親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   113


子爵府

積分: 13951


861#
發表於 16-4-1 14:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DonnaLau+於+16-03-31+發表所

原帖由 maggielau0705 於 16-04-01 發表
吉野家好正,上幾次都冇入去食!今次食左2次!咖哩芝士反……阿囡超like!又平又抵食!
嘩,所以大把野食,都食唔切呀!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


862#
發表於 16-4-2 02:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-04-01

原帖由 amychoi 於 16-04-01 發表
超平在那? 京門專門店又在那?
麻煩告知!
京都專門店,在京都Aeon mall商場內!
1459536167068.jpg




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


863#
發表於 16-4-2 02:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-03-29

原帖由 Denise_Chan 於 16-04-01 發表
阿女頂冷帽好靚,邊到買?
頂黑色帽係買,之後我自己DIY架




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


864#
發表於 16-4-2 02:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-04-01

原帖由 DonnaLau 於 16-04-01 發表
你幾多個人呀,超幾多罰幾多呀?,我兩個大喼都爆好彩最終都係47kg但已冇位!



...
咪我同阿囡2個囉!……共54.4kg, 我買40kg,超14.4kg比左5100yen,另外hand carry一個20吋,唔過7kg,一個環保袋!
係神乎其技……咁上左的士去南電站……神乎其技咁推D行李去到售票處……買車飛……推入月臺,搬上車……落車推去出閘……見到行李車……開心到飛起啦!……





珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


865#
發表於 16-4-2 02:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-04-01

原帖由 DonnaLau 於 16-04-01 發表
嘩,所以大把野食,都食唔切呀!
全部都好好味!
1459537242281.jpg




水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


866#
發表於 16-4-2 07:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DonnaLau+於+16-04-01+發表你

原帖由 maggielau0705 於 16-04-02 發表
咪我同阿囡2個囉!……共54.4kg, 我買40kg,超14.4kg比左5100yen,另外hand carry一個20吋,唔過7kg,一個環保 ...
我又係兩母女去, 上年買50kgs都猛猛梗, 今年盡地一鋪, 買夠60kgs.



[


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


867#
發表於 16-4-2 07:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amychoi+於+16-04-01+發表超

原帖由 maggielau0705 於 16-04-02 發表
京都專門店,在京都Aeon mall商場內!
我上年係去南真門outlet買, 阿女話平過出面。



[


侯爵府

積分: 24725


868#
發表於 16-4-2 08:35 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

29大阪城丶30清水寺D花開得少少,好失望,所以31走了去行機場outlet,我同C6各有少少收獲,主要運動衣服。
1/4 去伏見稻荷,下雨重超多人,行了一陣約11:30轉去宇治,少人,花有8/9成開,靚!風景似嵐山渡月橋那邊的風味
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24725


869#
發表於 16-4-2 08:36 |只看該作者

引用:29大阪城丶30清水寺D花開得少少,好失望,

原帖由 sunshine0613 於 16-04-02 發表
29大阪城丶30清水寺D花開得少少,好失望,所以31走了去行機場outlet,我同C6各有少少收獲,主要運動衣服。
...
再來
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24725


870#
發表於 16-4-2 08:37 |只看該作者

引用:29大阪城丶30清水寺D花開得少少,好失望,

原帖由 sunshine0613 於 16-04-02 發表
29大阪城丶30清水寺D花開得少少,好失望,所以31走了去行機場outlet,我同C6各有少少收獲,主要運動衣服。
...
再一個
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24725


871#
發表於 16-4-2 08:38 |只看該作者

引用:29大阪城丶30清水寺D花開得少少,好失望,

原帖由 sunshine0613 於 16-04-02 發表
29大阪城丶30清水寺D花開得少少,好失望,所以31走了去行機場outlet,我同C6各有少少收獲,主要運動衣服。
...
靚,只差少少藍天
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24725


872#
發表於 16-4-2 08:40 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

宇治亨受了抹茶甜點,好味
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24725


873#
發表於 16-4-2 08:42 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

晚上去了梅田行Y字頭商場,沒有收穫,但5人享受了電動按摩椅,去疲倦




子爵府

積分: 11116


874#
發表於 16-4-2 09:32 |只看該作者

回覆:maggielau0705 的帖子

我想問盒玩具寄倉佢會唔會用袋包住?定就咁寄,thanks!




大宅

積分: 2422


875#
發表於 16-4-2 10:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amychoi+於+16-04-01+發表超

原帖由 maggielau0705 於 16-04-02 發表
京都專門店,在京都Aeon mall商場內!
Thx!
我弟婦like.




大宅

積分: 1203


876#
發表於 16-4-2 10:51 |只看該作者
Maggie,請問你知唔知道大阪邊度有夏娃池同reebok既波鞋賣呢?謝謝


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


877#
發表於 16-4-2 12:10 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

去機場前先去左 大井関公園 滿開, 不過唔值專登黎
1459570229190.jpg


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


878#
發表於 16-4-2 12:12 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

機場食完飯去抽獎, 中左4獎, promo做到聽日, 滿2000有得抽
1459570299990.jpg


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


879#
發表於 16-4-2 12:14 |只看該作者

引用:Maggie,請問你知唔知道大阪邊度有夏娃池同r

原帖由 AACDMama 於 16-04-02 發表
Maggie,請問你知唔知道大阪邊度有夏娃池同reebok既波鞋賣呢?謝謝
唔多清楚,我係鞋店就入,運動鞋響ABC Mart買咋!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


880#
發表於 16-4-2 12:51 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

總括9天,我失策遲到杯麵館,預約左都玩唔到!忘記去空中庭園,2次大阪都冇去!萬博公園冇去,木津市場冇去,expocity冇去,貓頭鷹cafe冇去……!其中一次出錯閘,同職員講,佢又明渦,比我補返50yen入閘,寫張証明紙比我出閘用!否則我要重新比320yen買過2張飛!
草莓園有D失望……去到幾難搵,花左好多時間找到,勁少勁細粒!最後因為週圍咩都冇……見到的只是田……又是田……餓著回大阪才有得吃!

最後竟然行李超重,over14.4kg, 還有1喼1環保袋手拎!身上只餘1200yen, 罰款5100yen只收cash, 好彩我提早左出機場!airline staff只識叫我exchange money,我話我要ATM拎$,佢唔知!好彩後來我自己找到ATM㩒$!
不過旅途阿囡好開心,買到好多喜歡戰利品




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo