跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

861#
發表於 04-9-1 08:57 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17016


862#
發表於 04-9-1 09:23 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=xx-large]Morning~~


大宅

積分: 1795


863#
發表於 04-9-1 09:41 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

yanyan, jo, angela,小健媽,
第二朝…蛋糕, 我幚蛋糕影相先, 跟著cut一件比佢番公司食(tea time),比件姐姐食, 我無話比隻老聽係我整, 我話 : 我經過好似幾好食, 就買囉…,其他蛋糕


男爵府

積分: 6881


864#
發表於 04-9-1 09:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

morning!!

yan yan,
你咁早就出街啦??

jo,
鐘意吃cheese cake就買個oven番屋企啦. 得閒又可以招呼朋友. 招呼埋我地 :mrgreen:

[url=[img][/url]


男爵府

積分: 6881


865#
發表於 04-9-1 09:50 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
haomama 寫道:
yanyan, jo, angela,小健媽,
第二朝…蛋糕, 我幚蛋糕影相先, 跟著cut一件比佢番公司食(tea time),比件姐姐食, 我無話比隻老聽係我整, 我話 : 我經過好似幾好食, 就買囉…,其他蛋糕
[url=[img][/url]


大宅

積分: 2014


866#
發表於 04-9-1 10:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!


早呀
嘩!你地整cake好水happy wor :-P
我都好期待呀 想送比大灰熊希望大家冰釋前X
唔該Mcada 幫我報名

從未整過cake的Mabel


子爵府

積分: 11234


867#
發表於 04-9-1 10:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
Mcada 寫道:
頭先daddy同姐姐開


大宅

積分: 2014


868#
發表於 04-9-1 10:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!


Celia, Mcada & Yan Yan,

Shing Shing & I will join pg on Saturday!

Yeah


大宅

積分: 4360


869#
發表於 04-9-1 10:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
Mcada 寫道:
頭先daddy同姐姐開


大宅

積分: 1795


870#
發表於 04-9-1 10:18 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcada,
好啦...可以同姐姐講, 有時間review


大宅

積分: 1795


871#
發表於 04-9-1 10:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mabel,
你放心大灰熊見到個蛋糕, 一定開心水佢...

MabelChan 寫道:
早呀
嘩!你地整cake好水happy wor :-P
我都好期待呀 想送比大灰熊希望大家冰釋前X
唔該Mcada 幫我報名
從未整過cake的Mabel


大宅

積分: 1795


872#
發表於 04-9-1 10:32 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

小金,
唔係佢面前整, 遲d約leslie整番個, 送比隻佬...唔知有無折呢?

SHRILEY 寫道:
係想黠比surprise比你隻佬呀?? 係佢面前整一個. ?-( 你鬼馬丫


子爵府

積分: 11234


873#
發表於 04-9-1 10:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

haomama 寫道:
小金,
唔係佢面前整, 遲d約leslie整番個, 送比隻佬...唔知有無折呢?


嘩,你約第二個男人整cake比隻佬???? :lol: :lol: :lol:


大宅

積分: 1795


874#
發表於 04-9-1 10:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

happie,
你平時lunch過唔過船個邊呀?
lunch食幾點呀??


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


875#
發表於 04-9-1 10:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcada,
恭喜, 有溝通...係好事....
希望姐姐講左出來會有改進啦....

PpiMa,
話時話, 我都好少同姐姐坐低做review, 通常我都係出咿哦招哦佢...


子爵府

積分: 11914


876#
發表於 04-9-1 10:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
Mcada 寫道:
頭先daddy同姐姐開


大宅

積分: 1795


877#
發表於 04-9-1 10:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa,
哈哈..哈哈, 我隻佬已成習慣, 因為以前番學男多女小, e家都係所以唔覺鬼有問題...
佢收到蛋糕一定好開心...

PpiMa 寫道:
嘩,你約第二個男人整cake比隻佬???? :lol: :lol: :lol:


大宅

積分: 2014


878#
發表於 04-9-1 10:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

哦!我切一刀就用個匙羹整乾淨把刀,再切第二刀,咁就ok 啦!若你請人食就用tissue 擦乾淨好d啦!都過左囉!下次啦!

我又唔覺面wet 喎!

Comment蛋糕:
1.我第二朝拿蛋糕出來時, 覺蛋糕面濕濕地…d糖粉唔見晒
2.切蛋糕時, 第一刀落刀(cut) 蛋糕, ok, 第二刀時, 之前d蛋糕貼注把刀,另到蛋糕唔靚, 好多蛋糕碎係面…


子爵府

積分: 11234


879#
發表於 04-9-1 10:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:

PpiMa,
話時話, 我都好少同姐姐坐低做review, 通常我都係出咿哦招哦佢...


boboma,

你家姐姐無咩庶,你咪唔駛做review囉,ee娥娥就得咪即係小庶,坐底做review係serious d架,我都唔係成日做review架,如果要成日做review,睇怕都係分手時候,做得太多review,佢地就唔識驚,唔識嚴重性喇...........


子爵府

積分: 11234


880#
發表於 04-9-1 11:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcada,
loyilam已於814取pk啦! 唔該晒!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo