在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10877


8661#
發表於 05-7-28 09:34 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早.....

kruson
妳尋晚食得合皮得滯.....


大宅

積分: 4883


8662#
發表於 05-7-28 09:38 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨, 今日真係好水


男爵府

積分: 5063


8663#
發表於 05-7-28 09:38 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨.

wensi 你梗係成日錫天兒隻腳 所以佢咪又錫返你囉.
wensi 寫道:
我件仲緊連腳都鍚short short 地
[/url]


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


8664#
發表於 05-7-28 09:54 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Good morning.

亜B見我撞親/損左脚又係鍚鍚。。。


子爵府

積分: 10722


8665#
發表於 05-7-28 10:10 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Good morning!!

Kitma, 我有Egype, 比地址我


男爵府

積分: 5466


8666#
發表於 05-7-28 11:00 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Good morning......

有排阿囡又係拿住我隻腳鍚, 我話你傻ga...


大宅

積分: 4883


8667#
發表於 05-7-28 15:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

等我升返上去先 :

我阿b唔肯鍚我地家 :tongue:

YYLam 寫道:
Good morning......

有排阿囡又係拿住我隻腳鍚, 我話你傻ga...


男爵府

積分: 7413


8668#
發表於 05-7-29 09:28 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨


男爵府

積分: 5466


8669#
發表於 05-7-29 09:36 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Morning.......


大宅

積分: 4883


8670#
發表於 05-7-29 10:01 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨ar~~~~


子爵府

積分: 10722


8671#
發表於 05-7-29 10:17 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Good morning!!


侯爵府

積分: 23722


8672#
發表於 05-7-29 10:19 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

車, 難得上嚟, 得四個早/morning係樹, 無得搭咀tim

早晨呀


子爵府

積分: 10722


8673#
發表於 05-7-29 10:46 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

做咩咁講啫,你想講咩,我今日好得閑
Alexismama 寫道:
車, 難得上嚟, 得四個早/morning係樹, 無得搭咀tim

早晨呀


男爵府

積分: 5063


8674#
發表於 05-7-29 11:01 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我地呢邊.. 衣家得早晨 / 我走la....
:lol: :lol:
[/url]


大宅

積分: 4672


8675#
發表於 05-7-29 11:28 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

HIHI

好耐冇見,你哩排好忙
Alexismama 寫道:
車, 難得上嚟, 得四個早/morning係樹, 無得搭咀tim

早晨呀


侯爵府

積分: 23722


8676#
發表於 05-7-29 11:48 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitma

係呀, 老細尋日開始放AL, 先蛇到上嚟, 但都有嘢做架。

海魚媽,

咪係, 得早晨就乜都無啦, 無嘢講

POOH

你地都無嘢係度講, 我都唔識開話題GE, 唔知想講咩呀


子爵府

積分: 10722


8677#
發表於 05-7-29 11:48 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

海魚媽 寫道:
我地呢邊.. 衣家得早晨 / 我走la....
:lol: :lol:


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


8678#
發表於 05-7-29 11:55 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我都答到咀

good morning ar
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


侯爵府

積分: 23722


8679#
發表於 05-7-29 12:04 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

夫人,

你可以係bk任何一個topic搭咀啦, >>>>>>>>>>>>good morning 呀嘛


子爵府

積分: 10877


8680#
發表於 05-7-29 15:42 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

仲咩又唔見晒人KE

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo