母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8470


8641#
發表於 08-3-28 12:05 |只看該作者
c9 dinner gathering

11 april

1. onyeema
2. go4baby
3. fsy


18 april

1. onyeema
2. go4baby
3. fsy


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8642#
發表於 08-3-28 12:06 |只看該作者
18號阿哥同阿嫂係香港﹐唔知洗唔洗食飯﹗


c9 dinner gathering

11 april

1. onyeema
2. go4baby
3. fsy
4. ivyscyip


18 april

1. onyeema
2. go4baby
3. fsy


大宅

積分: 2233


8643#
發表於 08-3-28 12:35 |只看該作者
c9 dinner gathering

11 april

1. onyeema
2. go4baby
3. fsy
4. ivyscyip
5. diaperb


18 april

1. onyeema
2. go4baby
3. fsy

[ 本文章最後由 diaperb 於 08-3-28 12:40 編輯 ]


男爵府

積分: 8470


8644#
發表於 08-3-28 12:53 |只看該作者
點解呢度啲奶粉可以賣到咁平? 有無人試過?

http://####.shopping.ttyy.net/shopping/detail.html?pcat_id=1fc1d2e08ef61aa784401818ab483620&product_id=e8f54a232acd6f097fd9069998917958

將 #### 打成 "hei hei baby" (黐埋一齊打).

[ 本文章最後由 fsy 於 08-3-28 12:54 編輯 ]


男爵府

積分: 6628


8645#
發表於 08-3-28 13:42 |只看該作者
我見到呢段文字, 咁個price係加o左未呢

多謝大家支持﹗由於日元貨幣升值,所有貨物之售價將稍為調升。


原文章由 fsy 於 08-3-28 12:53 發表
點解呢度啲奶粉可以賣到咁平? 有無人試過?

http://####.shopping.ttyy.net/shopping/detail.html?pcat_id=1fc1d2e08ef61aa784401818ab483620&product_id=e8f54a232acd6f097fd9069998917958

將 #### 打成 "hei hei ...


男爵府

積分: 6628


8646#
發表於 08-3-28 13:47 |只看該作者
奶媽gathering, 我唔去thai boxing 都要黎啦!
其實3號得唔得o架? 第二日都係假期!

c9 dinner gathering

3 april
1. hellocandy


11 april
1. onyeema
2. go4baby
3. fsy
4. ivyscyip
5. diaperb
6. hellocandy


18 april
1. onyeema
2. go4baby
3. fsy
4. hellocandy


男爵府

積分: 6628


8647#
發表於 08-3-28 13:50 |只看該作者

實在超可愛, 唔怪得hayes咁lum你啦!




豆豆學唔到喇! 人人都以為係仔.....


男爵府

積分: 6628


8648#
發表於 08-3-28 13:54 |只看該作者
今日你地有冇睇都市日報, 最後一版個減肥廣告真係好嚇人, 乜都唔駛做就可以一week減13lbs, 仲要好平, 15天療法半價$199, 30天 $349, 最貴都係$499, 都唔知會唔會食死人呀? 如果work的話, o的"簽"體公司唔駛橯lu!


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


8649#
發表於 08-3-28 13:58 |只看該作者
bbpooh,

You boss is so good to offer you a long vocation. Have you apply for the post as I mentioned to you previously ?

原文章由 bbpooh 於 08-3-28 11:45 發表

我老闆今朝覆左我,話比我放到5月先返工,呵呵呵!

仲問我之後打算點?我話我都想繼續做野,不過就真係唔可能出差.我坦白咁同佢講,我唔想離開個GROUP住,因為小朋友仲細,但要我出差,我就會考慮RESIGN,佢話大老闆已經同 ...
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 8470


8650#
發表於 08-3-28 13:59 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 08-3-28 13:54 發表
今日你地有冇睇都市日報, 最後一版個減肥廣告真係好嚇人, 乜都唔駛做就可以一week減13lbs, 仲要好平, 15天療法半價$199, 30天 $349, 最貴都係$499, 都唔知會唔會食死人呀? 如果work的話, o的"簽"體公司唔駛橯lu! ...


我啱啱先落街買咗對波鞋, 報咗一個月試做 gym, 下個星期開始. 一week 減 13 lbs? 攞刀切呀?!


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


8651#
發表於 08-3-28 14:03 |只看該作者
go4baby,

http://www.obsgyn.net/info/general_obs_bbt.htm is for your reference.

I bought the 基礎體溫探熱針" from 藥房

原文章由 onyeebb 於 08-3-28 11:58 發表


cyn 同strawberrys 好似有條link. 簡單唻說就係買支"基礎體溫探熱針"每朝起床前度體溫然後plot graph.
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 9395


8652#
發表於 08-3-28 14:03 |只看該作者
快D報名喇!!!要激C 2h ma 先! 呵呵呵 (女人真陰毒!唔知佢會唔會產後抑"屈"呢 )

c9 dinner gathering

3 april
1. hellocandy


11 april
1. onyeema
2. go4baby
3. fsy
4. ivyscyip
5. diaperb
6. hellocandy
7. bbpooh

18 april
1. onyeema
2. go4baby
3. fsy
4. hellocandy
5. bbpooh


男爵府

積分: 8470


8653#
發表於 08-3-28 14:03 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 08-3-28 13:42 發表
我見到呢段文字, 咁個price係加o左未呢

多謝大家支持﹗由於日元貨幣升值,所有貨物之售價將稍為調升。


唔知喎...

我又見到東西貿易 $147/can, 到取九折, 咁咪$133/can!? 係咪個網未 update 呢....


男爵府

積分: 9395


8654#
發表於 08-3-28 14:05 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 08-3-28 13:58 發表
bbpooh,

You boss is so good to offer you a long vocation. Have you apply for the post as I mentioned to you previously ?


NO 喇! 因為我真係好多野考慮!同埋間公司真係對我有唔錯!


男爵府

積分: 9395


8655#
發表於 08-3-28 14:06 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-28 14:03 發表


唔知喎...

我又見到東西貿易 $147/can, 到取九折, 咁咪$133/can!? 係咪個網未 update 呢....


有沒有想過其實佢地可以唔飲奶呢?


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


8656#
發表於 08-3-28 14:06 |只看該作者
fsy,

祝你成功!

原文章由 fsy 於 08-3-28 13:59 發表

我啱啱先落街買咗對波鞋, 報咗一個月試做 gym, 下個星期開始. 一week 減 13 lbs? 攞刀切呀?!
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 6628


8657#
發表於 08-3-28 14:11 |只看該作者
我都祝你成功呀!

原文章由 Strawberrys 於 08-3-28 14:06 發表
fsy,

祝你成功!


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


8658#
發表於 08-3-28 14:16 |只看該作者
可以飲鮮奶﹗飲奶好架﹐有營養﹗
外國
D小朋友1歲起就飲全脂奶。

原文章由 bbpooh 於 08-3-28 14:06 發表


有沒有想過其實佢地可以唔飲奶呢?


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


8659#
發表於 08-3-28 14:18 |只看該作者
暫時未知 join 唔 join 到?

咁啱3/4, 11/4 & 18/4都有meeting for our annual budget (見不同level 老細), 見完有可能大改, OT都有可能, 所以唔好預我先啦!

原文章由 bbpooh 於 08-3-28 14:03 發表
快D報名喇!!!要激C 2h ma 先! 呵呵呵 (女人真陰毒!唔知佢會唔會產後抑"屈"呢 )

c9 dinner gathering

3 april
1. hellocandy


11 april
1. onyeema
2. go4baby
3. fsy
4. ivyscyip
5. diaperb
6. helloca ...
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 8470


8660#
發表於 08-3-28 14:28 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-28 14:06 發表


有沒有想過其實佢地可以唔飲奶呢?


我都知唔一定要飲奶, 不過佢肯飲咪比佢飲囉, 我自己都好鍾意飲奶架!

上星期比個鮮奶佢, 唔知佢怕凍定唔鍾意, 飲咗少少就無飲, 跟住個咀又紅咗一撻.

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo