跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1612


8621#
發表於 10-10-28 11:03 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-10-28 10:10 發表
我未有漏奶呀...冇咩反應tim, 我怕我冇奶....

但呢2晚, 個肚好緊...好緊....阿bei又撐得好勁...我個肚好似唔夠位俾佢咁....搞到好辛苦....成個肚都好似迫爆咁...仲有d痛....我好驚佢想出來.....搞到昨晚11點就sleep ...
我都無漏奶wor, 唔一定個個到會ga. 唔洗擔心~ 我宣家日頭有時都會feel到宮縮家, but好快無事, 肚底痛就2-3日一次, 有時長有時短. 總之檢查無野, 呀b又keep住郁就算, 唔想成日驚~


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8622#
發表於 10-10-28 11:05 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-10-28 11:00 發表
我都有乾濕褸, 早2日攞出黎試過...都著到wor, 加埋長boot仲好型tim ... hehe !!!


係wor, 返去試下件褸先.


大宅

積分: 2723


8623#
發表於 10-10-28 11:06 |只看該作者
原帖由 LuLu812 於 10-10-28 10:03 發表
我呢排身痕, 成日都醒n咁多次, 但前幾日開始搽左"猪油糕"就最多醒1-2次, but好奇怪, 我連續有4-5晚, 1:45am都會醒, 原本無留意, 但老公好多時都未瞓, 係佢發現先,而且都幾準時, 琴晚都有醒呀.......係唔係好怪呢??? ...


我最近都係定時5點倒訓唔著, 真係唔知起身好定繼續訓, 訓唔倒真係好辛苦


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8624#
發表於 10-10-28 11:08 |只看該作者
我個胸只有黑...冇咩特別反應徵狀...又冇奶feel....希望遲多半個月有啦....我又唔想咁快用乳墊....都幾麻煩咁...

原帖由 LuLu812 於 10-10-28 11:03 發表
我都無漏奶wor, 唔一定個個到會ga. 唔洗擔心~ 我宣家日頭有時都會feel到宮縮家, but好快無事, 肚底痛就2-3日一次, 有時長有時短. 總之檢查無野, 呀b又keep住郁就算, 唔想成日驚~ ...


大宅

積分: 1155


8625#
發表於 10-10-28 11:11 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-10-28 10:10 發表
我未有漏奶呀...冇咩反應tim, 我怕我冇奶....

但呢2晚, 個肚好緊...好緊....阿bei又撐得好勁...我個肚好似唔夠位俾佢咁....搞到好辛苦....成個肚都好似迫爆咁...仲有d痛....我好驚佢想出來.....搞到昨晚11點就sleep ...


我都係, 一晚起三四次身vv, 真係人都癲.
傻啦, 點會唔夠位. 少咗位比佢郁就一定架喇. 不過到時佢少咗空間郁, 我哋feel得唔強烈又會擔心.


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8626#
發表於 10-10-28 11:12 |只看該作者
我都想搵d細衣架仔for掛bb d衫仔,唔記得之前係邊度見過,如果妳見到話我知...

原帖由 dada123 於 10-10-28 11:03 發表
yeah...hahaha, 幾型咁ga...

我一陣lunch去行吓出口店買2套衫俾工人....同埋去找d衣架仔俾工人姐姐掠阿bei d衫仔...明天開始洗衫大行動....

我都要買2-3件俾自己....睇中左1件斗蓬....hehehe....

...


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8627#
發表於 10-10-28 11:14 |只看該作者
而家日日返工就係bk...facebook, 都冇心機做嘢....好想快d放假...每日都係諗住放假....
好鬼懶呀....

一陣lunch去海皇粥店吃碗粥+炒麵先....現在已諗住食食食...


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8628#
發表於 10-10-28 11:15 |只看該作者
人地話, Ikea, 日本城, Jusco 10蚊店, 街市都有得買....我就係Stanley Market見過d好靚的...但唔知幾$$....當時冇買到....我一陣去街市及10蚊店看看...再報告....

原帖由 B__B 於 10-10-28 11:12 發表
我都想搵d細衣架仔for掛bb d衫仔,唔記得之前係邊度見過,如果妳見到話我知...


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8629#
發表於 10-10-28 11:16 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-28 11:12 發表
我都想搵d細衣架仔for掛bb d衫仔,唔記得之前係邊度見過,如果妳見到話我知...



我係吉之島, 日本城都見過, 不過唔平O羅 ~~


大宅

積分: 2566


8630#
發表於 10-10-28 11:18 |只看該作者
今朝想著返對長boot, 但已經穿唔落喇!!! 好hurt 呀!!!

原帖由 sasa612 於 28/10/2010 11:00 AM 發表
我都有乾濕褸, 早2日攞出黎試過...都著到wor, 加埋長boot仲好型tim ... hehe !!!


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8631#
發表於 10-10-28 11:18 |只看該作者
ARM ARM A+打電話黎, 話2點前會送3罐奶粉+一張包被黎比我 ~~

我已家打左比老公, 叫佢話比99知 ~


大宅

積分: 1155


8632#
發表於 10-10-28 11:18 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-10-28 10:37 發表
都可能係掛 ~

但尋日睇e生, 佢話我喉嚨冇箘, 冇發炎喎...
我話我好痛喎, 佢話感冒都會喉嚨痛, 總之冇發炎啦 !
嘜唔係喉嚨痛, 就係喉嚨發炎咩 ???
唔理啦...哈哈, 都係想放日sl啫 !!


我下次c+, 要13號呀, 真係勁都 ...


我都以為喉嚨痛=發炎喎, 定你乾得濟?
我上次喉嚨痛, 鼻水, 鼻塞都放咗兩日sl. haha


男爵府

積分: 6934


8633#
發表於 10-10-28 11:19 |只看該作者
上年,我買左兩對boot,我怕依家著會唔岩著,遲d更加唔岩著,因為腳腫問題?同埋怕小腿依家穿唔入...唔敢膽試呀~~~
但唔想又買返d boot,今年著喎~

好彩係,上年買左對毛毛boot,大對左,應該唔會迫住對腳,可以著到卦???


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 5391


8634#
發表於 10-10-28 11:19 |只看該作者
我諗住比3幾套舊衫比咋, 我d衫佢應該都啱著.

睡衣呢, 我反而唔想比舊睡衣佢, 感覺好怪, 同埋好似間屋有2個我咁 ~~ if 比casuel wear佢著黎瞓覺, 著咩衫瞓會舒服d呢 ???



原帖由 dada123 於 10-10-28 11:03 發表
yeah...hahaha, 幾型咁ga...

我一陣lunch去行吓出口店買2套衫俾工人....同埋去找d衣架仔俾工人姐姐掠阿bei d衫仔...明天開始洗衫大行動....

我都要買2-3件俾自己....睇中左1件斗蓬....hehehe....

...


男爵府

積分: 5391


8635#
發表於 10-10-28 11:20 |只看該作者
你對腳腫成咁, 梗係著唔落啦.....算啦, 生完就消腫可以著番....唔好hurt ~


原帖由 sammiebear 於 10-10-28 11:18 發表
今朝想著返對長boot, 但已經穿唔落喇!!! 好hurt 呀!!!


男爵府

積分: 5391


8636#
發表於 10-10-28 11:22 |只看該作者
我d boot仲著得入呀, 不過都只可以著長boot好睇d.

因為條小腿粗咗好多, 對短boot勁樣衰囉, 小腿仲粗過對boot .... 妖 !


原帖由 siuting111 於 10-10-28 11:19 發表
上年,我買左兩對boot,我怕依家著會唔岩著,遲d更加唔岩著,因為腳腫問題?同埋怕小腿依家穿唔入...唔敢膽試呀~~~
但唔想又買返d boot,今年著喎~

好彩係,上年買左對毛毛boot,大對左,應該唔會迫住對腳,可以著到卦??? ...


男爵府

積分: 5391


8637#
發表於 10-10-28 11:23 |只看該作者
我都想放2day呀...

不過唔好意思咋, 上個wk mon又返咗假, 下個wk又要放產檢, 好似個個wk都放假咁 ~


原帖由 faytin 於 10-10-28 11:18 發表


我都以為喉嚨痛=發炎喎, 定你乾得濟?
我上次喉嚨痛, 鼻水, 鼻塞都放咗兩日sl. haha


男爵府

積分: 6934


8638#
發表於 10-10-28 11:28 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 28-10-2010 11:22 發表
我d boot仲著得入呀, 不過都只可以著長boot好睇d.

因為條小腿粗咗好多, 對短boot勁樣衰囉, 小腿仲粗過對boot .... 妖 !


唉,..我就係怕連長boot都穿唔入..因為小腿個位,迫爆..c笑人~因為本身著boot喜歡包埋褲係入面,可能依家包唔到了~

我好小著短boot,因為我著唔靚...haha

一陣去加連威,睇下有無大肚legging先....


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 2566


8639#
發表於 10-10-28 11:29 |只看該作者
生完係咪真係會消腫架??

原帖由 sasa612 於 28/10/2010 11:20 AM 發表
你對腳腫成咁, 梗係著唔落啦.....算啦, 生完就消腫可以著番....唔好hurt ~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8640#
發表於 10-10-28 11:31 |只看該作者
我仲未有呀...

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-28 11:18 發表
ARM ARM A+打電話黎, 話2點前會送3罐奶粉+一張包被黎比我 ~~

我已家打左比老公, 叫佢話比99知 ~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo