跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8741#
發表於 10-10-28 15:58 |只看該作者
我聽過...都係貪份禮物, 但都係一般禮物咋...唔係咁高quality.....不過有罐s26送....cordlife又會有口水肩一條....我上次係咁....可聽可唔聽...hehehehe

原帖由 天使-BB 於 10-10-28 15:51 發表
我而家已經開始食返多d蛋多d有營養嘅嘢同埋瞓多d,希望呀b3星期後覆診都可以重到1.5磅啦(我之前見個肚咁大驚生巨b唔敢食呀)
係呀我今晚會去bb care嘅產前產後60天想問你係咪聽過呀,有冇嘢學架如果冇我可能唔去喇,不過 ...


大宅

積分: 3356


8742#
發表於 10-10-28 15:59 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 10-10-28 15:53 發表


e~ 一號我得喎, 去產檢前look look先. 半島廣場係咪紅磡果個呀?
係紅磡呀近我如果老公得閒我都可能會去呀~~


大宅

積分: 3356


8743#
發表於 10-10-28 16:00 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-28 15:56 發表
係gar,瞓多d會長胎,我初時成日瞓,放工返屋企點都瞓半個鐘先,而家bb好有斤兩...
係呀而家唔敢夜瞓喇11:00到就 喇....


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8744#
發表於 10-10-28 16:02 |只看該作者
原帖由 天使-BB 於 10-10-28 15:01 發表
唔通後期真係會重得快d,聽你咁講我都冇咁驚....


我仲諗住今日check應該係4lbs左右咋, 點知意外驚喜喎, 你, 同埋呢排都冇食咩特別野, so 應該後發力啦, 你都一様嫁啦~


大宅

積分: 3356


8745#
發表於 10-10-28 16:04 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-10-28 15:58 發表
我聽過...都係貪份禮物, 但都係一般禮物咋...唔係咁高quality.....不過有罐s26送....cordlife又會有口水肩一條....我上次係咁....可聽可唔聽...hehehehe
咁可唔可以拎完禮物早走架,會唔會拉閘放狗架.....


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8746#
發表於 10-10-28 16:06 |只看該作者
原帖由 dada123 於 10-10-28 15:09 發表
我就唔係囉...29w重1.2kg, 32w都係得1.6kg....


下次會有躍進嫁啦, 唔洗擔心~


大宅

積分: 3356


8747#
發表於 10-10-28 16:06 |只看該作者
原帖由 triplehome 於 10-10-28 16:02 發表


我仲諗住今日check應該係4lbs左右咋, 點知意外驚喜喎, 你, 同埋呢排都冇食咩特別野, so 應該後發力啦, 你都一様嫁啦~
希望係啦....


大宅

積分: 2707

畀面勳章


8748#
發表於 10-10-28 16:10 |只看該作者
原帖由 LuLu812 於 10-10-28 15:42 發表
你bb個size咁好, 恭喜呀~ 我next monday都去c+, 希望個bb & 佢size住部都正常啦~ 我已經開始2wks 去c+一次啦, 點解你仲係book 4wks既?



其實我都唔知點解仲係4w一次嫁, 不過e生問我係咪都有响gov覆診, 我話有, 咁佢就話4w再見啦, 可能一來就36w驗b鏈, 二來有响gov睇開卦..


男爵府

積分: 5391


8749#
發表於 10-10-28 16:27 |只看該作者
我個c+都係叫我4wk睇1次.
佢話政府2-3wk, 佢4wk已經好夠了 ~

原帖由 triplehome 於 10-10-28 16:10 發表



其實我都唔知點解仲係4w一次嫁, 不過e生問我係咪都有响gov覆診, 我話有, 咁佢就話4w再見啦, 可能一來就36w驗b鏈, 二來有响gov睇開卦..


禁止發言

積分: 1348


8750#
發表於 10-10-28 16:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1612


8751#
發表於 10-10-28 16:40 |只看該作者
原帖由 triplehome 於 10-10-28 16:10 發表



其實我都唔知點解仲係4w一次嫁, 不過e生問我係咪都有响gov覆診, 我話有, 咁佢就話4w再見啦, 可能一來就36w驗b鏈, 二來有响gov睇開卦..
我都係c+ & 政府兩邊睇, 但係我成日肚痛, 有d驚早x, 所以唔想慳啦~


禁止發言

積分: 1348


8752#
發表於 10-10-28 16:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8753#
發表於 10-10-28 16:42 |只看該作者
我覺得d c+醫生見我地係政府生果d,都吾會比我地睇咁蜜囉


禁止發言

積分: 1348


8754#
發表於 10-10-28 16:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1612


8755#
發表於 10-10-28 17:19 |只看該作者
原帖由 YTbaby 於 10-10-28 16:42 發表
我覺得d c+醫生見我地係政府生果d,都吾會比我地睇咁蜜囉
我個c+應該無你地果d咁忙, 你肯去佢一定睇, 但我試過中期果時唔舒服, 個0星期就返去睇佢, 佢就忍唔住問, 做咩咁快又返黎既? 我話唔c服lor, 佢就話下次可以順延4wks先返黎, 唔洗咁密ga~ 但宜家尾期, 佢都開聲叫我2wks返去.


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8756#
發表於 10-10-28 17:21 |只看該作者
arm arm A+打黎話係屋企留下, 上緊黎 ~

我咪話 : 乜你地唔係話2點前到咩??
跟住佢話: 今日好忙, 頭先等個客等左好耐....

咁我咪即刻打去通知99, 99話係留下返緊去...我咪叫果個人一係放係管理處, 一係等一等 ~


大宅

積分: 3155


8757#
發表於 10-10-28 17:35 |只看該作者
emulsifying ointment b.p.

原帖由 mini.bb 於 10-10-28 12:36 發表
好呀....謝謝你..但如果我唔係濕疹...又搽唔搽得呢?


大宅

積分: 1978


8758#
發表於 10-10-28 18:27 |只看該作者
原帖由 smallbrother 於 10-10-28 17:35 發表
emulsifying ointment b.p.



謝謝,一陣去買!


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8759#
發表於 10-10-28 18:43 |只看該作者
原來3罐奶粉都好細罐, 每罐得400G


大宅

積分: 1978


8760#
發表於 10-10-28 18:46 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-28 18:43 發表
原來3罐奶粉都好細罐, 每罐得400G


好過無啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo