夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


861#
發表於 05-3-21 11:22 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

M6係瘦身既機黎架~~第一次邊有咁快睇到效果,不過做面就睇到,真係乾淨左~~眼我之前都有,不過壞左,跟住裝上網又送一隻俾我,不過我俾左我阿哥,而家我阿哥話想有時放工可以睇下個女就叫我買返隻囉~~
你真係快D好去睇醫生,而家D感冒菌好勁呀~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


862#
發表於 05-3-21 11:25 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

哈哈,我唔係要未嫁前咁少呀,我係要再瘦D呀~~我未嫁前都係肥架~~難得我老公而家支持我一半,我梗係去啦,因為我老公唔鍾意我食藥,次次食左藥都好辛苦~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


863#
發表於 05-3-21 11:33 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

janet,
~.~ 是ar, 又要破財see doctor啦. @v@" 你老公真好, 肯支持你^^ 公喜你ar. also, 你老公唔介你胖. >< 我以前個bf, 如果我胖左少少, 就會勁話我, 要我減肥ga, 講d說話好難聽的.


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


864#
發表於 05-3-21 11:40 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我老公都會介意架,不過就唔會講難聽既野囉,只會話媽媽呀,你幾時減肥呀...今次都係因為見我阿嫂減到,佢先俾我去試下,我同佢講,今次不成功,便成仁.....今次唔衰得架喇,預計俾幾萬蚊出黎,希望可以可以有收成啦~~

眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


865#
發表於 05-3-21 11:47 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Janet,
@"@ 幾萬蚊!! 嘩. 不如你俾我, 我幫你減好過. ><~ 俾我老公知要咁貴, 實唔支持我啦. 你老公好疼你AR. 真心的.


-.- 做機減肥痛不痛的?


禁止訪問

積分: 30347


866#
發表於 05-3-21 11:52 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


867#
發表於 05-3-21 11:59 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,
明天你放假, 真好, 打算去邊度玩? 我番9~6的


禁止訪問

積分: 30347


868#
發表於 05-3-21 12:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


869#
發表於 05-3-21 12:10 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Andrea,
美容院是無底深潭黎ga, 你買左n次做facial, 佢就會想盡方法, 叫你不斷增值. 我d 朋友本來做2百蚊次facial, 但就俾美容院哄到一次facial的價錢, over 300幾蚊, 還有, 佢地會哄你買他們的product.

~.~ 唔知點解, 我同那兒的女仔講, 我用資生堂, 佢地就唔再煩我ga la. -.-' 真是恐怖!

其實你咁young, 皮膚又唔是有乜大問題, 就唔洗去做la. @v@" 之前我聽janet 講, 美容院同你做臉的product, 都是平價貨黎ga. 所以, 不如買d貴野, 自己幫自己做好過.

但是, 減肥我就唔知la. @v@" 祝janet成功la

那隻tense slim我就未飲過, 不過fancl隻break and burn (slim up) 就唔多掂la.


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


870#
發表於 05-3-21 12:16 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christylai :

分開俾,感覺冇咁肉赤,所以唔算勁貴既,最緊要係減到~~暫時唔痛,因為水腫勁,如果入到脂肪就會痛架喇~~

782004:

我對呢d產品半信半疑,之前都話助助茶得,我都覺得唔太得,其實好多減肥食品同埋產品都係幫你去水腫,咁水去得一定快過脂肪,咁咪睇到輕左囉,但其實d脂肪仲係度架~~就好似去睇減肥醫生,佢開藥俾你,頭一次一次減好磅,因為佢幫你去左水呀嘛,跟住慢慢就會輕得好少架喇~~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


禁止訪問

積分: 30347


871#
發表於 05-3-21 12:19 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


872#
發表於 05-3-21 12:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

janet,
做機是怎做的? @v@" 是不是有個電動夾子, 幫你"必"脂 ar(我的奇想)? 我以前飲過"x毒美顏寶", 成完就拉肚子, 拉至不似人型, ><~ 都減唔到肥的, 只是辛苦自己.

助助茶我都飲過, 好似冇乜用咁, 仲要自己成日仲茶, no way la. ~.~


大宅

積分: 4323


873#
發表於 05-3-21 12:25 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,
銅鑼灣, "jardine 妨" 有一間食 四寶河 幾好味的店子, 叫 "文煇, sogo對面馬路, 超大型魚蛋檔隔離. @"@~ 你可以去吃一吃, 20蚊碗, 大大碗, 好底食又好味. 記得食時, 加些魚露, 會好味d ga. :mrgreen:


禁止訪問

積分: 30347


874#
發表於 05-3-21 12:29 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


875#
發表於 05-3-21 12:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christylai 寫道:
janet,
做機是怎做的? @v@" 是不是有個電動夾子, 幫你"必"脂 ar(我的奇想)? 我以前飲過"x毒美顏寶", 成完就拉肚子, 拉至不似人型, ><~ 都減唔到肥的, 只是辛苦自己.

助助茶我都飲過, 好似冇乜用咁, 仲要自己成日仲茶, no way la. ~.~


類似啦,不過就係開頭轆黎轆去,跟住就感覺到好似搣你咁囉~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


876#
發表於 05-3-21 12:38 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,
wawawawaaawa, 真人不露相, wa..你原來是美容師, 你好勁ar. @v@" why唔在這行發現? 咁你咪識得挑黑頭, 好勁ar. @v@"


大宅

積分: 4323


877#
發表於 05-3-21 13:17 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

-.-剛去看office樓下的doctor, 姑娘說今早full 哂啦, 叫我4:30再黎過. ><~ 想哭...

係呢, 我see doctor, 順便叫佢俾d暗瘡藥我, 唔知好唔好, now我番臉得一粒小小的暗瘡, 我怕醫生唔理我....><


禁止訪問

積分: 30347


878#
發表於 05-3-21 13:19 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


879#
發表於 05-3-21 13:25 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~.~ 上次我睇另一個醫生, 就俾佢reject左, 佢話得幾粒暗瘡, 冇乜問題wor..~.~ 今次番臉就得一粒咁大把, ~.~

~.~ 咳死我啦. 就快...好想飲咳水.

@v@ 今日我食 : 白菜仔, 玉子豆腐 和 讓茄子. @v@" 好好味. 你地又吃什麼?


大宅

積分: 4323


880#
發表於 05-3-21 19:02 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

-.- 睇左醫生啦. 醫生罵我亂咁食藥. ><~ 叫我以後唔好la 想哭了. ><~~~~~~~ 你地都好busy喎 @v@"

@"@ 今日番臉白過鬼, 成個活死人咁, 好恐怖!

andrea,
頭筅我順路經過銅鑼灣, 去了水貨店 - sac睇過, 都是無我想要的. 你唔洗幫我睇la, thx^^ :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo