跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5465


861#
發表於 09-4-6 15:20 |只看該作者
好鬼死攰呀! 草蜢好睇, 正! ENCORE左三次, D人仲唔走想博多一次. 最麻煩係睇完去食埋消夜,返嚟成一點幾, 希希竟然仲未瞓, 第二朝又一早去迪士尼, 驚佢唔夠精神.

尋日真係好正, 差唔多樣樣都唔洗排隊, 我哋可以全部遊戲玩哂, 同到幾個卡通人物影到相, 希希同表姐仲同米奇跳舞, 排隊玩小飛象時仲撞到馬己童, 真係玩足十個鐘呀!

我部腦要假期後先送到貨呀!

原帖由 klam 於 09-4-3 17:27 發表

呢D都係做媽媽既心聲....

我好衰架, 我行行下, 走埋去C6度問佢, 你而家吾理/吾拖我喇?....咁佢就會自己拖番我, 整整吓, 佢就會自動自覺....

希MA, 你部新電腦, 幾時用得呀? ...


大宅

積分: 1455


862#
發表於 09-4-6 15:35 |只看該作者
聽你講都已經覺得好開心喇....
我地都吾知去吾去得成迪迪尼~


原帖由 cl76215 於 09-4-6 15:20 發表
好鬼死攰呀! 草蜢好睇, 正! ENCORE左三次, D人仲唔走想博多一次. 最麻煩係睇完去食埋消夜,返嚟成一點幾, 希希竟然仲未瞓, 第二朝又一早去迪士尼, 驚佢唔夠精神.

尋日真係好正, 差唔多樣樣都唔洗排隊, 我哋可以全部 ...


大宅

積分: 1455


863#
發表於 09-4-6 15:39 |只看該作者
家希同馬己童FRIEND吾FRIEND呀?

原帖由 cl76215 於 09-4-6 15:20 發表
好鬼死攰呀! 草蜢好睇, 正! ENCORE左三次, D人仲唔走想博多一次. 最麻煩係睇完去食埋消夜,返嚟成一點幾, 希希竟然仲未瞓, 第二朝又一早去迪士尼, 驚佢唔夠精神.

尋日真係好正, 差唔多樣樣都唔洗排隊, 我哋可以全部 ...


男爵府

積分: 5465


864#
發表於 09-4-6 17:39 |只看該作者
佢哋兩個一齊坐, 我諗都幾friend, 佢坐係隻小飛象, 我哋排緊隊隔咁遠, 希希見到佢就大叫佢個名我先知. 上次生日會佢好攪笑, 佢話唱首小蜜蜂送比希希喎.

C6話我細個個樣似馬己童, 又係肥肥哋扎絛"噴水池" .

原帖由 klam 於 09-4-6 15:39 發表
家希同馬己童FRIEND吾FRIEND呀?

[ 本帖最後由 cl76215 於 09-4-7 14:07 編輯 ]


大宅

積分: 1455


865#
發表於 09-4-8 09:53 |只看該作者
咪幾好囉~希希對佢咁有反應..
馬xx好似黑d喎..
我尋日去接放學, 希希又係第一個出唻, 但佢見列我就...行都吾肯行, 響走廊企响度伶願吾出唻, 好似好驚我咁, 跟住我哩埋, 佢就肯行喇, 我諗佢驚我問佢野喇...另外邊相, 佢見到文恩, 佢就好開心咁叫黃文恩放學吖~

原帖由 cl76215 於 09-4-6 17:39 發表
佢哋兩個一齊坐, 我諗都幾friend, 佢坐係隻小飛象, 我哋排緊隊隔咁遠, 希希見到佢就大叫佢個名我先知. 上次生日會佢好攪笑, 佢話唱首小蜜蜂送比希希喎.

C6話我細個個樣似馬己童, 又係肥肥哋扎絛"噴水池" .

...


男爵府

積分: 5465


866#
發表於 09-4-8 12:50 |只看該作者
咁好又可以去接12放學嘅!

62尋晚話左比我聽啦! 我都話左希希喇, 我都唔知佢點解會咁! 我62嗰邊個管理員個樣成個關公咁佢又唔驚喎, 仲不停嗌叔叔嗌到佢應為止, 有時街D人笑笑口佢又唔係好啋人, 我哋都已經一放假就帶佢出街見人+平日教佢見到人要叫人, 佢係咁我都無辨法.


原帖由 klam 於 09-4-8 09:53 發表
咪幾好囉~希希對佢咁有反應..
馬xx好似黑d喎..
我尋日去接放學, 希希又係第一個出唻, 但佢見列我就...行都吾肯行, 響走廊企响度伶願吾出唻, 好似好驚我咁, 跟住我哩埋, 佢就肯行喇, 我諗佢驚我問佢野喇...另外邊相, ...


大宅

積分: 1455


867#
發表於 09-4-8 16:06 |只看該作者
唉!我都吾想成日放假....
尋日接12放學然後去睇BB...
點知...原來小朋友係吾可以入, 結果12(爺爺陪佢)響門口遠睇咋~
聽日學校放假呀, 希希係咪返婆婆度?

原帖由 cl76215 於 09-4-8 12:50 發表
咁好又可以去接12放學嘅!

62尋晚話左比我聽啦! 我都話左希希喇, 我都唔知佢點解會咁! 我62嗰邊個管理員個樣成個關公咁佢又唔驚喎, 仲不停嗌叔叔嗌到佢應為止, 有時街D人笑笑口佢又唔係好啋人, 我哋都已經一放假就 ...


大宅

積分: 1455


868#
發表於 09-4-8 16:09 |只看該作者
頭先睇FACEBOOK, 原來海晴佢地去左澳洲呀~

原帖由 klam 於 09-4-8 16:06 發表
唉!我都吾想成日放假....
尋日接12放學然後去睇BB...
點知...原來小朋友係吾可以入, 結果12(爺爺陪佢)響門口遠睇咋~
聽日學校放假呀, 希希係咪返婆婆度?

...


男爵府

積分: 5465


869#
發表於 09-4-8 16:24 |只看該作者
佢哋都係放多一日啫, 咪叫6299湊費事走來走去喇! 6299下個月去旅行, 到時先叫婆婆湊.

我朋友今朝都生左個B仔. 我上次又係帶埋希希去探人, 都係唔比佢入, 私家就可以.

原帖由 klam 於 09-4-8 16:06 發表
唉!我都吾想成日放假....
尋日接12放學然後去睇BB...
點知...原來小朋友係吾可以入, 結果12(爺爺陪佢)響門口遠睇咋~
聽日學校放假呀, 希希係咪返婆婆度?

...


男爵府

積分: 5465


870#
發表於 09-4-8 16:33 |只看該作者
海晴唔係上個月去咩? 我公司部腦壞左幾個星期, 我都無時間上FACEBOOK.

唔知我幾時有機會一家三口搭飛機呢, 我對上一次已經係honeymoon, 跟住大肚都唔洗之意去喇! 我成日覺得同佢玩一日disney都咁鬼攰, 唔敢想像去旅行會點! 自由行最簡單去台灣, 可能出年等佢大d先.


原帖由 klam 於 09-4-8 16:09 發表
頭先睇FACEBOOK, 原來海晴佢地去左澳洲呀~


大宅

積分: 1455


871#
發表於 09-4-8 17:10 |只看該作者
尋日睇到, 原來瑪麗為左鼓勵餵母乳, 而家日日都有吾同既魚湯供應...而家D 媽媽真係幸福

你個FRIEND響邊樹生呀?
希嫲去邊樹旅行?

原帖由 cl76215 於 09-4-8 16:24 發表
佢哋都係放多一日啫, 咪叫6299湊費事走來走去喇! 6299下個月去旅行, 到時先叫婆婆湊.

我朋友今朝都生左個B仔. 我上次又係帶埋希希去探人, 都係唔比佢入, 私家就可以.

...


男爵府

積分: 5465


872#
發表於 09-4-8 17:31 |只看該作者
咁正有魚湯. 不過餵人奶好辛苦, 我有個friend餵到成歲仲餵緊, 仲係要返工, 好偉大.

我個中學同學係廣華生, 產科裝修左仲靚過私家.

6299好似去北京, 其實內地佢哋去過好多地方, 始終食嘢啱d.
原帖由 klam 於 09-4-8 17:10 發表
尋日睇到, 原來瑪麗為左鼓勵餵母乳, 而家日日都有吾同既魚湯供應...而家D 媽媽真係幸福

你個FRIEND響邊樹生呀?
希嫲去邊樹旅行?


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


873#
發表於 09-4-8 20:04 |只看該作者
原帖由 klam 於 09-4-8 16:06 發表
唉!我都吾想成日放假....
尋日接12放學然後去睇BB...
點知...原來小朋友係吾可以入, 結果12(爺爺陪佢)響門口遠睇咋~
聽日學校放假呀, 希希係咪返婆婆度?


當年豬弟出世, 爸爸偷運哥哥入病房探我
其實唔嘈, 姑娘都唔會趕你哋走嘅
            


大宅

積分: 1455


874#
發表於 09-4-12 01:19 |只看該作者
但係姑娘話, 小朋友會感染產後房內未打免疫針既初生BB, 所以吾可以俾小朋友入....其實都岩既,大人都有限制啦, ......一下子咁多人入產後房, 真係帶左好多外界既病菌, 影響初生BB既~


原帖由 小倩 於 09-4-8 20:04 發表


當年豬弟出世, 爸爸偷運哥哥入病房探我
其實唔嘈, 姑娘都唔會趕你哋走嘅


男爵府

積分: 5465


875#
發表於 09-4-14 10:24 |只看該作者
依幾日去左邊呀? 有無去迪士尼?

我同家姐,婆婆去左黃金海岸玩沙玩水,廣場有復活節遊戲, 依幾日超熱. 第二日同家姐帶埋2隻馬騮行街, 沿途見到公園就跑去玩, 夾埋玩左6個公園, 睇住佢哋玩都覺得暈, 曬到黑哂.


原帖由 klam 於 09-4-12 01:19 發表
但係姑娘話, 小朋友會感染產後房內未打免疫針既初生BB, 所以吾可以俾小朋友入....其實都岩既,大人都有限制啦, ......一下子咁多人入產後房, 真係帶左好多外界既病菌, 影響初生BB既~


...


大宅

積分: 1455


876#
發表於 09-4-14 14:24 |只看該作者
沿路有6個公園咁多?
冇去迪迪尼, 去左大埔火車博物館, 12響果度行路軌, 跌到雙腳瘀哂, 問佢佢仲話吾痛....激c~
又去睇bb,
又去megabox睇b&q, 又去太古城..
又返過婆婆度,
係尋日就邊度都吾去, 留響屋企做功課!
(呢個假期去街撞到, 2個同學仔~連c6都話咁易撞?!)

原帖由 cl76215 於 09-4-14 10:24 發表
依幾日去左邊呀? 有無去迪士尼?

我同家姐,婆婆去左黃金海岸玩沙玩水,廣場有復活節遊戲, 依幾日超熱. 第二日同家姐帶埋2隻馬騮行街, 沿途見到公園就跑去玩, 夾埋玩左6個公園, 睇住佢哋玩都覺得暈, 曬到黑哂.


...

[ 本帖最後由 klam 於 09-4-14 14:29 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


877#
發表於 09-4-15 12:01 |只看該作者
火車博物館我同C6拍拖時都去過喎, 仲扮偷渡客"里"係車底影相, 你唔講我都唔記得有依個地方喇!

12係咪興奮得滯仆親呀? 我一話帶佢出街, 即刻9秒9起身攞鞋著, 嗰日玩SIR滑梯比前後個小朋友隻腳向後一伸, 成個人向後仆, 趺左四,五級樓梯, 最慘個頭落地先, 喊左一陣又玩過, 到同佢沖涼時D水淋落背脊先嗌痛, 原來損哂成條血跡.

你放假去MEGA BOX咁啱電腦節咪勁多人?

原帖由 klam 於 09-4-14 14:24 發表
沿路有6個公園咁多?
冇去迪迪尼, 去左大埔火車博物館, 12響果度行路軌, 跌到雙腳瘀哂, 問佢佢仲話吾痛....激c~
又去睇bb,
又去megabox睇b&q, 又去太古城..
又返過婆婆度,
係尋日就邊度都吾去, 留響屋企做功課!
(呢 ...


大宅

積分: 1455


878#
發表於 09-4-15 14:01 |只看該作者
火車博物館, 由我讀書既時候已經話去.....但到呢個假期先至真係第一次去...
megabox, 吾係太多人啫, 可能我地去得早, 我見巴士站有貼住"電腦節交通特別安排", 而且我地都吾係睇電腦野,可能冇留意商場入面有幾"big"啦....b&q都幾好行呀, 12當左自己响宜家傢私, 又當左係遊樂場....行唻走去, 攪吓呢樣攪吓果樣....
megabox飲下午茶好底呀, 我地3大細, 食左8/9碟野, 都係$80埋單.....超底呀, 底過上環飲呀~
希希玩到見紅, 都吾喊?又真係幾牟利, 12而家好衰, 識咋c, 又識扮細扮bb, 叫佢食飯就話眼瞓, 要人畏先得; 叫佢吾好做, 佢就扮喊, 總之就激c~

原帖由 cl76215 於 09-4-15 12:01 發表
火車博物館我同C6拍拖時都去過喎, 仲扮偷渡客"里"係車底影相, 你唔講我都唔記得有依個地方喇!

12係咪興奮得滯仆親呀? 我一話帶佢出街, 即刻9秒9起身攞鞋著, 嗰日玩SIR滑梯比前後個小朋友隻腳向後一伸, 成個人向後 ...


男爵府

積分: 5465


879#
發表於 09-4-15 17:36 |只看該作者
MEGA BOX 你去飲茶咁平? 邊間嚟架, 我平日食個LUNCH都要40-50蚊喎.就係得B & Q最好行,我鍾意睇D按摩浴缸同蒸氣浴室,好鬼正, 希希上次去到都喪跑啦!

佢同12一樣呀, 古古惑惑咁, 叫佢扮聽唔到, 唔想食扮嘔, 鯁親. 比我鬧即刻走去爸爸度要抱, 同C6講媽媽鬧我, 嬲左我呀! 但講嘢老積左, 見爺爺唔舒服就叫佢:爺爺坐呀, 快D食飯呀!

總之成日一啖砂糖,一啖X.


原帖由 klam 於 09-4-15 14:01 發表
火車博物館, 由我讀書既時候已經話去.....但到呢個假期先至真係第一次去...
megabox, 吾係太多人啫, 可能我地去得早, 我見巴士站有貼住"電腦節交通特別安排", 而且我地都吾係睇電腦野,可能冇留意商場入面有幾"big"啦 ...


大宅

積分: 1729


880#
發表於 09-4-16 11:30 |只看該作者
hi 咁多位mama. 我個仔已經開始要搵幼稚園. 見你地講基恩好似幾好, 不過我只search到基恩小學, search 唔到基恩幼稚園? 想問下呢間幼稚園個名 同埋 位置係邊呢? 我都係住係西區架. 多謝指教

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo