跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8681#
發表於 10-10-28 12:16 |只看該作者
今日我會再去C+ 睇~~會問埋囉!

不過, 我想11月中先驗囉

原帖由 ching_800322 於 10-10-28 12:13 發表


係呀, 我上次政府幫我拎分秘都好痛....##**@&
如果佢冇驗到, 你去私家覆診時叫醫生驗咪好D 喎, 一般都係多$2XX-$3XX 倒, 但可以換個放心。
我下個WEEK 返去覆診都問下佢地有冇同我驗先得。 ...


男爵府

積分: 6934


8682#
發表於 10-10-28 12:17 |只看該作者
原帖由 YTbaby 於 28-10-2010 12:05 發表
其實我唔敢買鞋ar.....

好多人話生完隻腳會大左.....所以, 我怕買左到時生完穿唔番就麻煩~~!!

但..我又心大心細中............................. haha~


我又係架..所以應該唔會買多....
留返D錢.....


健健康康,快高長大啊~


禁止發言

積分: 1348


8683#
發表於 10-10-28 12:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8684#
發表於 10-10-28 12:18 |只看該作者
我就用來沖涼囉~~~~

如果用來搽身..就要沖完涼未抺乾晒個身..先易推開d cream...

但我覺得好潤囉~~!!

原帖由 mini.bb 於 10-10-28 12:15 發表
e cream好的..謝謝...希望有覺好訓...


男爵府

積分: 6934


8685#
發表於 10-10-28 12:20 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 28-10-2010 12:05 發表


你地就好啦, 仲有長boot執得番來著. 我d長boot全部都係高"爭"架, 得1對係矮少少(都差不多一吋), 搞到我都唔敢著...


我得一兩對係高爭款,因為返工好少著高爭款,係新年有節目先會著架咋...
所以D BOOT有幾對係平底囉...不過咁又點..依家可能小腿位入唔到,腳掌位又會水腫....會好迫~
因為上次我見朋友生前,對腳真係好腫,重過SAMMIEBEAR好多....(腳掌)


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8686#
發表於 10-10-28 12:21 |只看該作者
我都你穿短就加外套咋~~~~

不過, 返到公司又夠wo...除埋件外套都冇問題~~

我都係諗住今日返去搵番d衫..睇下岩唔岩...唔岩都係諗住短袖加外套..... 希望頂得順la~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8687#
發表於 10-10-28 12:24 |只看該作者
唔使怕, 到時醫院都會送一罐俾你ga...同埋可能遲少少會有禮物收到, 我都未收到, 得電話咋....

好呀...唔該哂...我會去看看....thx...

原帖由 kikim 於 10-10-28 12:17 發表
大家好ar....見到你地開始收到奶粉, but我到依家都未收到一罐ar....唔通要無奶粉看門口???!!!!

我星期六去睇私家喇, 到時可以睇下阿b重左幾多, 好心急ar....因之前睇私家成日都模下就話正常, 好鬼求奇, 真係唔明點 ...


大宅

積分: 1978


8688#
發表於 10-10-28 12:25 |只看該作者
會唔會好似橄欖油咁油架???
e cream可以用來沖涼?

原帖由 YTbaby 於 10-10-28 12:18 發表
我就用來沖涼囉~~~~

如果用來搽身..就要沖完涼未抺乾晒個身..先易推開d cream...

但我覺得好潤囉~~!!


大宅

積分: 1612


8689#
發表於 10-10-28 12:32 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 10-10-28 12:11 發表
同職員講(豬油糕)佢明唔明架????識唔識羅比我??
要去有葯劑師既萬0, 我之前買都係同佢地講, d政府e院比d濕疹皮膚搽既"猪油糕", 佢地就識比我. 但其實前兩日我post過個名比smallbrother, 睇下搵唔搵到先, 如果唔係我今晚pm比你.


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8690#
發表於 10-10-28 12:33 |只看該作者
e cream 真係好似豬油咁....好杰ka....
係ar...係可以用來沖涼.....! 我會拎d 出來, 一路沖花灑, 一路"卒"暈全身 (其實豬油膏會難d 推開, 推暈).....再用花灑沖囉~~~

沖完你會feel D 皮膚滑左...油潤左 ka~ (但一d都唔 "立")

如果, 油...緊係olivia oil 油d la~~~

原帖由 mini.bb 於 10-10-28 12:25 發表
會唔會好似橄欖油咁油架???
e cream可以用來沖涼?

[ 本帖最後由 YTbaby 於 10-10-28 12:34 編輯 ]


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8691#
發表於 10-10-28 12:34 |只看該作者
我有1件厚, 1件薄既長袖衫仲著得萿咋.... 大家不防考慮下著老公D衫...我而家係屋企都係著緊佢D睡衣...

唔怪之得我D朋友都係話入院個陣去馬莎買男裝睡衣...而家完全明白哂...:)

我昨日行左好耐....都買岩冬天衫...如果你地返工...MOTHERWORLD有D好平既連身絨裙.....断碼... $2XX-$3XX..... 平時普通衫D半截裙都唔得啦...但太斯文返工款...我唔多岩....

BTW, 我又忍唔住行左陣花園街...D bb絲絨衫/ 或長褲仔真係好平....$20-30...有d己經係一套.... 全部都係出口貨....靚過車仔檔....質地仲好過我上星期係永安買個d...好後悔
原帖由 YTbaby 於 10-10-28 12:21 發表
我都你穿短就加外套咋~~~~

不過, 返到公司又夠wo...除埋件外套都冇問題~~

我都係諗住今日返去搵番d衫..睇下岩唔岩...唔岩都係諗住短袖加外套..... 希望頂得順la~ ...


大宅

積分: 1978


8692#
發表於 10-10-28 12:36 |只看該作者
好呀....謝謝你..但如果我唔係濕疹...又搽唔搽得呢?


原帖由 LuLu812 於 10-10-28 12:32 發表
要去有葯劑師既萬0, 我之前買都係同佢地講, d政府e院比d濕疹皮膚搽既"猪油糕", 佢地就識比我. 但其實前兩日我post過個名比smallbrother, 睇下搵唔搵到先, 如果唔係我今晚pm比你. ...


大宅

積分: 1978


8693#
發表於 10-10-28 12:37 |只看該作者
花園街邊度有bb衫買呀?

原帖由 Vana 於 10-10-28 12:34 發表
我有1件厚, 1件薄既長袖衫仲著得萿咋.... 大家不防考慮下著老公D衫...我而家係屋企都係著緊佢D睡衣...

唔怪之得我D朋友都係話入院個陣去馬莎買男裝睡衣...而家完全明白哂...:)

我昨日行左好耐....都買岩 ...


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8694#
發表於 10-10-28 12:40 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-28 11:12 發表
我都想搵d細衣架仔for掛bb d衫仔,唔記得之前係邊度見過,如果妳見到話我知...


我响日本城買咗呀, $12.9有10個, 可以去睇下~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8695#
發表於 10-10-28 12:41 |只看該作者
原帖由 Vana 於 10-10-28 12:34 發表
我有1件厚, 1件薄既長袖衫仲著得萿咋.... 大家不防考慮下著老公D衫...我而家係屋企都係著緊佢D睡衣...

唔怪之得我D朋友都係話入院個陣去馬莎買男裝睡衣...而家完全明白哂...:)

我昨日行左好耐....都買岩 ...


衫仔你都買左好多啦喎...要忍下手啦 ~~ BB 都著唔到禁多 !


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8696#
發表於 10-10-28 12:43 |只看該作者
原帖由 triplehome 於 10-10-28 12:40 發表


我响日本城買咗呀, $12.9有10個, 可以去睇下~


抵喎...我之前係吉吉見到果D 好貴....成10幾廿蚊一個


禁止發言

積分: 1348


8697#
發表於 10-10-28 12:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1612


8698#
發表於 10-10-28 12:47 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 10-10-28 12:25 發表
會唔會好似橄欖油咁油架???
e cream可以用來沖涼?
其實我都未試過攞d cream黎沖涼ga, 唔知我地講緊既"猪油糕", 係唔係同一樣野呢~


大宅

積分: 1612


8699#
發表於 10-10-28 12:52 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 10-10-28 12:36 發表
好呀....謝謝你..但如果我唔係濕疹...又搽唔搽得呢?
我個朋友係萬0做葯劑c, 佢話呢隻cream係無葯性ga, 皮膚痕or敏感就搽得, 如果bb第時有濕疹or皮膚敏感都可以搽ga.


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8700#
發表於 10-10-28 12:59 |只看該作者
係同一樣野來ka....同你之前post 果名係一樣!

原帖由 LuLu812 於 10-10-28 12:47 發表
其實我都未試過攞d cream黎沖涼ga, 唔知我地講緊既"猪油糕", 係唔係同一樣野呢~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo