立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20037
琥珀宮
積分: 189108
積分: 22638
原文章由 月希 於 08-4-3 17:09 發表 唔記得印尼定泰國燕窩唔係好貴 我之前都有朋友送一盒比我.... 不過食完飯我唔記得拎 佢話再約出黎比我... 我又懶得出...我係澳門去hk...拎多盒都唔抵啦... 咪叫佢比第二個算囉 ...
原文章由 mancon 於 08-4-3 17:35 發表 大家覺得這件克or粉紅靚
原文章由 mum-LCC 於 08-4-3 16:59 發表 乜你之前講得咁唔清唔楚嫁 , 等我有hope添 話時話, 送成盒燕盞比你, 你個朋友都好好啫
原文章由 appleyuen 於 08-4-3 17:41 發表 女仔粉紅色靚d
原文章由 appleyuen 於 08-4-3 17:43 發表 係我honey送比我架
珍珠宮
積分: 38944
原文章由 appleyuen 於 08-4-3 17:49 發表 靚既燕棧起碼都過千一襾,一斤裝平平地都萬幾蚊
原文章由 mum-LCC 於 08-4-3 17:59 發表 我係上環買, 買雪櫃濕貨, 算抵買, 每次都買一斤, day day 食都可以食好耐
原文章由 mum-LCC 於 08-4-3 18:03 發表 等我以為係你乜野朋友咁豪, 哦, 原來係你男朋友
水晶宮
積分: 58522
原文章由 小小靖 於 08-4-3 16:49 發表 校董,concon 我講有男女裝,內衣個個係呢個喎 http://www.jshoppers.com/index-ch.asp
原文章由 appleyuen 於 08-4-3 18:04 發表 你有咁多仲想要我果d 濕貨咪好重秤囉
原文章由 sandylaw 於 08-4-3 18:18 發表 http://a1578.e.akamai.net/f/1578/45626/30d/navibird.download.akamai.com/45627/imgshop/413-2008-B/pm/V61003pm01.jpg 兩件組,係咪一定要買哂兩條呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy