在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 218


861#
發表於 04-12-29 11:29 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

夫人,
換左相喎. lee幅相燒賣仔個樣細個d


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


862#
發表於 04-12-29 11:31 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

哈哈
佢笑起上黎係細個d架, 拔有時好鬼奸架

flamenco 寫道:
夫人,
換左相喎. lee幅相燒賣仔個樣細個d
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


大宅

積分: 4774

2024年龍年勳章 醒目開學勳章


863#
發表於 04-12-29 11:37 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

夫人,
我個囡囡都好似機械人咁,今朝飲完奶抱囡囡,佢雙手仔只可以伸直唔可以食手仔, 哈...哈... :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


864#
發表於 04-12-29 11:41 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

白海豚
哈哈哈哈, 係呀, 好得意架.
拔如果到左好似燒買咁大個時, 佢地就唔like架啦, 不過我都唔會理佢like唔like, 健康至上呀麻

大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


複式洋房

積分: 218


865#
發表於 04-12-29 11:46 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

白海豚,
tung tung 好似得好少 hair, 你有無幫佢戴番頂帽呀?

包租婆,
皇馬仔可能好快都會食腳趾. 我個囝五個月之後就開始食腳趾, 之前佢都只係摸下架咋, 跟住就越"烏"越低


大宅

積分: 4774

2024年龍年勳章 醒目開學勳章


866#
發表於 04-12-29 11:47 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

夫人,
係呀,著得多衫唔like都要著,如果冷親最心痛都係mama.

蕭夫人信箱 寫道:
白海豚
哈哈哈哈, 係呀, 好得意架.
拔如果到左好似燒買咁大個時, 佢地就唔like架啦, 不過我都唔會理佢like唔like, 健康至上呀麻


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


867#
發表於 04-12-29 11:49 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

冇錯, +埋唔想佢地咁細過食咁多藥哩, 始終都唔係咁好囉.

[quote]
白海豚 寫道:
夫人,
係呀,著得多衫唔like都要著,如果冷親最心痛都係mama.

[quote]
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


大宅

積分: 4774

2024年龍年勳章 醒目開學勳章


868#
發表於 04-12-29 11:52 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

flamenco,
我有幫佢戴帽仔,唔只一頂係2頂添,一頂淨帽仔,一頂係外套連帽....所以佢都好warm ga.


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


869#
發表於 04-12-29 11:55 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

白海豚, flamenco
我都有幫燒買帶帽架, 拔要我地讚佢靚靚, 佢至唔除頂帽呢 :evil: :evil: :evil: 如果唔係, 唔駛佢至意帶呀, 激水呀
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


大宅

積分: 4774

2024年龍年勳章 醒目開學勳章


870#
發表於 04-12-29 11:58 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

夫人,
乜你粒燒買仔"禁"貪靚,大個點算呀?? ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


871#
發表於 04-12-29 12:03 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

哈, 問得好, 因為我都唔知點算
佢每次著咩新野, 佢都會指住比我地睇, 要我地留意架, 跟住就話靚靚, 佢就會回番一個好奸而salty既微笑比你架啦

白海豚 寫道:
夫人,
乜你粒燒買仔"禁"貪靚,大個點算呀?? ?-( ?-(
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


大宅

積分: 4774

2024年龍年勳章 醒目開學勳章


872#
發表於 04-12-29 12:10 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

咁就真係唔知好嬲定好笑囉......

蕭夫人信箱 寫道:
哈, 問得好, 因為我都唔知點算
佢每次著咩新野, 佢都會指住比我地睇, 要我地留意架, 跟住就話靚靚, 佢就會回番一個好奸而salty既微笑比你架啦

[quote]
白海豚 寫道:
夫人,
乜你粒燒買仔"禁"貪靚,大個點算呀?? ?-( ?-(
[/quote]


男爵府

積分: 6436


873#
發表於 04-12-29 12:26 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

午安~
今朝成朝都開唔到機, 部腦到期要換lu~~ 有新機用
我尋日同阿仔著左1件薄既夾衣加一件厚既夾衣咋. 佢已經好暖囉. 又冇帶到帽~


子爵府

積分: 13135


874#
發表於 04-12-29 12:26 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

哈哈,粒燒賣係咪似足你呀 :mrgreen:
[quote]
蕭夫人信箱 寫道:
哈, 問得好, 因為我都唔知點算
佢每次著咩新野, 佢都會指住比我地睇, 要我地留意架, 跟住就話靚靚, 佢就會回番一個好奸而salty既微笑比你架啦


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


875#
發表於 04-12-29 12:31 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

mr1212
燒買邊樣似我先, 貪靚定係個微笑先 講清楚好d喎

白海豚
真係, 唔知好嬲定好笑

milkbb
牛奶仔夠架啦, 咁少衫
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 13135


876#
發表於 04-12-29 12:37 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

兩樣都係呀, 你自己唔覺咩, 你都話你指住佢黎笑, 佢又指住你黎笑啦. :mrgreen:
[quote]
蕭夫人信箱 寫道:
mr1212
燒買邊樣似我先, 貪靚定係個微笑先 講清楚好d喎


男爵府

積分: 6436


877#
發表於 04-12-29 12:48 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

夫人,
牛奶仔怕熱多過怕凍, 我屋企有開暖爐. 佢手仔同頸位又暖, 所以我諗夠呱 ?-( ?-(


子爵府

積分: 13135


878#
發表於 04-12-29 12:49 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

milkbb,
你個暖爐一路開住架, 唔會好乾咩???


男爵府

積分: 6436


879#
發表於 04-12-29 12:51 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

mr1212,
尋日放工返去先開咋, 我又唔覺得好乾喎. 我有放杯水黎附近既


男爵府

積分: 6436


880#
發表於 04-12-29 12:52 |只看該作者

Re: ~~26-30歲在職媽咪入黎傾下丫~~

今日有帶飯可以一路食/一路織下冷衫/chat~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo