跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1155


8701#
發表於 10-10-28 13:00 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 10-10-28 12:25 發表
會唔會好似橄欖油咁油架???
e cream可以用來沖涼?


以前阿蘇介紹過一隻cream. 佢話冬天搽 / 用嚟沖浪都得. 龍城買好平咋, 有一支/一樽. 一支100g都係十幾廿蚊.
Aqueous Cream BP
支cream寫明can also be used during pregnancy.


大宅

積分: 1155


8702#
發表於 10-10-28 13:12 |只看該作者
終於放lunch喇, 好肚餓, 去食飯先.


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8703#
發表於 10-10-28 13:17 |只看該作者
原帖由 YTbaby 於 10-10-28 12:05 發表
其實我唔敢買鞋ar.....

好多人話生完隻腳會大左.....所以, 我怕買左到時生完穿唔番就麻煩~~!!

但..我又心大心細中............................. haha~


我初頭都咁諗, 但最終都係忍唔住, 响it買咗兩對平底, d boot睇唔岩呀~


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8704#
發表於 10-10-28 13:44 |只看該作者
今朝去完c+檢查, 今日岩岩32w, 阿b同29w比重咗1.5lbs, 依嫁係4.5lbs, 足足重咗50%, e生都係預計出世6.5-6.8lbs, 中型b, e生話應該好好生, 係就好囉~而我自已呢3星期重咗2.4lbs, 減返阿重果1.5lbs, 即係只重0.9lbs咋, 真係好...總之依嫁e生話我同阿b都係normal, average range, 希望keep it la~

我問埋e生驗b鏈, 佢安排下次產檢(36w), 佢話就算我冇講到時都會提我驗, 同埋我問佢gov只係用尺度就知係咪正常size, e生話呢d係gov方法, 佢地讀書時都係咁做, 但只可以係參考囉, 同埋話gov邊有咁多人手幫手照, 加上好多人係唔識照嫁....


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


8705#
發表於 10-10-28 13:55 |只看該作者
原帖由 triplehome 於 10-10-28 13:44 發表
今朝去完c+檢查, 今日岩岩32w, 阿b同29w比重咗1.5lbs, 依嫁係4.5lbs, 足足重咗50%, e生都係預計出世6.5-6.8lbs, 中型b, e生話應該好好生, 係就好囉~而我自已呢3星期重咗2.4lbs, 減返阿重果1.5lbs, 即係只重0.9lbs咋, ...


我星期一去私家檢查時都問過醫生,佢話其實唔係一定要驗B型, 咁我話點解,佢話因為從成本同埋風險黎考慮,未去到must have 喎.. 咁但係如果我想check,就可以36週去check..即係仲未有耐.. 下次去QE覆診我諗住試下同姑娘講分泌多同埋有d痕,睇下佢會唔會同我驗..


男爵府

積分: 5391


8706#
發表於 10-10-28 14:04 |只看該作者
頭先lunch食咗牛扒飯, 好好味.

返到公司又訂咗湯....而家好飽 !


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8707#
發表於 10-10-28 14:12 |只看該作者
原帖由 牛仔小怡 於 10-10-28 13:55 發表


我星期一去私家檢查時都問過醫生,佢話其實唔係一定要驗B型, 咁我話點解,佢話因為從成本同埋風險黎考慮,未去到must have 喎.. 咁但係如果我想check,就可以36週去check..即係仲未有耐.. 下次去QE覆診我諗住試下同姑娘講 ...


我上次都有問gov e, 佢話順產係有需要驗, 因為唔驗本身係唔知的, 萬一阿b出世感染度, 係可大可小, 最嚴重引致肺炎而死亡, govpolicy就未有話幫產婦驗, so佢建議我出去搵c+, 同埋gov話如果驗到有要食一星期抗生素, 同埋要通知gov, 入院生時一定要打消炎針同吊針直至生完止, 佢講得咁緊要, so都係驗下穩陣d, 買個安心...

gov同今日c+都係咁講, so 我都會驗啦~




[ 本帖最後由 triplehome 於 10-10-28 14:25 編輯 ]


大宅

積分: 1612


8708#
發表於 10-10-28 14:20 |只看該作者
原帖由 YTbaby 於 10-10-28 12:59 發表
係同一樣野來ka....同你之前post 果名係一樣!
yee, 咁我試下攞黎沖涼先~


男爵府

積分: 6934


8709#
發表於 10-10-28 14:26 |只看該作者
頭先買左legging啦..
係加連威32A下地鋪,係樓梯位隔離~
我買時,咁岩有個大肚婆要買LEGGING
我買左3條,每條69元,9分.

之後,買左對鞋,平底鞋,買大左一個碼,我唔敢博,買依家著既SIZE,怕對腳越來越腫唔岩著~之後叫SALES比個鞋墊我囉~寧願C服D~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8710#
發表於 10-10-28 14:27 |只看該作者
我就係睇左阿蘇介紹先買囉...

我都係龍城買....!

A Cream 我覺得用來沖涼唔夠, 所以就買左 E cream, 2隻都係廿幾蚊好大盒ka ...勁抵用!

我之前產檢話皮膚痕....姑娘都開左隻 A cream (Aqueous Cream BP) 比我.... ! 遲d 我都會用A cream 等沖完涼當body cream 用~~

原帖由 faytin 於 10-10-28 13:00 發表


以前阿蘇介紹過一隻cream. 佢話冬天搽 / 用嚟沖浪都得. 龍城買好平咋, 有一支/一樽. 一支100g都係十幾廿蚊.
Aqueous Cream BP
支cream寫明can also be used during pregnancy. ...


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8711#
發表於 10-10-28 14:28 |只看該作者
今日食左譚仔...好飽...突然收到美素佳兒電話, 話送左奶粉上我home, 但工人唔肯開門收件....hahaha...姐姐真係乖啦...唔亂開門俾陌生人....我就話佢地, 點解唔早d講送嘢...佢地話一向都係咁....不過都多謝佢地....終於收到第1次的奶粉禮物啦...等緊4點收工....好想現在走呀....返到去看看係咩先得...

今日買左件褸俾自己...hehehe....冇時間去行買衣架tim....一陣去屋企附近日本城同10蚊店看看




男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8712#
發表於 10-10-28 14:28 |只看該作者
咁又ok喎,等我去睇吓先...thanks

原帖由 triplehome 於 10-10-28 12:40 發表


我响日本城買咗呀, $12.9有10個, 可以去睇下~


大宅

積分: 1612


8713#
發表於 10-10-28 14:28 |只看該作者
原帖由 faytin 於 10-10-28 13:00 發表


以前阿蘇介紹過一隻cream. 佢話冬天搽 / 用嚟沖浪都得. 龍城買好平咋, 有一支/一樽. 一支100g都係十幾廿蚊.
Aqueous Cream BP
支cream寫明can also be used during pregnancy. ...
呢隻牌子, 呀smallbrother前兩日post左段新問出黎話會搽到d皮膚薄哂wor, 你睇下有無需要搽呢隻cream lor, 如果你地無咩唔c服or勁痕未搽潤膚lotion算啦~


禁止發言

積分: 1348


8714#
發表於 10-10-28 14:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8715#
發表於 10-10-28 14:30 |只看該作者
但我尋日問政府, 佢就話唔會特登幫我地驗, 只係on request 先會幫手驗...

咁我咪講到懶唔舒服, 懶嚴重咁....佢就幫我抽左分秘好驗囉! endup 佢會唔會驗埋B 鏈菌我就唔sure....

不過, 下次產檢會講囉! 希望佢會驗埋la~~


原帖由 triplehome 於 10-10-28 14:12 發表


我上次都有問gov e生, 佢話順產係有需要驗, 因為唔驗本身係唔知的, 萬一阿b出世感染度, 係可大可小, 最嚴重引致肺炎而死亡, 但gov話policy就未有話幫產婦驗, so佢建議我出去搵c+驗, 同埋gov話如果驗到有要食一星期 ...


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8716#
發表於 10-10-28 14:32 |只看該作者
係?? 不過, 用左 E cream ..其實都唔洗用 A cream 囉!

原帖由 LuLu812 於 10-10-28 14:28 發表
呢隻牌子, 呀smallbrother前兩日post左段新問出黎話會搽到d皮膚薄哂wor, 你睇下有無需要搽呢隻cream lor, 如果你地無咩唔c服or勁痕未搽潤膚lotion算啦~


大宅

積分: 1978


8717#
發表於 10-10-28 14:32 |只看該作者
豬油膏即係A cream定係E cream呀???


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8718#
發表於 10-10-28 14:35 |只看該作者
其實, 我覺得用來沖涼會易推開d~~~

因為, 豬油膏個質地真係好杰.....好難推開~~!! 就咁搽我又覺得好難先搽得"暈" "巡"

我見一路沖涼..一路推開/搽暈..就真係易好多~~ 所以我用來沖涼囉!

同埋..冬天搽cream 好得凍ka ma....所以我會沖緊涼搞...好似冇咁凍ma...heehee~

原帖由 LuLu812 於 10-10-28 14:20 發表
yee, 咁我試下攞黎沖涼先~

[ 本帖最後由 YTbaby 於 10-10-28 14:36 編輯 ]


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8719#
發表於 10-10-28 14:35 |只看該作者
前一排大家講嘢食,跟住淘寶,而家就入冬裝...

woo...女人$好易搵...


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8720#
發表於 10-10-28 14:37 |只看該作者
豬油膏係 E cream ar

原帖由 mini.bb 於 10-10-28 14:32 發表
豬油膏即係A cream定係E cream呀???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo