想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1279


861#
發表於 11-9-8 09:37 |只看該作者
回覆 littlezoo 的帖子

晨同唔晨都有.......我岩岩都唔信驗左幾次唔同既尿結果都係一樣......6d就得小都豆雞先睇到既水印


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


862#
發表於 11-9-8 09:40 |只看該作者
BABYBABYBLACK 發表於 11-9-8 09:37
回覆 littlezoo 的帖子

晨同唔晨都有.......我岩岩都唔信驗左幾次唔同既尿結果都係一樣......6d就得小都豆 ...

有110%都好有機喇
耐心等多兩日再驗綠d啦


男爵府

積分: 6375


863#
發表於 11-9-8 09:58 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

琴日同c6講,冇谷m, 但扯扯吓。佢雙目已經發光所以bingo咗個星期先會話佢知




大宅

積分: 1279


864#
發表於 11-9-8 09:59 |只看該作者
本帖最後由 BABYBABYBLACK 於 11-9-8 10:03 編輯

我比我呢個cycle你睇...上個月day26黎左

day13 紅d70-80% dodox2 36.5
14 紅d80-90% dodo 36.17 哈哈笑
15 紅d100% dodox2 36.11 哈哈笑
16 紅d110% dodo 36.25
17 紅d80% dodo 36.65
18 返左外家
19 " dodo
20 紅d5-10% 36.66
21 36.78
22 個女嘔冇check
23 36.45
24 36.77
25 37.1
26 紅d 95% 37.01
27 紅d100% 37.09
28 紅d110% 36.89


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


865#
發表於 11-9-8 10:00 |只看該作者

引用:琴日同c6講,冇谷m,+但扯扯吓。佢雙目已經

原帖由 siuangel1 於 11-09-08 發表
琴日同c6講,冇谷m, 但扯扯吓。佢雙目已經發光所以bingo咗個星期先會話佢知



...
你c6好祈待



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


866#
發表於 11-9-8 10:05 |只看該作者

引用:回覆+littlezoo+的帖子 我比我呢個cycle你

原帖由 BABYBABYBLACK 於 11-09-08 發表
本帖最後由 BABYBABYBLACK 於 11-9-8 10:03 編輯

我比我呢個cycle你睇...上個月day26黎左
今日跌左其實排卵後體溫升左都冇關係,因為果段時間不論有定冇都會響排卵后升溫,只係大約到下次m期黎先重要,響下次m期黎低溫就黎、高溫就有。

你今日量之前有冇醒過,或者呢輪太緊張、訓得唔好或者失眠



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


867#
發表於 11-9-8 10:08 |只看該作者
本帖最後由 littlezoo 於 11-9-8 10:10 編輯
BABYBABYBLACK 發表於 11-9-8 09:59
我比我呢個cycle你睇...上個月day26黎左

day13 紅d70-80% dodox2 36.5

今日day 28?


大宅

積分: 1279


868#
發表於 11-9-8 10:15 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

前日同琴日都幾病下...訓得唔好..


大宅

積分: 1279


869#
發表於 11-9-8 10:15 |只看該作者
回覆 littlezoo 的帖子

係ah


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


870#
發表於 11-9-8 10:17 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 前日同琴日都幾

原帖由 BABYBABYBLACK 於 11-09-08 發表
回覆 siutreasure 的帖子

前日同琴日都幾病下...訓得唔好..
病會影響体溫架



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1279


871#
發表於 11-9-8 10:19 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

琴日同金朝比我99嘈醒,真係好煩.......


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


872#
發表於 11-9-8 10:26 |只看該作者
回覆 siuangel1 的帖子

佢一定係勁勁勁期待啦~~~~俾佢cfm左你係bingo..佢一定開心到跳舞


男爵府

積分: 6375


873#
發表於 11-9-8 10:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-08+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-08 發表
你c6好祈待
其實佢壓力大過我




男爵府

積分: 6375


874#
發表於 11-9-8 10:49 |只看該作者

引用:回覆+siuangel1+的帖子 佢一定係勁勁勁期

原帖由 jocat102 於 11-09-08 發表
回覆 siuangel1 的帖子

佢一定係勁勁勁期待啦~~~~俾佢cfm左你係bingo..佢一定開心到跳舞
佢同我媽咪都超恨我自己就隨緣。我表"姨生"等咗4年,終於得子




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


875#
發表於 11-9-8 10:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-08+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-08 發表
其實佢壓力大過我
應該你大d, 因為第一身你你嘛!成日驗住果個係你、身體變化果個係你,成日好似係又好似唔係,又訓得唔係咁好。

我琴日腰背痛、十點就好眼訓,平時冇零晨一、兩點都唔願訓啦!紅d響排卵后粗至粗至淺至白,今日又有個哄,但係今日d25, d20先有深粗+哈哈笑,冇理由有反應架,唔通我又有"懷疑自己有左症"



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


876#
發表於 11-9-8 10:53 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-8 10:45
其實佢壓力大過我

咁你同你c6都要relax d喇


男爵府

積分: 6375


877#
發表於 11-9-8 11:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-08+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-08 發表
應該你大d, 因為第一身你你嘛!成日驗住果個係你、身體變化果個係你,成日好似係又好似唔係,又訓得唔係咁 ...
你排卵後day幾?




男爵府

積分: 6375


878#
發表於 11-9-8 11:04 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

呢幾日時間過得超慢




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


879#
發表於 11-9-8 11:09 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-8 11:04
呢幾日時間過得超慢

係呀!
我仲要等多5日先驗~
不過可能唔洗等5日....星期日就m喇


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


880#
發表於 11-9-8 11:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-08+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-08 發表
你排卵後day幾?
5-6日咋,所以冇咁快囉!佢d反應同上次有左有d似,上次我平訓好唔舒服,要打側訓架,同埋好累,我又唔洗返工有幾累姐!而且我係從來都唔會腰背痛既,真係奇怪喇



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo