影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


861#
發表於 08-11-28 09:06 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 12:24 發表



我真係睇先啦

我仲以為你有百分之九十九會睇添~~~


水晶宮

積分: 73497


862#
發表於 08-11-28 09:07 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 14:31 發表


個個大廚一開始都係要學識洗碗啦

係喎, 唔記得~~~


水晶宮

積分: 73497


863#
發表於 08-11-28 09:08 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 15:55 發表


簡直係活見

其實佢真係咁鐘意做白人呀, 還是佢好似傳聞咁講真係有病呢~~~


水晶宮

積分: 73497


864#
發表於 08-11-28 09:09 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 15:56 發表


我有咩開心唔開心都鍾意講架, 講左個人c服好多架, 樣樣都擺係心度, 真係屈c喎 ~

冇辦法啦, 性格係咁~~~


水晶宮

積分: 73497


865#
發表於 08-11-28 09:13 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 15:59 發表


係呀, 重話佢地祇要對住部腦已滿足, 真係你話C5C啦

有時認真咁諗下, 科技既發達都唔係百分之百係好既~~~mouth:


水晶宮

積分: 73497


866#
發表於 08-11-28 09:14 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:02 發表


咁我寧願做阿2

我比先得架...........係咪~~~


水晶宮

積分: 73497


867#
發表於 08-11-28 09:15 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:04 發表


哈, 我媽咪都好鍾意講放假喎

有邊個媽咪唔鐘意架, 只係有冇既問題~~~


水晶宮

積分: 73497


868#
發表於 08-11-28 09:16 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:11 發表


係囉, 我攪亂佢個意思就唔好了

係喇, 我下次會睇清楚架喇~~~


水晶宮

積分: 73497


869#
發表於 08-11-28 09:21 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:12 發表


我諗係啦, 不過我只係睇子華咋

唉, 真係好期待佢快d開啦

對我黎講, lee 個係一定架喇~~~

我諗佢最快都要出年年尾, 你諗下, 佢而家拍緊劇, 拍完都要休息下啦, 之後先諗 show 既內容, 咁諗得黎仲唔年尾, 最好就係出住隻"大鑊"比我地止住癮先~~~


水晶宮

積分: 73497


870#
發表於 08-11-28 09:23 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:36 發表


家下真係好方便, 就算無錄影機都可以download番黎睇, BT真係偉大既發明呀

細細聲講, 唔好話比人知呀, 我部腦係冇BT架, 係咪好 out 呢~~~


水晶宮

積分: 73497


871#
發表於 08-11-28 09:26 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:48 發表


禾好感性的

咁你有冇睇果套電影, 好似係叫柴犬的故事呀, 阿囡睇到喊到一句句, 我話洗鬼喊咩, 隻狗又唔洗 C~~~


水晶宮

積分: 73497


872#
發表於 08-11-28 09:27 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:50 發表


家下做家長邊咁容易呀, 又要幫手又要做阿四咁, 真係戥佢地辛苦

何止呀, 仲要唔可以問長問短~~~


水晶宮

積分: 73497


873#
發表於 08-11-28 09:28 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:56 發表


下, 我一直以為有喎

mouth:mouth:mouth:mouth:mouth:


水晶宮

積分: 73497


874#
發表於 08-11-28 09:30 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:57 發表


貢 ... 貢 樹實好多日唔見佢嘛 , 擔心C

又真係幾今人擔心既~~~

喂~~~楊桃, 你好蒲頭喇, 唔係我地就出通緝令架喇~~~


水晶宮

積分: 73497


875#
發表於 08-11-28 09:31 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:58 發表
好緊張, 我終於5千分, 係咪升級呢

係~~~


水晶宮

積分: 73497


876#
發表於 08-11-28 09:32 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 16:59 發表
YEAH

恭喜~~~~

我仲冇百幾呀~~~


水晶宮

積分: 73497


877#
發表於 08-11-28 09:43 |只看該作者
原文章由 goodday228 於 08-11-27 17:15 發表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1886247&extra=page%3D2&page=1

你地有無睇呢單新聞? 真係好sad, d仔女都咁大咯, 係要捨得落手既

lee 啲人成日都話, 驚自己死左之後, 啲仔女冇人理, 但佢地又有冇諗過, 咁既想法係好自私同不負責任, 佢地既仔女, 從來都冇話過要黎 lee 個世界, 但好喇, 到佢地黎左, 你一句話, 我唔想做人, 就要啲仔女同佢地一齊死, 簡直係不知所謂, 佢地既仔女係有生存既權利~~~


伯爵府

積分: 15625


878#
發表於 08-11-28 17:07 |只看該作者
原文章由 laamling 於 08-11-28 08:43 發表

但有時唔係你話溝通就可以, 仲要佢地啲大少同小姐想先得, 由其是一升上中學頭一年, 佢地好多都會以為自己以經大個, 你同佢地講多一兩句就會話你長氣, 唉..............總知而家做父母既就要搾都條頸燈蕊咁幼喇~~~ ...


係呀, 細個真係唔鍾意阿媽咁長氣架, 不過大左識諗佢都係關心你0者, 呢d叫福氣至啱呀; 話時話, 我做左人老婆有時對住老公都會長氣架, 邊個叫佢講極都唔明唔聽0丫
test test


伯爵府

積分: 15625


879#
發表於 08-11-28 17:09 |只看該作者
原文章由 laamling 於 08-11-28 08:53 發表

oh~~~sorry 係我攪錯~~~


當然啦
test test


伯爵府

積分: 15625


880#
發表於 08-11-28 17:18 |只看該作者
原文章由 laamling 於 08-11-28 08:54 發表

, 講真我都好多年冇買過黎睇 lu~~~


唔洗買啦
test test

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo