winwin815 寫道:
basicjanny & 叻叻媽,
我估係我地幾個女人, 一個墟, 講野又大聲, 笑又大聲, 嚇親佢, 佢個時又訓緊喎, 可能入晒腦呀, 之後再訓, 先浮返出黎
不過真係比佢嚇親, 喊到咁, 又得我一個, 抱又唔得, 行又唔得, 點搞都喊, 最衰文文爸唔係到, 有時過佢手, 佢反而calm down到文文
搞到本來文文爸要ot, 叫我自己落街食野, 我都唔敢再抱文文週圍去, 可能呢兩日對佢黎講實在太激烈, 去好多地方, 比好多人抱, 好多人同佢玩, 等到文文爸放工, 買飯盒比我食, 已十點半, 仲要超難食, 又唔可以呻, 等陣文文爸又話我奄尖
我已一個星期只埋身餵一次, 係朝早, 不過佢都唔珍惜呢次機會, 仲係咁同我玩, 甩下咀, 望下我, 跟住笑, 不過衰豬笑得又幾甜喎, 比佢激死
xanax1mg 寫道:
HEHE媽,
我每次同叻叻轉片, 都係因為條片會"cool"到叻叻有紅痕
其實如果會cool到有紅痕, 我覺得應該轉喇[quote]
cookiengau 寫道:
Parco ma
想問你當時同Parco 用pampers purple由中碼轉大碼系如何決定?即系我覺得HeHe依家用緊中碼好似有時好緊(紅痕深),但包到岩岩好咼,不過又有時poo poo有少少漏,唔知系咪應該轉大碼。大碼系咪都系日本架?