母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9395


8661#
發表於 08-3-28 14:31 |只看該作者
FSY

尋日我又帶丁丁去睇師父喇!比佢鬧左一大輪,話我好帶丁丁睇西醫.返屋企用針管餵丁丁,加埋山楂餅,薯片同thomas 一起送藥!丁丁都算乖食晒.今日要再睇


男爵府

積分: 8470


8662#
發表於 08-3-28 14:36 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-28 14:31 發表
FSY

尋日我又帶丁丁去睇師父喇!比佢鬧左一大輪,話我好帶丁丁睇西醫.返屋企用針管餵丁丁,加埋山楂餅,薯片同thomas 一起送藥!丁丁都算乖食晒.今日要再睇 ...


我都諗住問你架嘞.

逢係中醫都唔鍾意人哋睇西醫架嘛, 有無試過啲藥苦唔苦? 丁丁真係乖肯食藥. 咁你係咪煲七分滿? 逐支針筒餵都有排餵


男爵府

積分: 9395


8663#
發表於 08-3-28 14:42 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-28 14:36 發表


我都諗住問你架嘞.

逢係中醫都唔鍾意人哋睇西醫架嘛, 有無試過啲藥苦唔苦? 丁丁真係乖肯食藥. 咁你係咪煲七分滿? 逐支針筒餵都有排餵


尋晚丁爸玩我煲到2碗,又呃我1碗多DD,我今日先發覺佢係煲到左兩碗!尋晚丁丁飲了1.5碗.今我煲淨8分,丁丁飲晒.

我用針筒餵,係好耐但無法啦!呢D野係阿媽先肯做,丁爸就沒有耐性咖喇!

但我係用薯片同山楂餅氹佢.兩支針筒,食一片山楂或一塊薯片,我覺得唔介口好過唔飲藥!

D藥唔太苦,但勁臭,我覺得好難飲,丁丁都飲到想嘔,不過佢又想食薯片,咁米頂硬上,我話吐出來冇得食薯片.


男爵府

積分: 8470


8664#
發表於 08-3-28 14:46 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-28 14:42 發表


尋晚丁爸玩我煲到2碗,又呃我1碗多DD,我今日先發覺佢係煲到左兩碗!尋晚丁丁飲了1.5碗.今我煲淨8分,丁丁飲晒.

我用針筒餵,係好耐但無法啦!呢D野係阿媽先肯做,丁爸就沒有耐性咖喇!

但我係用薯片同山楂餅氹佢.兩支針 ...


佢忍到唔嘔咪好嘢囉, 上次子進有幾次都飲到嘔呀.

唔知而家大個咗肯聽人講會唔會好啲呢?

咁你自己有無順便睇下調理下呀?


大宅

積分: 4784


8665#
發表於 08-3-28 14:57 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 08-3-28 14:03 發表
go4baby,

http://www.obsgyn.net/info/general_obs_bbt.htm is for your reference.

I bought the 基礎體溫探熱針" from 藥房


我都係用呢個方法有琛彥咖, 因為我d期都係勁不規律, work 咖!!

妳都買咗呀, 即係都"開張在即"啦!!祝早日成事!!!


大宅

積分: 4784


8666#
發表於 08-3-28 14:58 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-28 13:59 發表


我啱啱先落街買咗對波鞋, 報咗一個月試做 gym, 下個星期開始. 一week 減 13 lbs? 攞刀切呀?!


加油呀...............咁下次出黎食飯會唔會唔認得妳咖??????


大宅

積分: 4784


8667#
發表於 08-3-28 15:00 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-28 11:59 發表


一方面我之前都好博,另一方面呢間公司係一間好有人情味的公司,雖然份工無前途,但係對我呢D C9來說,暫時都OK,等丁丁噹噹大點再算,始終丁爸成日唔係香港,小朋友突然有事,我返返下工都可以即刻走 ...


如妳所願, 可以對住兩位公子, 繼續悠長假期.........恭喜!!!!


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


8668#
發表於 08-3-28 15:06 |只看該作者
nan_nan,

I bought it before I have Kei Kei and this is the method I used to have Kei Kei as papa is a lazy man.

原文章由 Cyntoby 於 08-3-28 14:57 發表


我都係用呢個方法有琛彥咖, 因為我d期都係勁不規律, work 咖!!

妳都買咗呀, 即係都"開張在即"啦!!祝早日成事!!!
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 2891


8669#
發表於 08-3-28 15:16 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 08-3-28 13:54 發表
今日你地有冇睇都市日報, 最後一版個減肥廣告真係好嚇人, 乜都唔駛做就可以一week減13lbs, 仲要好平, 15天療法半價$199, 30天 $349, 最貴都係$499, 都唔知會唔會食死人呀? 如果work的話, o的"簽"體公司唔駛橯lu! ...


有睇, 誇到咁, 邊有人信呀!


大宅

積分: 4784


8670#
發表於 08-3-28 15:17 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-28 14:03 發表


唔知喎...

我又見到東西貿易 $147/can, 到取九折, 咁咪$133/can!? 係咪個網未 update 呢....


我早幾日咪講比妳地知我同事在 birth 嗰到訂明治大仔 $131 咋, 但要用嗰隻咩 "團體訂購", 時間長d, 但平d......

birth 嗰到明天(只有一天) 森永細仔細罐只係$50咋, 每人限買10罐.

咁當然可以比佢地試下飲其他嘢啦!!!!


男爵府

積分: 8470


8671#
發表於 08-3-28 15:17 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 08-3-28 15:06 發表
nan_nan,

I bought it before I have Kei Kei and this is the method I used to have Kei Kei as papa is a lazy man.


草莓, 你又搞錯咗彥琳同嵐嵐嘞


男爵府

積分: 8470


8672#
發表於 08-3-28 15:19 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-3-28 15:17 發表


我早幾日咪講比妳地知我同事在 birth 嗰到訂明治大仔 $131 咋, 但要用嗰隻咩 "團體訂購", 時間長d, 但平d......

birth 嗰到明天(只有一天) 森永細仔細罐只係$50咋, 每人限買10罐.

咁當然可以比佢地試下飲其他嘢 ...


我睇果隻係森永呀! 不過今日入 "集購特區" 已經無嘢咯...


大宅

積分: 2273


8673#
發表於 08-3-28 15:22 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-28 15:19 發表


我睇果隻係森永呀! 不過今日入 "集購特區" 已經無嘢咯...


我都要買. 屋企得2 cans.


大宅

積分: 2891


8674#
發表於 08-3-28 15:23 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 08-3-28 15:06 發表
nan_nan,

I bought it before I have Kei Kei and this is the method I used to have Kei Kei as papa is a lazy man.


你係答緊cyn, 又睇錯.

笑c, 咁樣講kei kei papa


大宅

積分: 2891


8675#
發表於 08-3-28 15:30 |只看該作者
我有個friend剛生了bb一個月, 想買sling, 請各位介紹用邊個牌子好同係邊度買. (好似你地之前講過上網訂冇貨?) 謝謝!


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


8676#
發表於 08-3-28 16:05 |只看該作者
彥琳同嵐嵐張相好似, 一快就搞錯咗!

原文章由 fsy 於 08-3-28 15:17 發表


草莓, 你又搞錯咗彥琳同嵐嵐嘞
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 8253


8677#
發表於 08-3-28 16:33 |只看該作者
strawberrys,

Will u attend the 0405 birthday party? don't forget to make payment before 28.3 ar.
原文章由 Strawberrys 於 08-3-28 16:05 發表
彥琳同嵐嵐張相好似, 一快就搞錯咗!


大宅

積分: 4784


8678#
發表於 08-3-28 16:33 |只看該作者
原文章由 Strawberrys 於 08-3-28 16:05 發表
彥琳同嵐嵐張相好似, 一快就搞錯咗!


等我快d轉張新相先!!!!!


大宅

積分: 4784


8679#
發表於 08-3-28 16:40 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-3-28 15:30 發表
我有個friend剛生了bb一個月, 想買sling, 請各位介紹用邊個牌子好同係邊度買. (好似你地之前講過上網訂冇貨?) 謝謝!


我地用嗰隻係 Moms in mind, from S'gpore, 不過上網都訂唔到貨, 我後來在二手市場找到一隻 2nd hand 比我朋友求急.

我之前 search 過 d 台灣嘅, 不過 d link 在家, 今晚返去找比妳, 不過d 款 就............見人見智喇!!!


大宅

積分: 4784


8680#
發表於 08-3-28 16:42 |只看該作者
丁噹媽,

唔該哂, 我已經收到隻托腹帶喇, 明日可以比我同學, 麻煩哂丁噹爸爸!!!!

Thx a lot

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo