅

積分: 2891


8638#
發表於 08-3-28 12:01 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 08-3-28 11:56 發表

早D食飯啦﹗我就快行動不便架啦﹗


c9 dinner gathering

11 april

1. onyeema


18 april

1. onyeema


大宅

積分: 2273


8639#
發表於 08-3-28 12:03 |只看該作者
c9 dinner gathering

11 april

1. onyeema
2. go4baby


18 april

1. onyeema
2. go4baby


男爵府

積分: 8470


8640#
發表於 08-3-28 12:04 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 08-3-28 11:59 發表


嘩.....你老闆同公司真是好好. 我地間公司一定唔會有咁既安排.
走你一個有千千萬萬的你在後面.


仲要嫌你揀三揀四左住個地球轉添呀! :;pppp:

我諗我老闆都驚我生多個, 到時又要放產假, 今年做 apprasial 時佢都有問過我.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo