影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   90


水晶宮

積分: 66962


87901#
發表於 昨天 11:56 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-24 07:09
大家早晨,退伍倒數:217日

韓國修例,由2026年7月7日起,任何人都可以舉報惡意評論或虛假訊息,最高可獲得10億韓元的獎勵
下圖highlight部分。
(修例前,只接納名譽受損嘅當事人舉報。)
……
attach0/tmp/phpwZrwF5


珍珠宮

積分: 37699


87902#
發表於 昨天 11:57 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-24 11:56
韓國修例,由2026年7月7日起,任何人都可以舉報惡意評論或虛假訊息,最高可獲得10億韓元的獎勵
下圖highli ...

咁會吾會引發好多人亂舉報?(非關銀優)


水晶宮

積分: 66962


87903#
發表於 昨天 11:58 |只看該作者
本帖最後由 은우수호 於 26-6-24 12:00 編輯
은우수호 發表於 26-6-24 11:56
韓國修例,由2026年7月7日起,任何人都可以舉報惡意評論或虛假訊息,最高可獲得10億韓元的獎勵
下圖highli ...

東輝應該有收集惡評訊息,係時候要為哥哥撥亂反正,舉報黑媒與hater.


水晶宮

積分: 66962


87904#
發表於 昨天 12:00 |只看該作者
cew 發表於 26-6-24 11:57
咁會吾會引發好多人亂舉報?(非關銀優)

當局應該會查證,而且舉報得,應該要提供足夠理據先會受理呢。


大宅

積分: 4249


87905#
發表於 昨天 13:48 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-24 11:56
韓國修例,由2026年7月7日起,任何人都可以舉報惡意評論或虛假訊息,最高可獲得10億韓元的獎勵
下圖highli ...

第一個要告就係條女記者,最好坐監


大宅

積分: 4249


87906#
發表於 昨天 14:59 |只看該作者
cew 發表於 26-6-24 10:56
眨下眼又一個月,數多7個月就退伍

銀優ig followers又開始減了嘜唔活躍就要減架咩!


水晶宮

積分: 66962


87907#
發表於 昨天 15:08 |只看該作者
NokNokChu 發表於 26-6-24 14:59
銀優ig followers又開始減了嘜唔活躍就要減架咩!
好多入伍都會有咁嘅情況, 減都係減啲碎銀啫, 點減都有4千7百幾萬followers, 拋離絕大部分韓星.
唔使太擔心啊.


珍珠宮

積分: 37699


87908#
發表於 昨天 15:20 |只看該作者
NokNokChu 發表於 26-6-24 14:59
銀優ig followers又開始減了嘜唔活躍就要減架咩!

你點睇到佢減㗎?吾活躍冇update就會自然減,另外可能是ig清除一些彊屍帳號,早兩個月都試過好多明星ig跌粉


大宅

積分: 4249


87909#
發表於 昨天 15:22 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-24 15:08
好多入伍都會有咁嘅情況, 減都係減啲碎銀啫, 點減都有4千7百幾萬followers, 拋離絕大部分韓星.
唔使太擔心 ...

明白明白,因為入伍前4850,跌左成百萬有啲失落(emoji)


水晶宮

積分: 66962


87910#
發表於 17 小時前 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-24 07:09
大家早晨,退伍倒數:217日

大家早晨,退伍倒數:216日
attach0/tmp/phptHSMuq


水晶宮

積分: 66962


87911#
發表於 12 小時前 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-25 06:20
大家早晨,退伍倒數:216日

今年巴黎時裝周冇乜睇頭,好多都衣不稱身,搵個有齊美貌、身高、氣質嘅明星都冇!

都係去年同期時裝周養眼好多
attach0/tmp/phpvUlNpH


珍珠宮

積分: 37699


87912#
發表於 11 小時前 |只看該作者
本帖最後由 cew 於 26-6-25 12:13 編輯
은우수호 發表於 26-6-25 10:41
今年巴黎時裝周冇乜睇頭,好多都衣不稱身,搵個有齊美貌、身高、氣質嘅明星都冇!

都係去年同期時裝周養 ...

我睇到好多搞笑的照片,但呢度太公開吾敢拎出嚟笑 D牌超核突,好似馬戲團的衫,好似求其去tvb服裝間拎幾塊布車埋就叫時尚


水晶宮

積分: 66962


87913#
發表於 9 小時前 |只看該作者
本帖最後由 은우수호 於 26-6-25 13:31 編輯
cew 發表於 26-6-25 12:06
我睇到好多搞笑的照片,但呢度太公開吾敢拎出嚟笑 D牌超核突,好似馬戲團的衫,好似求其 ...

threads有好多時裝周帖,D牌一向啲男裝都唔得,今年到場嗰班,有啲仲要好似未夠秤咁,threads嗰邊都恥笑緊,尤其C隊嗰三個,可能第一次參加,連企都未識企好,同埋佢哋唔高,好似小朋友著大人衫,冇氣質撐起呢個牌子啲衫,一句講哂,氣場唔夠。


珍珠宮

積分: 37699


87914#
發表於 9 小時前 |只看該作者
本帖最後由 cew 於 26-6-25 14:04 編輯
은우수호 發表於 26-6-25 13:31
threads有好多時裝周帖,D牌一向啲男裝都唔得,今年到場嗰班,有啲仲要好似未夠秤咁,threads嗰邊都恥笑緊 ...

吾係,其中一個嗰樣特別招積,幾位都似mk的街童,可能佢地咁企好“型仔” 掛


珍珠宮

積分: 37699


87915#
發表於 9 小時前 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-25 13:31
threads有好多時裝周帖,D牌一向啲男裝都唔得,今年到場嗰班,有啲仲要好似未夠秤咁,threads嗰邊都恥笑緊 ...

講起高度,韓方代表嗰幾位全部吾過180

反而內地代表就身材高d


水晶宮

積分: 66962


87916#
發表於 8 小時前 |只看該作者
cew 發表於 26-6-25 14:03
吾係,其中一個嗰樣特別招積,幾位都似mk的街童,可能佢地咁企好“型仔” 掛
...
睇threads好好笑, 有一個喺D嘅backdrop前伸脷影相, 啲網民叫佢收返條脷先.
好市井, 話哂D牌都叫高級品牌, 唔睇場合亂嚟.


大宅

積分: 4249


87917#
發表於 8 小時前 |只看該作者
cew 發表於 26-6-24 15:20
你點睇到佢減㗎?吾活躍冇update就會自然減,另外可能是ig清除一些彊屍帳號,早兩個月都試過好多明星ig跌 ...

我日日都入佢ig睇(emoji)


大宅

積分: 4249


87918#
發表於 8 小時前 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-25 14:33
睇threads好好笑, 有一個喺D嘅backdrop前伸脷影相, 啲網民叫佢收返條脷先.
好市井, 話哂D牌都叫高級品牌, ...

係喎! 伸脷想點!仲要擘大腿坐。真係好失禮。


大宅

積分: 4249


87919#
發表於 8 小時前 |只看該作者
cew 發表於 26-6-25 14:05
講起高度,韓方代表嗰幾位全部吾過180

反而內地代表就身材高d

高度真係好影響成個outlook


水晶宮

積分: 66962


87920#
發表於 8 小時前 |只看該作者
NokNokChu 發表於 26-6-25 14:38
係喎! 伸脷想點!仲要擘大腿坐。真係好失禮。
你都見呀, 擘大對腳嚟坐, 想點?
雖然只係坐喺度睇fashion show啫, 都要坐得四正㗎.


首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo