在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54392


8681#
發表於 05-7-29 16:09 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

[size=large]all ~~ hi !

你地仲咩樹甘靜kei?


男爵府

積分: 5063


8682#
發表於 05-7-29 16:30 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我地過哂檔嘛.

話題..
今日天氣好好! 得唔得.
[/url]


男爵府

積分: 5466


8683#
發表於 05-7-29 16:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hahaaaaaaaaa, fishma

今天天氣o可o可o可


水晶宮

積分: 54392


8684#
發表於 05-7-29 16:34 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

甘呢度吾理la?...
海魚媽 寫道:
我地過哂檔嘛.

話題..
今日天氣好好!


水晶宮

積分: 54392


8685#
發表於 05-7-29 16:34 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

YYLam 寫道:
hahaaaaaaaaa, fishma

今天天氣o可o可o可


子爵府

積分: 12599


8686#
發表於 05-7-29 16:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

今日天氣----落雨喎

YYLam 寫道:
hahaaaaaaaaa, fishma

今天天氣o可o可o可
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


水晶宮

積分: 54392


8687#
發表於 05-7-29 16:55 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hi

點止ar ...呢幾日都落雨ar :-|
mycathy 寫道:
今日天氣----落雨喎

[quote]
YYLam 寫道:
hahaaaaaaaaa, fishma

今天天氣o可o可o可
[/quote]


侯爵府

積分: 23932


8688#
發表於 05-7-29 16:58 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

b 呀
Tungmimi 寫道:
仲咩又唔見晒人KE


侯爵府

積分: 23722


8689#
發表於 05-7-29 17:12 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

tszyauma

好耐無見呀, 做埋長老啦, 勁呀


子爵府

積分: 10722


8690#
發表於 05-7-29 17:19 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

係喎,恭喜晒tszyau媽

我無乜機會咯
Alexismama 寫道:
tszyauma

好耐無見呀, 做埋長老啦, 勁呀


侯爵府

積分: 23722


8691#
發表於 05-7-29 17:22 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

pooh,

你班友仔去哂私豆, 長咩老呀, 一日一個早, 一個bye你都有排先做長老, 可能到時大臣又改制, 要50,000先可以做長老, 咁就真係望塵莫及囉 :-|


男爵府

積分: 5063


8692#
發表於 05-7-29 17:27 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

am 做乜知道我地gathering都唔黎
我地個日都有提起你.
好耐無見你la.
[/url]


子爵府

積分: 12599


8693#
發表於 05-7-29 17:31 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我入來拜既。




您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


水晶宮

積分: 54392


8694#
發表於 05-7-29 17:31 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

勁咩ar....
Alexismama 寫道:
tszyauma

好耐無見呀, 做埋長老啦, 勁呀


子爵府

積分: 10722


8695#
發表於 05-7-29 17:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

鬼咩,我地都唔想嫁,早個排成日水,上到無晒癮啦,係個邊上開左又快D,我好多時都有返黎呢到嫁
Alexismama 寫道:
pooh,

你班友仔去哂私豆, 長咩老呀, 一日一個早, 一個bye你都有排先做長老, 可能到時大臣又改制, 要50,000先可以做長老, 咁就真係望塵莫及囉 :-|


水晶宮

積分: 54392


8696#
發表於 05-7-29 17:33 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

鬼咩...呢度突然間甘冷清...我之前就係跟吾切米齌睇law...點知依家一日都係得幾頁..真奇怪ar!
poohpooh1668 寫道:
係喎,恭喜晒tszyau媽

我無乜機會咯[quote]
Alexismama 寫道:
tszyauma

好耐無見呀, 做埋長老啦, 勁呀
[/quote]


子爵府

積分: 10722


8697#
發表於 05-7-29 17:33 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

咪就係好勁囉
tszyau2000 寫道:
勁咩ar.... [quote]
Alexismama 寫道:
tszyauma

好耐無見呀, 做埋長老啦, 勁呀
[/quote]


水晶宮

積分: 54392


8698#
發表於 05-7-29 17:39 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Alexismama 寫道:
pooh,

你班友仔去哂私豆, 長咩老呀, 一日一個早, 一個bye你都有排先做長老, 可能到時大臣又改制, 要50,000先可以做長老, 咁就真係望塵莫及囉 :-|


侯爵府

積分: 23722


8699#
發表於 05-7-29 17:41 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

海魚媽,

我老細尋日先開始放假, 我先蛇到上嚟架咋, 而家晚晚仲要返去陪大子女讀書, 陪佢讀完我都勁眼訓啦, 出乜鬼嚟呀, 佢放summer我仲辛苦過佢返學, 朝朝又要同佢講一大輪數先可以甩身返工, 有時仲要等佢洗完面刷完牙話送我返工喎, 同你地gathering你想我比佢煩c咩。


侯爵府

積分: 23722


8700#
發表於 05-7-29 17:45 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

閃人啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo