影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   90


水晶宮

積分: 67004


87961#
發表於 前天 08:21 |只看該作者
cew 發表於 26-6-26 07:18
早晨

咁搞笑,騙子無處不在

信我,一定有人信


珍珠宮

積分: 37735


87962#
發表於 前天 08:35 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-26 08:21
信我,一定有人信

最搞笑是上年,銀優剛入伍不久,有人在小紅書話銀優準備巡迴開fanmeet, 叫人可問價


子爵府

積分: 10556


87963#
發表於 前天 15:36 |只看該作者
cew 發表於 26-6-26 00:23
竟然。。。。

我現在仲刷緊,開著手機一路刷netflix

支持妳!因為我都有繼續刷


子爵府

積分: 10556


87964#
發表於 前天 15:37 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-26 08:21
信我,一定有人信

我唔信呢個發帖人,不過我希望係真


水晶宮

積分: 67004


87965#
發表於 前天 15:44 |只看該作者
angelhair88 發表於 26-6-26 15:37
我唔信呢個發帖人,不過我希望係真
銀優退役後一定會同Roha團聚.

佳煐7月會簽方社, 喺韓網好搞笑, 話佳煐簽方社, 咁銀優就唔會離開方社, 因為要同佳煐一齊


珍珠宮

積分: 37735


87966#
發表於 前天 16:51 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-26 15:44
銀優退役後一定會同Roha團聚.

佳煐7月會簽方社, 喺韓網好搞笑, 話佳煐簽方社, 咁銀優就唔會離開方社, 因為 ...

咁搞笑,呢個無可能啦…為文小姐留低


水晶宮

積分: 67004


87967#
發表於 前天 17:55 |只看該作者
cew 發表於 26-6-26 16:51
咁搞笑,呢個無可能啦…為文小姐留低
CP粉嘅理論係: 佳煐為銀優入方社, 銀優為佳煐留喺方社.
好好笑.


珍珠宮

積分: 37735


87968#
發表於 前天 19:33 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-26 17:55
CP粉嘅理論係: 佳煐為銀優入方社, 銀優為佳煐留喺方社.
好好笑.

痴痴地~

First ride 9月在日本上映
attach0/tmp/phptUH3eO


水晶宮

積分: 67004


87969#
發表於 前天 21:18 |只看該作者
cew 發表於 26-6-26 19:33
痴痴地~

First ride 9月在日本上映

唔算痴,最痴係有一班係女神cp粉,有一班係超能cp粉,仲有一班係犬系cp粉,話銀優最鍾意係圭瑛(因為吻戲最激)


珍珠宮

積分: 37735


87970#
發表於 前天 21:57 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-26 21:18
唔算痴,最痴係有一班係女神cp粉,有一班係超能cp粉,仲有一班係犬系cp粉,話銀優最鍾意係圭瑛(因為吻戲 ...

達人係邊度睇返嚟㗎?其實CP粉真是好可憐,每次見銀優有新劇女拍檔,都要心驚膽跳一番,以前做過其他人的cp粉,現在做唯粉開心d


水晶宮

積分: 67004


87971#
發表於 前天 22:04 |只看該作者
本帖最後由 은우수호 於 26-6-26 22:04 編輯
cew 發表於 26-6-26 21:57
達人係邊度睇返嚟㗎?其實CP粉真是好可憐,每次見銀優有新劇女拍檔,都要心驚膽跳一番,以前做過其他人的c ...

dcinside最多,fm korea都有,pann就拗緊其他嘢,例如銀優美貌


珍珠宮

積分: 37735


87972#
發表於 前天 22:05 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-26 22:04
dcinside最多,fm korea都有,pann就拗緊其他嘢,例如銀優美貌

美貌?又係跟人比邊個靚仔,邊個世首帥?get到get吾到呢d?


水晶宮

積分: 67004


87973#
發表於 前天 22:16 |只看該作者
cew 發表於 26-6-26 22:05
美貌?又係跟人比邊個靚仔,邊個世首帥?get到get吾到呢d?

類似啦。


大宅

積分: 4255


87974#
發表於 前天 23:09 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-26 17:55
CP粉嘅理論係: 佳煐為銀優入方社, 銀優為佳煐留喺方社.
好好笑.

我覺得文小姐係鍾意銀優(emoji)


水晶宮

積分: 67004


87975#
發表於 前天 23:47 |只看該作者
NokNokChu 發表於 26-6-26 23:09
我覺得文小姐係鍾意銀優(emoji)

就算,神女有心?
但,襄王有冇夢?


珍珠宮

積分: 37735


87976#
發表於 昨天 06:13 |只看該作者
本帖最後由 cew 於 26-6-27 06:14 編輯
NokNokChu 發表於 26-6-26 23:09
我覺得文小姐係鍾意銀優(emoji)

呢1年咁多大牌明星入方社,方社一定有做咗d功夫,如優厚的簽約金,人地先肯走過嚟,文小姐去方社多數因為‘’錢‘’吧…

我反而擔心銀優是否真的離開方社?留與吾留都有点憂慮。。。。


珍珠宮

積分: 37735


87977#
發表於 昨天 06:27 |只看該作者
本帖最後由 cew 於 26-6-27 08:07 編輯
은우수호 發表於 26-6-26 23:47
就算,神女有心?
但,襄王有冇夢?

昨天見到幾單愛豆新聞幾搞笑
1)銀優97line 朋友,即剛退伍的鄭生發了一篇ig, 其中一條片是佢跟一個穿白色比堅尼的妙齡女子在岸邊玩跳水(似海外度假中,跳水時背住大家,睇吾到正面)~於是一群粉絲沖出嚟問女子是誰?点解咁大膽post呢d,好曖昧,鄭生退伍就吾理粉絲心情云云,好冇“豆德”~~~最後開估話my dearest cousin,但究竟点解要post呢d?明知咁多女友粉仲去刺激大家

2)bb的大聲吾知睇邊場show, 被人拍到隔離座位是另一位二代女團的人,兩人睇show時交頭接耳,於是出現戀愛說,之後兩人在自己的節目頻道用嬉笑怒罵的態度,好搞笑,呢個就真懂得食腦,打蛇隨棍上食埋流量,製造話題

3)ss的圭賢又出現戀愛說,被人捕風捉影話佢呢一年跟某女子帶同款帽,家中有大量粉紅色廚具及佈置,於是懷疑佢拍拖云云,最奇怪是佢都40,粉絲仍覺得佢好無“豆德”

我覺得韓國的愛豆文化都幾恐怖㗎,好似只有idol跟任何女生接觸,都被粉絲一輪口誅筆伐


水晶宮

積分: 67004


87978#
發表於 昨天 06:48 |只看該作者
은우수호 發表於 26-6-26 06:00
大家早晨,退伍倒數:215日

大家早晨,退伍倒數:214日
attach0/tmp/phpD75e0Y


水晶宮

積分: 67004


87979#
發表於 昨天 06:56 |只看該作者
cew 發表於 26-6-27 06:27
昨天見到幾單愛豆新聞幾搞笑
1)銀優97line 朋友,即剛退伍的鄭生發了一篇ig, 其中一條片是佢跟一個穿白色 ...

早晨啊!
始終有啲粉追星唔係太理智。


水晶宮

積分: 67004


87980#
發表於 昨天 12:47 |只看該作者
cew 發表於 26-6-26 00:23
竟然。。。。

我現在仲刷緊,開著手機一路刷netflix

原來昨日Wonderfools上返去香港netflix top 10
attach0/tmp/phpKZwqGy
attach1/tmp/phpHzpQC5

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo