心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21998


861#
發表於 05-10-1 03:06 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

佢啱啱話唔豬去唔去架,要睇下個肚仔先喎. :-( :-( :-( [quote]
OKLA 寫道:
咁好呀, 去拍拖拖, 記住唔好手多多


子爵府

積分: 14914


862#
發表於 05-10-1 03:07 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

原來咁樣講講下, 都已經40個POST喇


子爵府

積分: 14914


863#
發表於 05-10-1 03:08 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

叫佢唔好搵藉口呀, 咪咁懶啦,男人!

[quote]
傻妹妹 寫道:
佢啱啱話唔豬去唔去架,要睇下個肚仔先喎. :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 21998


864#
發表於 05-10-1 03:08 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

生意好嘛.開多d分店呀.
我瞓喇,天日再傾啦.bye bye
OKLA 寫道:
原來咁樣講講下, 都已經40個POST喇


子爵府

積分: 14914


865#
發表於 05-10-1 03:09 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

BYE BYE!

我仲等緊風筒

[quote]
傻妹妹 寫道:
生意好嘛.開多d分店呀.
我瞓喇,天日再傾啦.bye bye


侯爵府

積分: 21998


866#
發表於 05-10-1 03:10 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

佢唔係搵藉口呀,係禾個肚腫到好似兵兵波咁大呀. :-( :-( [quote]
OKLA 寫道:
叫佢唔好搵藉口呀, 咪咁懶啦,男人!


子爵府

積分: 14914


867#
發表於 05-10-1 03:11 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你唔係食左藥咩? 休息多D, 聽日應該冇事喇
[quote]
傻妹妹 寫道:
佢唔係搵藉口呀,係禾個肚腫到好似兵兵波咁大呀. :-( :-(


子爵府

積分: 14914


868#
發表於 05-10-1 03:12 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

好野, 有風筒喇, 早抖喇咁多位 ( 應該個個都訓哂喇)


公爵府

積分: 26460


869#
發表於 05-10-1 05:04 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

早晨啦!我夢遊上


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


870#
發表於 05-10-1 07:47 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

大奶︱你咁早夢遊都識貪戀上黎呢度呀!!勁呀!


公爵府

積分: 28961


871#
發表於 05-10-1 08:44 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

早晨呀~~一個二個未起身, 都係阿婆起得早!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


872#
發表於 05-10-1 08:45 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

今朝仲起身得早過平時!真係賤骨頭呀!! :lol: :lol: :lol: :lol:


公爵府

積分: 28961


873#
發表於 05-10-1 08:50 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

嘻嘻~~喎都係賤骨頭一舊啊!

小路 寫道:
今朝仲起身得早過平時!真係賤骨頭呀!! :lol: :lol: :lol: :lol:


公爵府

積分: 28961


874#
發表於 05-10-1 08:52 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

喎而家要用另一個方法整番幾隻9七雷至得!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


875#
發表於 05-10-1 09:10 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

係呀!我都要D時間先可以執番我D靚公仔!靚公仔要暫別幾日啦!
好B 寫道:
喎而家要用另一個方法整番幾隻9七雷至得!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


876#
發表於 05-10-1 09:11 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

好B,你琴晚去左耍樂呀?


公爵府

積分: 28961


877#
發表於 05-10-1 09:17 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

嘻啊~嘻啊~

小路 寫道:
好B,你琴晚去左耍樂呀?


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


878#
發表於 05-10-1 09:23 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

個樣咁合皮一定有唔少進賬啦!!快D請亞婆喫野呀!!
好B 寫道:
嘻啊~嘻啊~


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


879#
發表於 05-10-1 09:24 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

好囉!捉kitty終於反完啦!唔使搞到神經衰弱!!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


880#
發表於 05-10-1 09:24 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

等等!亞婆落街買找餐喫!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo