興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


861#
發表於 13-2-21 14:17 |只看該作者
IgnatiusWong 發表於 13-2-21 14:02
佢話有人撐佢架,仲show埋個pm內容
開唔到啊

"指定的主題不存在或已被刪除或正在被審核"


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


862#
發表於 13-2-21 14:21 |只看該作者
kokobear 發表於 13-2-21 14:05
自閉家中

唔洗返工?
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


863#
發表於 13-2-21 14:23 |只看該作者
dororo68 發表於 13-2-21 14:09
OH, 我終於煲哂

等我上網搵搵先.
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


864#
發表於 13-2-21 14:27 |只看該作者
180 發表於 13-2-21 14:23
等我上網搵搵先.

我睇完S1 拿拿聲CHECK 某些資料

做KEVIN SPACEY 老婆那位原來係

FORREST GUMP 既女角


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


865#
發表於 13-2-21 14:28 |只看該作者


又有野壞...今次輪到呀女個電動牙刷壞~~~

尋晚幾得人驚呀....我房有盞燈, 用完要熄啦, 點知一熄, 個燈制PIGPIG啪啪...好似想爆炸咁....嚇屎我.......好彩隻公識換...慳左一舊水....

真係黑到冇朋友...咩Q都壞, 好地地, 連個燈制都整蠱我...



又要洗一筆...呀姐姐話唔續約....要搵過個新既工人...又要洗錢~~...都預左佢唔撈架喇...貢辛苦, 要湊3個..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


866#
發表於 13-2-21 14:28 |只看該作者
mouth:

貴貴係咪比佢舊同事吃左呀....今日未見人...
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


867#
發表於 13-2-21 14:32 |只看該作者
180 發表於 13-2-21 14:28
貴貴係咪比佢舊同事吃左呀....今日未見人...
我都等緊佢, 想知道尋日談判情況...
好大機會, 佢成日比佢腦細煩緊


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


868#
發表於 13-2-21 14:33 |只看該作者
dororo68 發表於 13-2-21 14:32
我都等緊佢, 想知道尋日談判情況...
好大機會, 佢成日比佢腦細煩緊
極有可能~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


869#
發表於 13-2-21 14:36 |只看該作者
180 發表於 13-2-21 14:28
又有野壞...今次輪到呀女個電動牙刷壞~~~

尋晚幾得人驚呀....我房有盞 ...

唉, 我都驚緊我6299那位做完1年就走...

妳點知佢唔續約, 係妳問定佢講架?


新既工人通常無咁快到,


真空果段時間妳點算呀???


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


870#
發表於 13-2-21 14:39 |只看該作者
dororo68 發表於 13-2-21 14:36
唉, 我都驚緊我6299那位做完1年就走...

妳點知佢唔續約, 係妳問定佢講架?

...直接問佢囉...

佢5月尾完約, 我係時候要搵工人喇...今個星期日就要去搵喇...

如果新工人未到, 唯有我奶奶個工人頂住先囉..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


871#
發表於 13-2-21 14:45 |只看該作者
180 發表於 13-2-21 14:39
...直接問佢囉...

佢5月尾完約, 我係時候要搵工人喇...今個星期日就要去搵喇...
咁我6299姐姐係舊年11月黎,
我係咪今年8月好問定佢做唔做呀???


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


872#
發表於 13-2-21 14:55 |只看該作者
dororo68 發表於 13-2-21 14:45
咁我6299姐姐係舊年11月黎,
我係咪今年8月好問定佢做唔做呀???

一個約, 兩年架喎..佢係2012年11月簽約, 應該要2014年11月完約, 咁你應該係2014年8月問佢啦~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


873#
發表於 13-2-21 15:01 |只看該作者
180 發表於 13-2-21 14:55
一個約, 兩年架喎..佢係2012年11月簽約, 應該要2014年11月完約, 咁你應該係2014年8月問佢啦~ ...
但之前那位做了1年就走!!!
因為CONTRACT 既野唔係我搞,

所以我都唔係好清楚,

其實完約對D 姐姐有咩INCENTIVE???



水晶宮

積分: 50350


874#
發表於 13-2-21 15:09 |只看該作者
dororo68 發表於 13-2-21 14:17
開唔到啊

"指定的主題不存在或已被刪除或正在被審核"

再試

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=6863551&pid=103795960&fromuid=449994
   


水晶宮

積分: 50350


875#
發表於 13-2-21 15:10 |只看該作者
180 發表於 13-2-21 14:28
又有野壞...今次輪到呀女個電動牙刷壞~~~

尋晚幾得人驚呀....我房有盞 ...

我尋日個厠所門都壞左...
   


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


876#
發表於 13-2-21 15:11 |只看該作者
dororo68 發表於 13-2-21 15:01
但之前那位做了1年就走!!!
因為CONTRACT 既野唔係我搞,

其實佢地可以隨時resign, 同我地一樣, 一個月通知就得..

D人多數補錢佢地即走, 係因為怕個姐姐係最後一個月玩野啫...

總之佢地走, 就一定要比機票佢地, 不論佢係咪完約OR斷約OR比人炒...都係要比機票錢....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 50350


877#
發表於 13-2-21 15:12 |只看該作者
dororo68 發表於 13-2-21 15:01
但之前那位做了1年就走!!!
因為CONTRACT 既野唔係我搞,

俾我係唔會請唔完約,不管理由多麼的充份.....不過好彩有阿嫲嫲做backup...
   


水晶宮

積分: 57009

環保接龍勳章


878#
發表於 13-2-21 15:13 |只看該作者
睇到了, MM 洗完眼

男人老9成個8婆咁


珊瑚宮

積分: 112006


879#
發表於 13-2-21 15:26 |只看該作者
dororo68 發表於 13-2-21 14:27
FORREST GUMP 既女角

里唔提我都唔醒起............有套書未睇但到期要還哇


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


880#
發表於 13-2-21 15:29 |只看該作者
IgnatiusWong 發表於 13-2-21 15:10
我尋日個厠所門都壞左...

..我家呢個月, 數數埋埋有成十樣野壞, 就算未壞...都開似有D唔妥....叫緊糊..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo