原帖由 triplehome 於 10-10-28 13:44 發表
今朝去完c+檢查, 今日岩岩32w, 阿b同29w比重咗1.5lbs, 依嫁係4.5lbs, 足足重咗50%, e生都係預計出世6.5-6.8lbs, 中型b, e生話應該好好生, 係就好囉~而我自已呢3星期重咗2.4lbs, 減返阿重果1.5lbs, 即係只重0.9lbs咋, ...
原帖由 牛仔小怡 於 10-10-28 13:55 發表
我星期一去私家檢查時都問過醫生,佢話其實唔係一定要驗B型, 咁我話點解,佢話因為從成本同埋風險黎考慮,未去到must have 喎.. 咁但係如果我想check,就可以36週去check..即係仲未有耐.. 下次去QE覆診我諗住試下同姑娘講 ...

