跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29432


861#
發表於 06-11-21 09:24 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
of cos........我地都知la
係你信埋晒d三姑六婆講野之嘛
真係比你激c


咪係


侯爵府

積分: 21021


862#
發表於 06-11-21 09:26 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
of cos........我地都知la
係你信埋晒d三姑六婆講野之嘛
真係比你激c


如果係你, 你都會試下, 食o左有唔係無益, 如果係方間o的咩藥咩藥先唔試, 即係你成日去唔到大大, 咁人地教你食多o的蔬菜, 水果, 少食肉, 你都會照做喇, 如果係唔知咩山草藥先都識分唔食喇


公爵府

積分: 29432


863#
發表於 06-11-21 09:28 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:

如果係你, 你都會試下, 食o左有唔係無益, 如果係方間o的咩藥咩藥先唔試, 即係你成日去唔到大大, 咁人地教你食多o的蔬菜, 水果, 少食肉, 你都會照做喇, 如果係唔知咩山草藥先都識分唔食喇


冷靜d, 冷靜d, 我地當然知你緊張, 不過講真學講野主要係睇:

1) 小朋友born in 語言能力
2) 小朋友的語言環境


侯爵府

積分: 21251


864#
發表於 06-11-21 09:29 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbit

即係只可以係果3小時入面有bxxxy 幫你咋wor , if 你ok就得la , 我未試過我真係唔知, 不過bb 大多數時間都sleeping ga la , 應該ok既 !

bb 黃的机會好大 ---如果係法國醫院佢地醫院本身有個"指標" 同政府醫院度出黎有d d 分別 , 果陣時noknok有少少黃, 照左一日燈 , $1000 一日另加醫生費 $500
如果住多幾日都幾 , 不過而家咁既情況可能會趕你走la, 仲比你留低咩

不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


865#
發表於 06-11-21 09:29 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

好想放返個長長的假期呀 我sister 又放假啦, 真係好jealous 呀


侯爵府

積分: 21251


866#
發表於 06-11-21 09:31 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

yes , 冷靜d, 冷靜d, [quote]
rabbitpiggy 寫道:

冷靜d, 冷靜d, 我地當然知你緊張, 不過講真學講野主要係睇:

1) 小朋友born in 語言能力
2) 小朋友的語言環境

不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


867#
發表於 06-11-21 09:34 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw

thanks for your info.

其實如果中間你唔店, 只姑娘佢都會幫你既, 不過e+就唔知啦, 咁多人生

嘩, 1日照燈都$1500, 好貴. 果時熹樂照左6日燈呀, 咪要$9000, 都幾和味.

我唔驚自已搞唔店, 我估點都好, 姑娘一定會理下我既.

我係怕bb 要訓走郎, 冇覺好訓, 辛苦佢炸, 我自已捱下冇所謂 下次返去qe, 問下姑娘萬一冇位, ma ma 要訓走郎, bb係咪一齊訓先


侯爵府

積分: 21251


868#
發表於 06-11-21 09:34 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我都想 不過要等下個月
老公arm arm打黎話noknok passport 張相唔update
星期六要去換wor , 本passport 都係noknok 5個月時申請ga咋 , 不過個樣唔同左就要去換wor ![quote]
rabbitpiggy 寫道:
好想放返個長長的假期呀 我sister 又放假啦, 真係好jealous 呀
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


869#
發表於 06-11-21 09:36 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbit
你預產期即係幾時ar
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


870#
發表於 06-11-21 09:39 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
rabbit
你預產期即係幾時ar


對上一次講係 2007年4月17日, 下次再去睇, 唔知有冇改


公爵府

積分: 29432


871#
發表於 06-11-21 09:40 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
我都想 不過要等下個月
老公arm arm打黎話noknok passport 張相唔update
星期六要去換wor , 本passport 都係noknok 5個月時申請ga咋 , 不過個樣唔同左就要去換wor !


真係正, 你咁多假 我份工樣樣都好, 係假小d, working hours 長d, 仲要返5.5 days

你老公點知nok nok 張相要換呀? 熹樂都攞左好耐, 如果遲d 去, 咪都要換


公爵府

積分: 29432


872#
發表於 06-11-21 09:42 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

[size=x-large]今日又唔見hihirita 既?


侯爵府

積分: 23046


873#
發表於 06-11-21 09:43 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
[size=x-large]今日又唔見hihirita 既?


侯爵府

積分: 21251


874#
發表於 06-11-21 09:43 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

ok ! 0704 bb
可能係仔/可能係女/可能係龍鳳胎ar ma [quote]
rabbitpiggy 寫道:

對上一次講係 2007年4月17日, 下次再去睇, 唔知有冇改
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


875#
發表於 06-11-21 09:45 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

yes ar , 佢arm arm 打左去 入 境 事 務 處問左la , 果樣唔同左就要換, 如果未過期當然唔駛比$ la[quote]
rabbitpiggy 寫道:
你老公點知nok nok 張相要換呀? 熹樂都攞左好耐, 如果遲d 去, 咪都要換
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


876#
發表於 06-11-21 09:46 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
[quote]
rabbitpiggy 寫道:
[size=x-large]今日又唔見hihirita 既?
[/quote]
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


公爵府

積分: 29432


877#
發表於 06-11-21 09:47 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
ok ! 0704 bb
可能係仔/可能係女/可能係龍鳳胎ar ma


我都想可能係龍鳳胎


公爵府

積分: 29432


878#
發表於 06-11-21 09:47 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
yes ar , 佢arm arm 打左去 入 境 事 務 處問左la , 果樣唔同左就要換, 如果未過期當然唔駛比$ la


thanks


公爵府

積分: 29432


879#
發表於 06-11-21 09:48 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:


仲以為你放假tim

我好想放假呀


侯爵府

積分: 21021


880#
發表於 06-11-21 09:54 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
yes ar , 佢arm arm 打左去 入 境 事 務 處問左la , 果樣唔同左就要換, 如果未過期當然唔駛比$ la


我又要去換, o個時急住申請, 所以求祈影, 好肉酸呀張相 :lol: :lol:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo