想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 30303


861#
發表於 11-8-8 15:08 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-8-8+14:28+我都想試下

原帖由 Cruby 於 11-08-08 發表
哈哈, 我由day 10開始就會日日check, 排卵前後2日仲一日check 4次, 所以人人唔同。

通常yahoo d package ...
thx




大宅

積分: 3315


862#
發表於 11-8-8 15:13 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-8 14:59
你紅d係咪15分鐘先睇ka?
係架~


大宅

積分: 3575


863#
發表於 11-8-8 15:25 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-8 15:13
係架~

咁如果一有線咪好有機?
因為我上個cycle係邊日紅d都有淺線ka, 搞到我以為自己有機, 但係如果你本來無, 一有就可能bingo了


大宅

積分: 3315


864#
發表於 11-8-8 17:28 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-8 15:25
咁如果一有線咪好有機?
因為我上個cycle係邊日紅d都有淺線ka, 搞到我以為自己有機, 但係如果你本來無, 一 ...
係呀, 如果你日日都有線, 就當然唔能夠作準啦, 就要用其他方法喇!


大宅

積分: 3575


865#
發表於 11-8-8 17:30 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-8 17:28
係呀, 如果你日日都有線, 就當然唔能夠作準啦, 就要用其他方法喇!
我頭先打左去廣華book左24睇中醫


男爵府

積分: 6375


866#
發表於 11-8-8 22:15 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-8 14:58
你買咁多綠d既, 我買左200支紅d呀, 送左20支綠d
真係好多... 100支綠d... 所以朝朝早燒一支....


男爵府

積分: 6375


867#
發表於 11-8-8 22:16 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-8 14:48
咁你綠d有冇控呀?
水印咋..... 同冇野睇無分別


大宅

積分: 3315


868#
發表於 11-8-8 22:19 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-8 22:16
水印咋..... 同冇野睇無分別
綠D無咁敏感, 有水印都好難得呀? 你聽日要再試下喇.... 仲有紅D呢? 快D去check下啦...


男爵府

積分: 6375


869#
發表於 11-8-8 22:25 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-8 12:53
我有次俾個男人一手批左踭, 當我望下佢做咩時, 佢已經開口鬧我, 話我望咩, 唔好話佢非禮我喎, 我都未出聲就 ...
超級討厭!!!
聽日唔好再俾我見都個賤男!!


男爵府

積分: 6375


870#
發表於 11-8-8 22:26 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-8 22:19
綠D無咁敏感, 有水印都好難得呀? 你聽日要再試下喇.... 仲有紅D呢? 快D去check下啦...
...
唔係阿... 係紅d得個水印.... 綠d超級雪白


男爵府

積分: 6375


871#
發表於 11-8-8 22:27 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-8 14:48
咁你綠d有冇控呀?
乜都冇..... v______________v


大宅

積分: 3315


872#
發表於 11-8-8 22:30 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-8 22:26
唔係阿... 係紅d得個水印.... 綠d超級雪白
哈哈... 我誤會左tim... 我聽日都再黎過, 依家心情輕鬆, 連check 紅d都唔緊張。

今個月唔得咪下個月又黎過囉, 反正我想生既心突然無左咁重, 有就有啦~~~


男爵府

積分: 6375


873#
發表於 11-8-8 22:35 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-8 22:30
哈哈... 我誤會左tim... 我聽日都再黎過, 依家心情輕鬆, 連check 紅d都唔緊張。

今個月唔得咪下個月又黎過 ...
我都係咁話, 太刻意反而累事
我個胸漲咗... 第4日....


大宅

積分: 3575


874#
發表於 11-8-9 07:49 |只看該作者

引用:Quote:Cruby+發表於+11-8-8+22:30+哈哈...+

原帖由 siuangel1 於 11-08-08 發表
我都係咁話, 太刻意反而累事
我個胸漲咗... 第4日....
我每次來m係連胸漲痛都無,唔知係唔係有問題




男爵府

積分: 6375


875#
發表於 11-8-9 07:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-08+發表

原帖由 izumiwai 於 11-08-09 發表
我每次來m係連胸漲痛都無,唔知係唔係有問題
個個人唔同,唔洗擔心。我就次次都有但今次早幾日。我開始作病,琴晚發冷,好彩無燒。今早體溫36.6。綠d雪白




大宅

積分: 3315


876#
發表於 11-8-9 08:11 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-9 07:54
個個人唔同,唔洗擔心。我就次次都有但今次早幾日。我開始作病,琴晚發冷,好彩無燒。今早體溫36.6。綠d雪 ...
又作病徵狀?? 好大機呀! 唔好亂食藥呀!!!


男爵府

積分: 6375


877#
發表於 11-8-9 09:44 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-9 08:11
又作病徵狀?? 好大機呀! 唔好亂食藥呀!!!

我而家冇晒心情諗bingo…… 個股市跌到咁!


複式洋房

積分: 447


878#
發表於 11-8-9 11:04 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

今日又有谷m feel啦!我諗我今個cycle又失敗咗啦!




男爵府

積分: 6375


879#
發表於 11-8-9 11:45 |只看該作者

引用:今日又有谷m+feel啦!我諗我今個cycle又失

原帖由 vsing 於 11-08-09 發表
今日又有谷m feel啦!我諗我今個cycle又失敗咗啦!
你排卵後幾時開始谷?




男爵府

積分: 6375


880#
發表於 11-8-9 11:48 |只看該作者

引用:今日又有谷m+feel啦!我諗我今個cycle又失

原帖由 vsing 於 11-08-09 發表
今日又有谷m feel啦!我諗我今個cycle又失敗咗啦!
你排卵後幾時開始谷?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo