在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23932


8761#
發表於 05-8-1 09:38 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

5好嬲啦 :wink: :wink: :wink: [quote]
Tungmimi 寫道:
緊係.....妳地平時掛住入私"鬥"......都無人理呢樹


子爵府

積分: 10877


8762#
發表於 05-8-1 09:43 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我無咁小氣.......不過妳地都要入多d 黎先得ka

[quote]
栗子媽媽 寫道:
5好嬲啦 :wink: :wink: :wink:


侯爵府

積分: 23932


8763#
發表於 05-8-1 09:46 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

i am always here, sweetie[quote]
Tungmimi 寫道:
我無咁小氣.......不過妳地都要入多d 黎先得ka


男爵府

積分: 5063


8764#
發表於 05-8-1 09:53 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

tungmi,
唔係呀. 邊度有姐. :lol: :lol:

[/url]


子爵府

積分: 12599


8765#
發表於 05-8-1 09:57 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

888, 因為驚上得太勁, 被(公司d)人點相。
mcyw888 寫道:
mycathy,
仲mug冇左公主張相既?
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 12599


8766#
發表於 05-8-1 09:57 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨呀~!
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10722


8767#
發表於 05-8-1 10:14 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔好意思,又有野想麻煩大家我想要

[size=large]百佳印花


伯爵府

積分: 17559


8768#
發表於 05-8-1 10:17 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我有lQ題

spidermam 同supperman 有乜唔同


侯爵府

積分: 21395


8769#
發表於 05-8-1 10:28 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

pooh

百佳印花有乜用? 我次次都掉架bor ?-(


男爵府

積分: 7413


8770#
發表於 05-8-1 10:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi, 我聽日send courier 去你樹


子爵府

積分: 10722


8771#
發表於 05-8-1 10:33 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

NATIONAL濾水器,20個印花+$199
hinhinmummy 寫道:
pooh

百佳印花有乜用? 我次次都掉架bor ?-(


男爵府

積分: 7413


8772#
發表於 05-8-1 10:33 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

pooh, 我試下問99 有冇呀, 先前我比左好多佢佢已經夠都係愛黎比人咋。


伯爵府

積分: 17559


8773#
發表於 05-8-1 10:39 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson

原來無左Philipines sorry!
Australia, Zimbabwe(hold for kruson)


男爵府

積分: 7413


8774#
發表於 05-8-1 10:41 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi, 麻煩你用冇窗信封比我呀, 費事比reception 見到入面d 野, 唔該晒


子爵府

積分: 10722


8775#
發表於 05-8-1 10:43 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

之前係換煲,禽日經過見到換濾水器
Kruson 寫道:
pooh, 我試下問99 有冇呀, 先前我比左好多佢佢已經夠都係愛黎比人咋。


子爵府

積分: 10877


8776#
發表於 05-8-1 10:48 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

pooh,

我真係幫妳唔到......因為宜家唔近pk...


侯爵府

積分: 21395


8777#
發表於 05-8-1 10:50 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

pooh, 我搵下d櫃通底還有無啦, 以前好多, 不知有無掉到

今朝都還見到有一個係檯面, 依家又不見左lor

要錢換野, 無心機儲.


子爵府

積分: 10722


8778#
發表於 05-8-1 10:51 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我老公都攞唔到呢個價,未問下人有無囉
hinhinmummy 寫道:
pooh, 我搵下d櫃通底還有無啦, 以前好多, 不知有無掉到

今朝都還見到有一個係檯面, 依家又不見左lor

要錢換野, 無心機儲.


男爵府

積分: 7413


8779#
發表於 05-8-1 10:57 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔緊要啦

wensi 寫道:
kruson

原來無左Philipines sorry!
Australia, Zimbabwe(hold for kruson)


侯爵府

積分: 23932


8780#
發表於 05-8-1 11:21 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

e+渣打
用10000開個my dream a/c, d錢放到年尾
即時有個disney 錢罌 比你
個錢罌仲好正架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo