影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   90


珍珠宮

積分: 37733


87941#
發表於 前天 20:54 |只看該作者
本帖最後由 cew 於 26-6-25 20:54 編輯
은우수호 發表於 26-6-25 17:07
睇返YSL最新stories,佢哋連官方相都冇,應該只係去睇show啫。

如果好似Global Brand Ambassador 銀優咁 ...

睇下銀優完美演繹ysl的高級時尚感,跟男模比例一樣
https://x.com/i/status/2070087772401234255


水晶宮

積分: 67004


87942#
發表於 前天 21:15 |只看該作者
cew 發表於 26-6-25 20:54
睇下銀優完美演繹ysl的高級時尚感,跟男模比例一樣
https://x.com/i/status/207008777 ...

銀優高班好多


珍珠宮

積分: 37733


87943#
發表於 前天 22:55 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-25 21:15
銀優高班好多

dong dong
attach0/tmp/phpkBoMLT


水晶宮

積分: 67004


87944#
發表於 前天 23:33 |只看該作者
cew 發表於 26-6-25 22:55
dong dong

啱啱睇YSL個IG stories,最尾有幾張新post嘅,係C隊嗰兩個嘅相,但官方攝影師真係照妖鏡,佢哋啲相唔係好掂。


珍珠宮

積分: 37733


87945#
發表於 前天 23:46 |只看該作者
本帖最後由 cew 於 26-6-25 23:48 編輯
은우수호 發表於 26-6-25 23:33
啱啱睇YSL個IG stories,最尾有幾張新post嘅,係C隊嗰兩個嘅相,但官方攝影師真係照妖鏡,佢哋啲相唔係好 ...

dior定ysl 呀
c咁叻,遊走兩個品牌?


水晶宮

積分: 67004


87946#
發表於 前天 23:55 |只看該作者
cew 發表於 26-6-25 23:46
dior定ysl 呀
c咁叻,遊走兩個品牌?

YSL,一個對眼、眉型同埋鼻骨都好怪,一個載超嘅牙骹骨好大,用頭髮遮都遮唔到。

合照,矮嗰個,個頭前傾,好似有啲寒背,企得唔夠挺,高嗰個膊頭太斜,著唔起件衫。


珍珠宮

積分: 37733


87947#
發表於 前天 23:56 |只看該作者
本帖最後由 cew 於 26-6-25 23:57 編輯
은우수호 發表於 26-6-25 23:55
YSL,一個對眼、眉型同埋鼻骨都好怪,一個載超嘅牙骹骨好大,用頭髮遮都遮唔到。

合照,矮嗰個,個頭前傾 ...

pm我 ,搵吾到邊個ig


水晶宮

積分: 67004


87948#
發表於 前天 23:57 |只看該作者
cew 發表於 26-6-25 23:46
dior定ysl 呀
c咁叻,遊走兩個品牌?

分散投資啩。


珍珠宮

積分: 37733


87949#
發表於 昨天 00:04 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-25 23:55
YSL,一個對眼、眉型同埋鼻骨都好怪,一個載超嘅牙骹骨好大,用頭髮遮都遮唔到。

合照,矮嗰個,個頭前傾 ...

高貴稱不上,頹頹地的感覺
高嗰位,我都認吾出是誰?以為是大媽


水晶宮

積分: 67004


87950#
發表於 昨天 00:17 |只看該作者
cew 發表於 26-6-26 00:04
高貴稱不上,頹頹地的感覺
高嗰位,我都認吾出是誰?以為是大媽

矮嗰個一望埋去,鼻骨好唔自然,同埋有啲死魚眼嘅感覺。


珍珠宮

積分: 37733


87951#
發表於 昨天 00:21 |只看該作者
本帖最後由 cew 於 26-6-26 00:21 編輯
은우수호 發表於 26-6-26 00:17
矮嗰個一望埋去,鼻骨好唔自然,同埋有啲死魚眼嘅感覺。

細路扮大人的感覺
呢類時裝真是好蝦人著


水晶宮

積分: 67004


87952#
發表於 昨天 00:22 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-26 00:17
矮嗰個一望埋去,鼻骨好唔自然,同埋有啲死魚眼嘅感覺。

超能路人甲已經播咗六周,踏入第七周,但從未跌出韓國Netflix十大,好感恩。


珍珠宮

積分: 37733


87953#
發表於 昨天 00:23 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-26 00:22
超能路人甲已經播咗六周,踏入第七周,但從未跌出韓國Netflix十大,好感恩。
...

竟然。。。。

我現在仲刷緊,開著手機一路刷netflix


水晶宮

積分: 67004


87954#
發表於 昨天 00:24 |只看該作者
cew 發表於 26-6-26 00:21
細路扮大人的感覺
呢類時裝真是好蝦人著

係,太早推佢哋去時裝周,似扮大人,冇睇頭,遲幾年先去可能出嚟效果會好啲。


珍珠宮

積分: 37733


87955#
發表於 昨天 00:25 |只看該作者
cew 發表於 26-6-26 00:23
竟然。。。。

我現在仲刷緊,開著手機一路刷netflix

話說啱啱開咗鐵拳,我自己就冇乜太大興趣睇,我喜歡睇日劇GTO多d, 冇咁暴力,又有靚仔靚女睇


水晶宮

積分: 67004


87956#
發表於 昨天 00:26 |只看該作者
cew 發表於 26-6-26 00:23
竟然。。。。

我現在仲刷緊,開著手機一路刷netflix

係呀,我都估唔到咁有韌力。


珍珠宮

積分: 37733


87957#
發表於 昨天 00:26 |只看該作者
本帖最後由 cew 於 26-6-26 00:27 編輯
은우수호 發表於 26-6-26 00:24
係,太早推佢哋去時裝周,似扮大人,冇睇頭,遲幾年先去可能出嚟效果會好啲。
...

佢地真幸福,一路被人捧到上天
只要有人捧,粉絲買單就得,吾係咁多人有機會去top brand時裝周


水晶宮

積分: 67004


87958#
發表於 昨天 00:29 |只看該作者
cew 發表於 26-6-26 00:25
話說啱啱開咗鐵拳,我自己就冇乜太大興趣睇,我喜歡睇日劇GTO多d, 冇咁暴力,又有靚仔靚女睇
...

我只係睇咗鐵拳第一集與第三集,未有動力開其他集數。

依家追緊新進社員姜會長,呢套好好睇。


水晶宮

積分: 67004


87959#
發表於 昨天 06:00 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-25 06:20
大家早晨,退伍倒數:216日

大家早晨,退伍倒數:215日
attach0/tmp/phpNaZcMW


珍珠宮

積分: 37733


87960#
發表於 昨天 07:18 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-26 06:00
大家早晨,退伍倒數:215日

早晨

咁搞笑,騙子無處不在
attach0/tmp/phpR2tHqp

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo