跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1978


8761#
發表於 10-10-28 18:46 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-28 18:43 發表
原來3罐奶粉都好細罐, 每罐得400G


好過無啦!


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8762#
發表於 10-10-28 19:02 |只看該作者
原帖由 mini.bb 於 10-10-28 18:46 發表


好過無啦!


咁又係....放係度看門口都好~


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8763#
發表於 10-10-28 22:29 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 10-10-28 10:40 發表


pm左你啦~


我問完老公覆左您啦....您同您老公去硏究下la...


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8764#
發表於 10-10-28 22:38 |只看該作者
原帖由 faytin 於 10-10-28 10:58 發表


我見吉吉又有減價, 有暖爐又有放濕機.
http://edm.juscocityhk.com/link/23_2anni.htm#comp


Thanks for your sharing....

我都想買暖爐同放濕機....但平果部放濕機只有0.9公升...$270....老公話太少啦.....但另一部有4公升...正常d...但要$760...好似太貴....

見Delonghi果部陶瓷式暖風機賣$390...好似ok wow...老公話呢隻牌子的焗爐都做得不錯...可以考慮....


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8765#
發表於 10-10-28 23:04 |只看該作者
我而家c+同政府都係2weeks一次, 咁即係個個禮拜都要看醫生....隔住隔住咁check....

原帖由 sasa612 於 10-10-28 16:27 發表
我個c+都係叫我4wk睇1次.
佢話政府2-3wk, 佢4wk已經好夠了 ~


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8766#
發表於 10-10-28 23:06 |只看該作者
原帖由 YTbaby 於 10-10-28 11:57 發表
尋日又去完QE 做左個全日血糖test...

又吽左係QE 成日~~悶爆! 一唔睇住你地d post, 就一路係到餓...... haha...

So far ...再做一次血糖test 都好正常, 冇超標! 加上尋日又咁岩產檢, 見埋醫生!

又係果幾句, BB ...


我今朝去左PWL覆診....都有同醫生講下面有分秘物...話有少少痕...佢就抽左d分秘物去化驗....佢話大肚婆可能有念珠菌....要化驗完先知...我都希望佢會check埋B 鏈菌....我心諗...若真係有菌....佢應該會check下係乜掛...如果完全無菌....就無事la....但我唔敢問醫生..因為PWL的醫生好惡....但抽分秘物出來果下....真係痛痛痛...


大宅

積分: 2723


8767#
發表於 10-10-28 23:45 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-28 12:09 發表
係邊度嘅日本城呀?我有個同事想搵一隻用開嘅衣架,都唔係間間有...


我屋企O係荃灣入D架, 你入黎好唔方便。 不過我有見荃灣千色店隔離都好似見過, 但價錢冇留意到係唔係一樣。


大宅

積分: 1978


8768#
發表於 10-10-29 07:32 |只看該作者
尋晚買左罐片豬油go,嘩,成500g甘多,返到家即用來沖涼都好似不夠潤,再塗多幾層,尋晚瞓得不錯,只係痕醒左一次,希望日後都有覺好瞓。


大宅

積分: 1155


8769#
發表於 10-10-29 08:42 |只看該作者

回復 8764# bp0321 的帖子

我暖爐都係delonghi, 係用HSBC分換,如果你有用HSBC嘅credit card, 你可以上網睇吓。
個放濕機我都覺得貴,都未必會買。


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8770#
發表於 10-10-29 09:02 |只看該作者
原帖由 faytin 於 10-10-29 08:42 發表
我暖爐都係delonghi, 係用HSBC分換,如果你有用HSBC嘅credit card, 你可以上網睇吓。
個放濕機我都覺得貴,都未必會買。


放濕機我會搵d $2XX 而又可以有4公升左右的...我老公留意緊...有乜決定同大家分享 ...

好呀...等我今晚入HSBC web睇下個暖爐先....thx ar...


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8771#
發表於 10-10-29 09:24 |只看該作者
今日BK 好似有d 怪既!


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8772#
發表於 10-10-29 09:47 |只看該作者
早晨呀, bk又好似想short咁.


大宅

積分: 1612


8773#
發表於 10-10-29 09:48 |只看該作者
係啦~ 我都回覆唔到d post ar~


大宅

積分: 1612


8774#
發表於 10-10-29 09:51 |只看該作者
mini.bb, 隻"猪油糕"真係唔錯ga, 我d皮膚勁煩, 佢都可以舒緩到, 所以我成日推薦比朋友ga~


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8775#
發表於 10-10-29 09:54 |只看該作者
原帖由 bp0321 於 10-10-29 09:02 發表


放濕機我會搵d $2XX 而又可以有4公升左右的...我老公留意緊...有乜決定同大家分享 ...

好呀...等我今晚入HSBC web睇下個暖爐先....thx ar...


我頭先偷偷地入左HSBC web望...唔見Delonghi的焗爐了...可能promote完左...


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8776#
發表於 10-10-29 10:04 |只看該作者

回復 8775# bp0321 的帖子

我都係用緊Delonghi的焗爐,都年幾啦,so far都ok,個時貪佢黑色幾型...


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8777#
發表於 10-10-29 10:18 |只看該作者
ARM ARM係 FB UBUYIBUY果度買左好野 ~ 99蚊就買到1張200蚊既OUTBACK COUPON,每人可以買2張 ~~

我買左2張,每桌每人可以用一張,咁我同老公2個人就可以用2張,揾日同老公落去食先 !!

[ 本帖最後由 gandi媽咪 於 10-10-29 10:30 編輯 ]


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8778#
發表於 10-10-29 10:23 |只看該作者
ARM ARM FB D 人話已經售罄,仲唸住叫你地去睇下添 ~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8779#
發表於 10-10-29 10:26 |只看該作者
你地講放放濕機,我前排同老公去鴨寮街買腳架,見到有間舖頭門口有D 放濕機買,100蚊咋....我買左部 !!

我地去吉之島果D 睇過,只係唔同BRAND, 但用法, 連入水果D 位都一樣,可能係同一間廠,但鴨寮街平好多喎....你地可以去睇下 !!


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8780#
發表於 10-10-29 10:35 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-29 10:26 發表
你地講放放濕機,我前排同老公去鴨寮街買腳架,見到有間舖頭門口有D 放濕機買,100蚊咋....我買左部 !!

我地去吉之島果D 睇過,只係唔同BRAND, 但用法, 連入水果D 位都一樣,可能係同一間廠,但鴨寮街平好多喎....你地可以去睇 ...


$100部咁平?有幾多公升?同埋有無超聲波放濕?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo