美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   61


公爵府

積分: 28798

2024年龍年勳章 畀面勳章


861#
發表於 11-7-29 15:12 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

要keep 住跳先有動力減肥架!
如果唔係,好快就連節食都stop 埋架喇。




珍珠宮

積分: 34040


862#
發表於 11-7-29 15:54 |只看該作者

引用:請問d動作會唔會好難跳?

原帖由 seesee1010 於 11-07-28 發表
請問d動作會唔會好難跳?
冇想像中咁難!



我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


863#
發表於 11-7-29 15:58 |只看該作者

引用:哇..做咩特然間噤多白旗啊!!大家努力啊..休

原帖由 kkkaren 於 11-07-29 發表
哇..做咩特然間噤多白旗啊!!大家努力啊..休息1-2日再來過LAW..
我相信KEEP住做真係可以由肥師奶變索女..因 ...
我唔會咁快認輸,我唔要咁快舉白旗呀!



我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


水晶宮

積分: 52761


864#
發表於 11-7-29 16:02 |只看該作者
MACY姐姐 發表於 11-7-29 00:55
我投降喇實在堅持唔到

你睇下佢DVD 入面 佢個身形幾正, 咁你就會有動力堅持落去

我日日由朝早8:30坐到5點.... 唔係靠呢4隻碟, 我都唔知典算就真



珍珠宮

積分: 34040


865#
發表於 11-7-29 16:10 |只看該作者

引用:Quote:MACY姐姐+發表於+11-7-29+00:55+我投

原帖由 thunder_bunny 於 11-07-29 發表
你睇下佢DVD 入面 佢個身形幾正, 咁你就會有動力堅持落去

我日日由朝早8:30坐到5點.... 唔係靠呢4隻碟, ...
同意!



我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


洋房

積分: 64


866#
發表於 11-7-29 17:17 |只看該作者
really work ??


水晶宮

積分: 52761


867#
發表於 11-7-29 17:50 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

Really work 架
Exercise + on diet + long terms fighting
我1.5月,- 6 lbs ^^



點評

Babyeddie  good results ar! envy!!  發表於 11-8-10 01:10
kitty  好好成績,加油,我都想減10磅8磅  發表於 11-7-29 23:45
abiabi  good wor, keep on , add oil .  發表於 11-7-29 17:51


珍珠宮

積分: 34040


868#
發表於 11-7-29 20:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kkkaren+於+11-07-29+發表哇.

原帖由 wai001 於 11-07-29 發表
我唔會咁快認輸,我唔要咁快舉白旗呀!
大家「奸爸爹」!



我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


子爵府

積分: 14437


869#
發表於 11-7-29 22:07 |只看該作者
wai001 發表於 11-7-29 20:57
大家「奸爸爹」!
加油喇! 我今晚都會再開動又跳過!


伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


870#
發表於 11-7-30 00:02 |只看該作者
我決定加入你們做索女
我想減8-10磅,呢排真係肥左,襯仲未失控時要keep住,明天就去淘一set先
我而家在家開始了幾天運動跳繩,緩步跑,呼拉圈...
出身汗真的好舒服!
肥左著衫唔好睇真的幾down

我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


871#
發表於 11-7-30 00:08 |只看該作者
thunder_bunny 發表於 11-7-29 16:02
你睇下佢DVD 入面 佢個身形幾正, 咁你就會有動力堅持落去

我日日由朝早8:30坐到5點.... 唔係靠呢4隻碟, ...

日頭已經好累,到夜晚想起就做,但多數喺唔想郁:(


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


872#
發表於 11-7-30 00:19 |只看該作者
我今日做 disc 4, 做到條頸抽筋呀


珍珠宮

積分: 34040


873#
發表於 11-7-30 09:00 |只看該作者
wai001 發表於 11-7-29 20:57
大家「奸爸爹」!
我o既目標係減around 10-15 lbs 左右啦!!!
Go fighting!!!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 3985

Xmas吸收勳章 畀面勳章


874#
發表於 11-7-30 09:59 |只看該作者
各位繼續努力啊!!奸巴爹!!
我都想好似佢係碟入面的身材啊!!
琴日第一次跳disc 2, 都唔算太攰, 不過流好多汗, 好正, 我會繼續努力..


水晶宮

積分: 52761


875#
發表於 11-7-30 10:22 |只看該作者

引用:我今日做+disc+4,+做到條頸抽筋呀

原帖由 小黑咪 於 11-07-30 發表
我今日做 disc 4, 做到條頸抽筋呀
你一定用錯力,用腰/肚腩出力,不是頸呀,小心唔好弄傷呀




別墅

積分: 561


876#
發表於 11-7-30 10:47 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

各位好,我都開始左兩日喇,真係好堅,跳完成身濕哂,索哂氣仲成面紅卜卜!不過我喺跳隻碟前先踩踏步機20分鐘warm up希望效果會更好啦!感覺上只得30分鐘唔多夠咁




男爵府

積分: 8425


877#
發表於 11-7-30 11:02 |只看該作者
請問你地係屋企跳, 會唔會著波鞋跳呢?
隋心而行


別墅

積分: 561


878#
發表於 11-7-30 11:27 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

唔會,不過會著襪跳




珍珠宮

積分: 34040


879#
發表於 11-7-30 11:36 |只看該作者
郑多燕健身舞注意事项
  第一 点就是很多人跳完之后觉得特别的口渴,所以跳完之后就喝很多的水。其实这是不对的。首先是身体的器官一时很难适应,同时也降低体内的温度,使得原来可以排除的汗液无法排除体内。让我们的运动效果没有更好的发挥。当然也不能立刻去洗澡,最好是等自己的身心平和了,身上的汗液干了之后再喝水,洗澡。
  第二 很多人问我是早上运动好还是晚上运动好。如果说早上有时间的话,早上是最佳的运动时间,因为经过一个漫长的夜晚,你身体内的糖元基本上行消耗完了,你起床之后运动消耗的基本上都是脂肪转化的能量了,此时的减肥效果最佳。但是一般都是早上没时间。所以只能晚上做。如果晚上做的话,我给点建议是最好六点钟之前就吃完东西,并且六点之后不要再吃东西了。七八点钟的样子开始跳。记住一定不要再吃东西了哦。

(轉載自http://baike.baidu.com/view/4447778.html?fromTaglist)
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


880#
發表於 11-7-30 11:39 |只看該作者
减肥是要自己变得更好 但是首先要肯定现在的自己
1。要积极的充满信心的看待自己
2。要懂得爱护自己 不能单纯的只要体重降下来 身体健康反而被搞垮了
3。不要认为减肥是对自己的惩罚 我们是为了要更健康、幸福、舒服的享受完美生活才减肥的
减肥不仅要找到一种适合自己的方法,而且要坚定不移的去相信自己的方法可行,不能因为暂时的效果不显著而放弃,只有量的积累才会有质的飞跃。
(轉載自http://www.douban.com/group/topic/18234876/)
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo