母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28816

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


8701#
發表於 08-3-29 16:09 |只看該作者
Cyntoby,

I will not 睇錯 again. Go to public library first and then to market as Kei Kei is sleeping with papa now.

原文章由 Cyntoby 於 08-3-29 14:57 發表
Ha ha............轉咗相, 唔會再認/睇錯喇!!!!!

呢張係早兩日映嘅!!!!!!!
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 6628


8702#
發表於 08-3-29 17:28 |只看該作者


男爵府

積分: 6628


8703#
發表於 08-3-29 18:25 |只看該作者
依家出發去飲! 又要勁食!


大宅

積分: 2891


8704#
發表於 08-3-29 21:39 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-3-29 10:06 發表

尋晚太眼瞓, 無上黎, 今日一起身補番先, 請參考以下網址:

Garden 逛花園哺乳衣~~

http://www.gotogarden.com/index.php/cPath/26

MAMAWAY媽媽餵哺乳衣-- 哺乳內衣--哺乳胸罩:~~

http://www.mamaway.com.tw/Sho ...


thanks, cyn!

其實除左上網訂,有冇shop零售? 我驚佢唔知有冇時間上網搞.


大宅

積分: 2891


8705#
發表於 08-3-29 21:42 |只看該作者
彥琳好醒目,好可愛


男爵府

積分: 6033


8706#
發表於 08-3-29 23:37 |只看該作者
onyee ma,

我兩年前條 sling 係 babymommom 度買o架, 唔知妳o岩唔o岩

click o左入去之後 ---> 網上購物 ---> 嬰兒用品 ---> 嬰兒褙巾

http://http://www.babymommom.com/

之前有講過, 不過唔知大家仲記唔記得, 其實認識丁噹 ma, 係由一條 sling 開始.

原文章由 onyeebb 於 08-3-29 21:39 發表


thanks, cyn!

其實除左上網訂,有冇shop零售? 我驚佢唔知有冇時間上網搞.


男爵府

積分: 6033


8707#
發表於 08-3-29 23:39 |只看該作者
彥琳又大個o左, 靚女o左 bor. 開始食糊仔食成點 ar?

唔得, 有時間我都要換o下相先.

原文章由 Cyntoby 於 08-3-29 14:57 發表
Ha ha............轉咗相, 唔會再認/睇錯喇!!!!!

呢張係早兩日映嘅!!!!!!!


大宅

積分: 1815


8708#
發表於 08-3-29 23:50 |只看該作者
Belated Congratulations to 2h ma!!


Strawberrys,

I'll see if I can join our next gathering... we'll settle our deal next time or else we'll arrange that later la!


男爵府

積分: 9395


8709#
發表於 08-3-30 11:40 |只看該作者
原文章由 fsy 於 08-3-28 14:46 發表


佢忍到唔嘔咪好嘢囉, 上次子進有幾次都飲到嘔呀.

唔知而家大個咗肯聽人講會唔會好啲呢?

咁你自己有無順便睇下調理下呀?


當然有啦!還惦都要排隊等,佢開左7劑約比我,我都未食!


男爵府

積分: 9395


8710#
發表於 08-3-30 11:45 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-3-28 15:30 發表
我有個friend剛生了bb一個月, 想買sling, 請各位介紹用邊個牌子好同係邊度買. (好似你地之前講過上網訂冇貨?) 謝謝!


我今朝同你問緊,因為我係二手徵緊揹帶比姐姐.BABYSLING話九成新,粉紅色,要$170.我問緊有沒有相,同埋可唔可以平點.


大宅

積分: 4784


8711#
發表於 08-3-30 11:56 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 08-3-29 21:42 發表
彥琳好醒目,好可愛


多謝哂!!!!

琛彥同我一齊上網, 佢一眼就認得安兒, 仲叫"安兒","安兒", "安兒", "安兒"........


大宅

積分: 4784


8712#
發表於 08-3-30 12:03 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-29 23:39 發表
彥琳又大個o左, 靚女o左 bor. 開始食糊仔食成點 ar?

唔得, 有時間我都要換o下相先.

唔好咁客氣啦, 大家一齊都咁靚女啦...... , 佢試食咗一個星期糊仔(每日一餐, 用一安奶開), 好鍾意呀, 下星期開始試兩安.

琛彥次次見到嵐嵐張相都講 "唔好食手, 攞番出黎".....比佢笑c我, 我講咗比佢聽嵐嵐唔係食緊手咖啦......


男爵府

積分: 9395


8713#
發表於 08-3-30 12:12 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 08-3-29 23:37 發表
之前有講過, 不過唔知大家仲記唔記得, 其實認識丁噹 ma, 係由一條 sling 開始.


你條SLING真係好鬼靚!


大宅

積分: 4784


8714#
發表於 08-3-30 12:15 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-30 11:45 發表


我今朝同你問緊,因為我係二手徵緊揹帶比姐姐.BABYSLING話九成新,粉紅色,要$170.我問緊有沒有相,同埋可唔可以平點.


我幫朋友剛買咗嗰條6-7成新, 紫色, 邊有patten, $70咋喎........


大宅

積分: 4784


8715#
發表於 08-3-30 12:54 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 08-3-30 11:45 發表


我今朝同你問緊,因為我係二手徵緊揹帶比姐姐.BABYSLING話九成新,粉紅色,要$170.我問緊有沒有相,同埋可唔可以平點.


丁噹媽,

請看:~~

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1311315

仲有, 呢個全新$120

http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?tid=1258380&goto=lastpost

[ 本文章最後由 Cyntoby 於 08-3-30 13:12 編輯 ]


大宅

積分: 4784


8716#
發表於 08-3-30 13:45 |只看該作者
成點先搞掂兩件 nap nap , 又係我鬆一鬆嘅時間, 但d人走哂添......


男爵府

積分: 6628


8717#
發表於 08-3-30 15:45 |只看該作者
今日係豆姐長假期last day, 同佢(其實自己都想玩)玩埋今日, 明天又回復正常, but我地都係返4日, 原來連續三個week都係返4days, happy!


男爵府

積分: 6033


8718#
發表於 08-3-30 15:48 |只看該作者
雖然話 9 成新, 但 $170 真係貴o左 d 咁 bor.

原文章由 bbpooh 於 08-3-30 11:45 發表


我今朝同你問緊,因為我係二手徵緊揹帶比姐姐.BABYSLING話九成新,粉紅色,要$170.我問緊有沒有相,同埋可唔可以平點.


男爵府

積分: 6033


8719#
發表於 08-3-30 16:01 |只看該作者
琛彥又講得好o岩喎, 茶實嵐嵐又真係食緊手, 佢仲要係勁 like 食手o既添, 成日由朝食到晚, 食到 jeep jeep 聲


原文章由 Cyntoby 於 08-3-30 12:03 發表

唔好咁客氣啦, 大家一齊都咁靚女啦...... , 佢試食咗一個星期糊仔(每日一餐, 用一安奶開), 好鍾意呀, 下星期開始試兩安.

琛彥次次見到嵐嵐張相都講 "唔好食手, 攞番出黎".....比佢笑c我, 我講咗比佢聽嵐嵐 ...


[ 本文章最後由 nan_nan 於 08-3-30 16:07 編輯 ]


男爵府

積分: 9395


8720#
發表於 08-3-30 16:08 |只看該作者
原文章由 Cyntoby 於 08-3-30 12:54 發表


丁噹媽,

請看:~~

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1311315

仲有, 呢個全新$120

http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?tid=1258380&goto=lastpost


撞鬼!我SEND左你條錯LINK比人!一條係徵一條係賣!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo