跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8661#
發表於 10-10-28 11:57 |只看該作者
尋日又去完QE 做左個全日血糖test...

又吽左係QE 成日~~悶爆! 一唔睇住你地d post, 就一路係到餓...... haha...

So far ...再做一次血糖test 都好正常, 冇超標! 加上尋日又咁岩產檢, 見埋醫生!

又係果幾句, BB 頭仔已經係下面, 不過, 未落盤骨! 摸幾摸...um...size 正常! (我仍然唔明點解佢摸都可以摸到size 正唔正常)

之後, 我同佢講我分秘多左, 係咁講話好似有d痕, 有d味..... 再問佢會唔會幫我驗B 鏈菌!

雖然, 佢地話唔會特別會幫我驗B鏈, 但如果有須要都會驗下!

咁我咪話..,,,驗ar...咁就抽左d分秘去check... 抽果時好鬼痛..好唔舒服囉~!

2星期後再返去check, 就知佢有冇幫我check 埋B 鏈菌la!


男爵府

積分: 6934


8662#
發表於 10-10-28 11:57 |只看該作者
原帖由 sammiebear 於 28-10-2010 11:47 發表
我聽晚都會去呀...如果你搵到荀野通知聲吖...

btw, 我尋日見到你新買個花花袋呀....折左都要$7xx....你買得好抵呀!!! 其實尋日見到想打俾你...不過好似好無聊咁....haha

...


係????你係邊度睇到呀,我平時睇係買唔到依d餃子款架~
只係四四方方有拉連,唔靚囉....唔緊要架...可以打比我架,有咩荀野,立即報料ma..(c9仔ma)

好彩,dada識人囉...唔係我買唔到了~~thank dada~

好呀,一陣食完lunch去睇下先,希望買到一兩條啦...到時上黎bk講~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8663#
發表於 10-10-28 12:00 |只看該作者
我都想買毛毛boot ar............

原帖由 dada123 於 10-10-28 11:34 發表
我冇試d長boot呀...因長boot全部有1吋-2吋跟....唔可以著啦.....我就好彩有2對boots都係半吋跟...剛買了一對毛毛係算平跟的....可以著囉....


大宅

積分: 2723


8664#
發表於 10-10-28 12:01 |只看該作者
原帖由 YTbaby 於 10-10-28 11:49 發表
岩岩收左雀巢能恩罐奶粉....正ar...有多罐看門口..heehee~


我之前收左張會員證就冇其他野, 你係唔係同會員證一齊送定分開架?


男爵府

積分: 6934


8665#
發表於 10-10-28 12:01 |只看該作者
原帖由 YTbaby 於 28-10-2010 12:00 發表
我都想買毛毛boot ar............


買啦~~~依家重可以周圍行,就買返對啦~~hehe


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8666#
發表於 10-10-28 12:02 |只看該作者
邊度啫...快d講地址來聽聽....等我去看看....

原帖由 siuting111 於 10-10-28 11:54 發表


我唔會做鑽石個d..
整好似張柏芝,同angelbaby個d呢..
只係英文名,條頸連細細條(有銀同金色揀),字型可以揀,之後間店就會訂造.想整黎玩下..型型地咁咋~~~

幾千幾元...我唔會整啦~~
幾百元,玩得過ma..
(因為我見整出 ...


大宅

積分: 2566


8667#
發表於 10-10-28 12:02 |只看該作者
我聽晚係去加連威, 唔係去聽講座呀...哈哈~

係呀~ 一樣架, 成間野都係賣佢呢個brand架...好呀~ 如果有需要話你知...thx!

原帖由 dada123 於 28/10/2010 11:53 AM 發表
我聽晚都去呀....到時見啦...你自己抑或同老公? 我就同另外一個剛有左bb的fd一齊去...我老公唔得呀...要打波喎....放佢一次啦...

你見到佢個袋? 一樣ga, 係呀...佢係英國買, 當然抵好多呀...你有需要, 我下次再幫你 ...


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8668#
發表於 10-10-28 12:03 |只看該作者
係喎,等我借d倚比個website老公,等佢識做...

我琴日先諗,唔知d老公會唔會等我哋生完時送禮物比我哋獎勵吓...

原帖由 siuting111 於 10-10-28 11:45 發表


有呀~~haha..
我同你都喜歡搞埋依d野..
上次同c6行街,見到想整...不過bb英文名未改(教會弟兄幫bb改)
c6話,等阿b出左世之後,整條頸連比我啦...到時時時刻刻掛住阿仔啦...
我見到就400-600一條囉..好多字型呀...有金 ...


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8669#
發表於 10-10-28 12:04 |只看該作者
唔係ar....佢打比我ka~~!
問左幾句, 就話會送一罐比我!

咁...佢用普通郵寄到公司, 岩岩今日收到囉!

原帖由 ching_800322 於 10-10-28 12:01 發表


我之前收左張會員證就冇其他野, 你係唔係同會員證一齊送定分開架?


大宅

積分: 2723


8670#
發表於 10-10-28 12:04 |只看該作者
原帖由 YTbaby 於 10-10-28 11:46 發表
細衣架..我係十蚊點買左ar~~~

十蚊6隻....不過, 唔係間間有囉~~~ 大家可以去睇ar~

我之前都係10蚊店買左幾PACK$10 6隻的。 不過我上兩個星期見日本城有10蚊10隻, 仲係厚身的衣架仔, 真係好抵 (平時冇咁抵架), 不過我買夠所以冇買, B___B 你可以去望下。


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8671#
發表於 10-10-28 12:05 |只看該作者
其實我唔敢買鞋ar.....

好多人話生完隻腳會大左.....所以, 我怕買左到時生完穿唔番就麻煩~~!!

但..我又心大心細中............................. haha~

原帖由 siuting111 於 10-10-28 12:01 發表


買啦~~~依家重可以周圍行,就買返對啦~~hehe


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8672#
發表於 10-10-28 12:05 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-28 11:28 發表


唉,..我就係怕連長boot都穿唔入..因為小腿個位,迫爆..c笑人~因為本身著boot喜歡包埋褲係入面,可能依家包唔到了~

我好小著短boot,因為我著唔靚...haha

一陣去加連威,睇下有無大肚legging先.... ...


你地就好啦, 仲有長boot執得番來著. 我d長boot全部都係高"爭"架, 得1對係矮少少(都差不多一吋), 搞到我都唔敢著...


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8673#
發表於 10-10-28 12:09 |只看該作者
係邊度嘅日本城呀?我有個同事想搵一隻用開嘅衣架,都唔係間間有...

原帖由 ching_800322 於 10-10-28 12:04 發表

我之前都係10蚊店買左幾PACK$10 6隻的。 不過我上兩個星期見日本城有10蚊10隻, 仲係厚身的衣架仔, 真係好抵 (平時冇咁抵架), 不過我買夠所以冇買, B___B 你可以去望下。 ...


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8674#
發表於 10-10-28 12:10 |只看該作者
呢兩日老公全程陪伴....因為佢呃我....呢個weekend仲係要去今年最後一個3日2夜既trip....佢要當呢兩日係星期六, 日咁過.... :)

所以呢兩日會周圍玩...食好野...今日咁好天....有d想去離島行下食海鮮


大宅

積分: 1978


8675#
發表於 10-10-28 12:11 |只看該作者
同職員講(豬油糕)佢明唔明架????識唔識羅比我??

原帖由 LuLu812 於 10-10-28 11:46 發表
mini.bb, 你不如試下去萬0買罐"猪油糕"試下啦, 又安全~ 我搽左3-4晚, 真係ok wor.


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8676#
發表於 10-10-28 12:12 |只看該作者
原帖由 Vana 於 10-10-28 11:50 發表
我剛剛打去雪印同A+.....

雪印話佢地無初生奶粉試用裝架喎....得思敏兒2號...係for 6個月以上bb......仲問我邊間醫院生...我話仁安...佢話到時個到有佢地d奶粉..... 我夠知勒......我諗住拎定d看門口....同埋我都想 ...


A+好快架咋, 我果次打去, 佢地又係話我無入會, 咁係電話度即時幫我入會, 仲話會派人去我睇開果間C+度CONFIRM, 咁就可以成功入會 !! 跟住就會安排送奶粉比我 ~


大宅

積分: 2566


8677#
發表於 10-10-28 12:12 |只看該作者
係果個dna 商場入面呀...唔知1定2樓...佢都有好多款架...

原帖由 siuting111 於 28/10/2010 11:57 AM 發表


係????你係邊度睇到呀,我平時睇係買唔到依d餃子款架~
只係四四方方有拉連,唔靚囉....唔緊要架...可以打比我架,有咩荀野,立即報料ma..(c9仔ma)

好彩,dada識人囉...唔係我買唔到了~~thank dada~

好呀,一陣食完lunc ...


大宅

積分: 2723


8678#
發表於 10-10-28 12:13 |只看該作者
原帖由 YTbaby 於 10-10-28 11:57 發表
尋日又去完QE 做左個全日血糖test...

又吽左係QE 成日~~悶爆! 一唔睇住你地d post, 就一路係到餓...... haha...

So far ...再做一次血糖test 都好正常, 冇超標! 加上尋日又咁岩產檢, 見埋醫生!

又係果幾句, BB ...


係呀, 我上次政府幫我拎分秘都好痛....##**@&
如果佢冇驗到, 你去私家覆診時叫醫生驗咪好D 喎, 一般都係多$2XX-$3XX 倒, 但可以換個放心。
我下個WEEK 返去覆診都問下佢地有冇同我驗先得。


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8679#
發表於 10-10-28 12:14 |只看該作者
你講E cream 都應該知ka~

原帖由 mini.bb 於 10-10-28 12:11 發表
同職員講(豬油糕)佢明唔明架????識唔識羅比我??


大宅

積分: 1978


8680#
發表於 10-10-28 12:15 |只看該作者
e cream好的..謝謝...希望有覺好訓...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo