興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


861#
發表於 10-5-6 17:03 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-5-6 17:00 發表
你唔好用水喉水沖,係用涷滾水呀!
又可以學麵檔咁,沖涷水過吓冷河,之後放番落滾水,CHOP幾吓,就一定溶啦.
我都係用涷滾水嘅
你的人格如何,你的人生亦必如何!


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


862#
發表於 10-5-6 17:09 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 10-5-6 17:03 發表
我都係用涷滾水嘅

真係好好味咁喎,等禾都試下,用咩麵呀?


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


863#
發表於 10-5-6 17:16 |只看該作者
原帖由 conniechan125 於 10-5-6 17:09 發表

真係好好味咁喎,等禾都試下,用咩麵呀?
我用菠菜麵 魚茸麵麵好正ka
你的人格如何,你的人生亦必如何!


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


864#
發表於 10-5-6 17:18 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-5-6 12:57 發表


你唔好咁記掛班'牛巴打'啦...
班'牛巴打'咁有氣勢, 一見難忘....


港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


865#
發表於 10-5-6 17:21 |只看該作者
原帖由 edea 於 10-5-6 13:04 發表


請你地....忘記此事啦.
我個底越來越花....
我用我念力, 去嘗試忘記佢......

作邪作鬼....作邪作鬼...作邪作鬼....

oh...sorry...."你是如此的難以忘記....浮浮沉沉的在我心裡..." (梁朝偉n年前舊歌)

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


866#
發表於 10-5-6 17:23 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-5-6 13:30 發表


點解個個都搵得到d 咁得意o既page... 上次有人post 左有邊個會員online 緊o既page 出黎,之後我搵極都無
where? 我未見過...

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 16617


867#
發表於 10-5-6 17:23 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 10-5-6 16:53 發表
落幼砂糖唔會ka 下次試下啦
妳收工未?

都好wor.... 屋企仲有半桶菠菜麵....

今日 完全無野做但又未收得工...
睇左一日論文資料但又打唔出幾多隻字
呢度正式收工時間係...6點,但我尋日七點幾走叫遲,點知有人比老細搞到成10點先收得工mouth:


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


868#
發表於 10-5-6 17:25 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-5-6 13:33 發表


版主唔係一個只要能力做到就可以自由申請加入o既義務工作咩?
nonono....

版主係一個要能力, 好皮4, 受嚴格挑選出黎嘅o既義務工作者! 首要條件係: 唔牛精 !

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 16617


869#
發表於 10-5-6 17:26 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 17:23 發表
where? 我未見過...


先前有個post 唔知講咩講起有人個註冊日期係00-00-70,跟住唔知邊個post 左條link 出黎話原來好多人都係

條link click 入去可以睇緊邊個人online 緊,同埋佢而家睇緊邊個區域o架...

[ 本帖最後由 sarahcow 於 10-5-6 17:27 編輯 ]


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


870#
發表於 10-5-6 17:26 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-5-6 13:41 發表
牛牛可能有花紅分.桶之敏,渣油!
禾5要花紅,禾要豬紅 !

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


871#
發表於 10-5-6 17:27 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-5-6 17:23 發表

都好wor.... 屋企仲有半桶菠菜麵....

今日 完全無野做但又未收得工...
睇左一日論文資料但又打唔出幾多隻字
呢度正式收工時間係...6點,但我尋日七點幾走叫遲,點知有人比老細搞到成10點先收得工mou ...
咁多上倉啊


嘩,咁慘,有冇ot費ka?
你的人格如何,你的人生亦必如何!


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


872#
發表於 10-5-6 17:28 |只看該作者
原帖由 jolo 於 10-5-6 14:11 發表


嘩 ... 你唔 post 我都搵唔到...
因除左 婆媳 外, 教育果邊 係另一個, 我有 d 怕怕o既地方....
佢地好認真架....唔係吹水之地...都係呢庶輕鬆好多

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


873#
發表於 10-5-6 17:29 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 17:25 發表
nonono....

版主係一個要能力, 好皮4, 受嚴格挑選出黎嘅o既義務工作者! 首要條件係: 唔牛精 !
咁里一定茅份嘞
你的人格如何,你的人生亦必如何!


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


874#
發表於 10-5-6 17:31 |只看該作者
原帖由 edea 於 10-5-6 15:14 發表


我都好鍾意呢張相, 一眼望埋去好開心咁, 想抱抱... 好可愛~
頭上果3條毛...我會搵野gel gel 佢....

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 16617


875#
發表於 10-5-6 17:33 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 10-5-6 17:27 發表
咁多上倉啊


嘩,咁慘,有冇ot費ka?


早排整冷麵,見特價買左好多
呢度OT 完全無錢無假,但老細就肆無忌憚咁叫你OT... 10點算早喇,12 點都大把人試過... 佢一句心情唔靚hold 起哂d 急o既野就真係所有有關人士都唔駛走... 所以... 幾時都話,真係有最低工資的話我地可能會變成返9am-1pm,然後剩返o既時間OT...
尋日之所以要OT 係因為我地要報價,負責管倉果個竟然話唔知個倉有無貨,又唔知來貨價,仲一早走左去要我地自己搵... 搞到尋日個個都好火...


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


876#
發表於 10-5-6 17:35 |只看該作者
原帖由 IgnatiusWong 於 10-5-6 16:33 發表
牛牛,魚毛曾到此一遊...
你留低一片魚鱗就閃左去....

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 16617


877#
發表於 10-5-6 17:35 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 17:28 發表
佢地好認真架....唔係吹水之地...都係呢庶輕鬆好多


今朝都望過,果邊D post 完全係會分正反兩方...


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


878#
發表於 10-5-6 17:35 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 10-5-6 17:03 發表
我都係用涷滾水嘅
水喉水唔得架咩 ???

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


879#
發表於 10-5-6 17:37 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-5-6 17:23 發表

都好wor.... 屋企仲有半桶菠菜麵....

今日 完全無野做但又未收得工...
睇左一日論文資料但又打唔出幾多隻字
呢度正式收工時間係...6點,但我尋日七點幾走叫遲,點知有人比老細搞到成10點先收得工mou ...
打風咩 ? 買咁多...

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


880#
發表於 10-5-6 17:38 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 17:35 發表
水喉水唔得架咩 ???

我覺得有咁好,唔想食生水
你的人格如何,你的人生亦必如何!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo