在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54392


8701#
發表於 05-7-29 17:48 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

甘又係ar...d小朋友放暑假...反而d 大人仲忙左ar..呢點都好明白kei...

byebye
Alexismama 寫道:
海魚媽,

我老細尋日先開始放假, 我先蛇到上嚟架咋, 而家晚晚仲要返去陪大子女讀書, 陪佢讀完我都勁眼訓啦, 出乜鬼嚟呀, 佢放summer我仲辛苦過佢返學, 朝朝又要同佢講一大輪數先可以甩身返工, 有時仲要等佢洗完面刷完牙話送我返工喎, 同你地gathering你想我比佢煩c咩。


子爵府

積分: 10722


8702#
發表於 05-7-29 18:01 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

TSZYAU要揀小學喇喎,你想揀邊間呀?


水晶宮

積分: 54392


8703#
發表於 05-7-29 18:14 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

都係安定個幾間同埋千禧ar...不過好多人都好like小欖間千禧ka...見tszyau 間學校派位...呢間佔大比數ar...

甘你呢...決定同俊俊搵邊間幼兒園ar?
poohpooh1668 寫道:
TSZYAU要揀小學喇喎,你想揀邊間呀?


子爵府

積分: 10722


8704#
發表於 05-7-29 18:21 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

堅彼得/啟思

小欖???好遠喎,有咩優點呀?[quote]
tszyau2000 寫道:
都係安定個幾間同埋千禧ar...不過好多人都好like小欖間千禧ka...見tszyau 間學校派位...呢間佔大比數ar...

甘你呢...決定同俊俊搵邊間幼兒園ar? [quote]


水晶宮

積分: 54392


8705#
發表於 05-7-29 18:56 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

你呢兩間都好ar!

設施好law...好似運作左兩年la...全日班...有校車ma! [quote]
poohpooh1668 寫道:
堅彼得/啟思

小欖???好遠喎,有咩優點呀


子爵府

積分: 10877


8706#
發表於 05-7-30 09:44 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨!

我估今日呢樹都唔方有人囉


侯爵府

積分: 23932


8707#
發表於 05-7-30 09:50 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

GOOD MORNING, EVERYBODY


伯爵府

積分: 17559


8708#
發表於 05-7-30 10:00 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Tungmimi
我估今日呢樹都唔方有人囉..............hi I am here


男爵府

積分: 7050


8709#
發表於 05-7-30 10:20 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

仲有我....
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10877


8710#
發表於 05-7-30 10:22 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

eeee....妳地今日無去私鬥ar


侯爵府

積分: 23932


8711#
發表於 05-7-30 10:25 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

報到姐
Tungmimi 寫道:
eeee....妳地今日無去私鬥ar


伯爵府

積分: 17559


8712#
發表於 05-7-30 10:25 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Tungmimi
eeee....妳地今日無去私鬥ar .............無乜人姐! 好又開工啦!


子爵府

積分: 10877


8713#
發表於 05-7-30 10:26 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

sweetie,

妳呢句 "報到姐" 係咩 意思ar


子爵府

積分: 10877


8714#
發表於 05-7-30 10:30 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

妳又開咩工ar....

wensi 寫道:
Tungmimi
eeee....妳地今日無去私鬥ar .............無乜人姐! 好又開工啦!


男爵府

積分: 7413


8715#
發表於 05-7-30 10:41 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨, 出面個天好黑 :-|


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8716#
發表於 05-7-30 10:50 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hehe, 仲有我呢個稀客呀.

wensi 寫道:
Tungmimi
我估今日呢樹都唔方有人囉..............hi I am here


大宅

積分: 4240


8717#
發表於 05-7-30 10:54 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hello ~~
我都係一個稀客


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8718#
發表於 05-7-30 10:56 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kiumama,
好開心見到你呀, 好耐冇見啦, 你近況如何呀?

kiumama 寫道:
hello ~~
我都係一個稀客


子爵府

積分: 10877


8719#
發表於 05-7-30 10:56 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wa.....888 & kiuma

妳地好......又真係幾稀ka wow....尤其係888 添
喂.....近況如何ar????


大宅

積分: 4240


8720#
發表於 05-7-30 10:59 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

888 & tungmi

我幾好啦!! 妳哋呢??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo