在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10722


8621#
發表於 05-7-26 10:10 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

初初叫媽先,我就lum屎,家下一日爸到黑,都幾無奈

仲有,攪到我無得睇"妙手仁心III"
啫喱媽 寫道:

好鬼似啫喱o架o者


男爵府

積分: 5466


8622#
發表於 05-7-26 10:12 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

morning....


男爵府

積分: 7050


8623#
發表於 05-7-26 10:18 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

poohpooh1668 寫道:
初初叫媽先,我就lum屎,家下一日爸到黑,都幾無奈

仲有,攪到我無得睇"妙手仁心III"

o的衰仔係咁, 唔怕啦, 有我陪你, 不過佢o尋晚喊喊o下都要搵我 :mrgreen:

我o尋晚做野蠻奶奶時沖定涼等睇妙手III, 所以你找我不到
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10722


8624#
發表於 05-7-26 10:20 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

仲係度講D風涼話,我同老公講,佢話:都唔好睇既
啫喱媽 寫道:
o的衰仔係咁, 唔怕啦, 有我陪你 :mrgreen:

我o尋晚做野蠻奶奶時沖定涼等睇妙手III


男爵府

積分: 7050


8625#
發表於 05-7-26 10:23 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

poohpooh1668 寫道:
仲係度講D風涼話,我同老公講,佢話:都唔好睇既

佢安慰你嘛....

但我覺得好好睇喎 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10877


8626#
發表於 05-7-26 10:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Morning!


子爵府

積分: 10722


8627#
發表於 05-7-26 11:00 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

啫喱媽 寫道:

佢安慰你嘛....

但我覺得好好睇喎 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7050


8628#
發表於 05-7-26 11:12 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

poohpooh1668 寫道:

錄起佢weekend睇啦...

唉....其實今日唔係幾開心, 比第二個老闆串我.... :-|
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10722


8629#
發表於 05-7-26 11:18 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

錄左都無時間睇,weedend佢瞓我又瞓,佢唔瞓我會陪佢玩,都唔會睇,其實奪命真夫大結局同super last 個集,錄左都未睇

個衰老闆串你咩呀?
啫喱媽 寫道:
錄起佢weekend睇啦...

唉....其實今日唔係幾開心, 比第二個老闆串我.... :-|


子爵府

積分: 10722


8630#
發表於 05-7-26 11:23 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

錄左都無時間睇,weedend佢瞓我又瞓,佢唔瞓我會陪佢玩,都唔會睇,其實奪命真夫大結局同super last 個集,錄左都未睇

個衰老闆串你咩呀?
啫喱媽 寫道:
錄起佢weekend睇啦...

唉....其實今日唔係幾開心, 比第二個老闆串我.... :-|


伯爵府

積分: 17559


8631#
發表於 05-7-26 11:25 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

啫喱媽

個衰老闆串你咩呀?


男爵府

積分: 7050


8632#
發表於 05-7-26 11:54 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

朝早有個同事走o黎問我 (佢老闆幫我老闆個客做o左o的o野要send o的documents比個客), 應該send去邊度, 咁我自己o向電腦搵o左, 問佢係咪呢個咁啦, 喂, 你個客如果搬o左, 係咪應該你一知就叫我update部腦先, 你唔話我豬我鬼豬呀!佢答我話已經搬o左long time ago la...... :evil:

無instruction, 問佢黑面, 做錯就串人, 出trip放假都唔話我豬,咩老闆!
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10722


8633#
發表於 05-7-26 12:23 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

呢d老闆大有人在,自己明明無講就話人唔記得,let him go
啫喱媽 寫道:
朝早有個同事走o黎問我 (佢老闆幫我老闆個客做o左o的o野要send o的documents比個客), 應該send去邊度, 咁我自己o向電腦搵o左, 問佢係咪呢個咁啦, 喂, 你個客如果搬o左, 係咪應該你一知就叫我update部腦先, 你唔話我豬我鬼豬呀!佢答我話已經搬o左long time ago la...... :evil:

無instruction, 問佢黑面, 做錯就串人, 出trip放假都唔話我豬,咩老闆!


男爵府

積分: 7050


8634#
發表於 05-7-26 12:35 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

poohpooh1668 寫道:
呢d老闆大有人在,自己明明無講就話人唔記得,let him go

但我對佢好矛盾o架, 係佢搵我入o黎呢間o野
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10722


8635#
發表於 05-7-26 13:31 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

又愛又恨
啫喱媽 寫道:
[quote]
poohpooh1668 寫道:
呢d老闆大有人在,自己明明無講就話人唔記得,let him go

但我對佢好矛盾o架, 係佢搵我入o黎呢間o野 [/quote]


子爵府

積分: 12599


8636#
發表於 05-7-26 13:34 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨+午安
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 7050


8637#
發表於 05-7-26 13:36 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

poohpooh1668 寫道:
又愛又恨

佢令我大開眼界, 就係一個人o既改變.....其實都幾恐怖.....
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


男爵府

積分: 7413


8638#
發表於 05-7-26 17:29 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

收工啦, 聽日再黎過


子爵府

積分: 12599


8639#
發表於 05-7-27 07:47 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨呀~!



您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10877


8640#
發表於 05-7-27 09:26 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Morning! :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo