跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

861#
發表於 07-3-16 23:56 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2992


862#
發表於 07-3-16 23:56 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

小泓媽,
你又講衰嘢...你今日開咗會未
我叫暨綿一, 乳名叫一一.綿一blog


大宅

積分: 3135


863#
發表於 07-3-16 23:58 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

文文媽,
咁係因為文文乖, 易湊.
winwin815 寫道:
其實..我有時都唔知文文扭咩, 我冇學你地咁咩都試下架, 只知我放佢落床, 比個奶咀, 拍佢兩下, 應該都收聲囉, 所以好佩服你地知bb扭要沖涼, 扭要坐之類

[quote]
WaiChun 寫道:
win,
一一都唔like成日瞓架,有時佢會扭我擺佢係sofa坐架.
[/quote]


大宅

積分: 2088


864#
發表於 07-3-17 00:01 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

小泓媽,你今日咁夜既?!


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


865#
發表於 07-3-17 00:02 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

basicjanny, 咁佢又唔算太難搞, 不過都唔係冇扭架, 今日咋嘛, 因為托嬰所有流感潮, 有幾個mami都冇帶bb返學, 我地約出去飲茶, 坐房, 可能困係間房入邊, d聲唔散, 又成5個mami喎, 你知啦, 一笑, 好鬼嘈架嘛, 佢訓住皺眉, 我都知道有d野, 返到屋企比佢訓, 真係訓左個靚鐘就扭計勁喊, 係勁喊, 喊到扯蝦, 成身成頭濕晒, 餵奶都係邊餵邊喊, 喊完再食個種, 喊足半個鐘
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 2088


866#
發表於 07-3-17 00:05 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

Thx 叻叻媽!
xanax1mg 寫道:
HEHE媽,
我每次同叻叻轉片, 都係因為條片會"cool"到叻叻有紅痕
其實如果會cool到有紅痕, 我覺得應該轉喇[quote]
cookiengau 寫道:
Parco ma
想問你當時同Parco 用pampers purple由中碼轉大碼系如何決定?即系我覺得HeHe依家用緊中碼好似有時好緊(紅痕深),但包到岩岩好咼,不過又有時poo poo有少少漏,唔知系咪應該轉大碼。大碼系咪都系日本架?
[/quote]


大宅

積分: 3135


867#
發表於 07-3-17 00:06 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

parco, 一一, keith,

你地d出浴相俾你地媽咪"貢獻"出來啦, 到時你地紅左, 我地咩可以將d相...:lol: :lol: :lol:


大宅

積分: 2088


868#
發表於 07-3-17 00:07 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

叻叻媽,你系唔系用photo shop架?
WaiChun 寫道:
我係指signature個張4格相呀.

[quote]
xanax1mg 寫道:
叻叻d相靚???? ?-( [quote]
WaiChun 寫道:
叻叻d相勁靚.....我好羨慕啊
[/quote][/quote]


大宅

積分: 3135


869#
發表於 07-3-17 00:09 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

winwin,
我次次見親文文都好乖架, 自己係車仔度訓, 又唔扭, 乖到恨c我hb.
係唔係今日太熱太焗, 佢唔舒服呀.


子爵府

積分: 10782

醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章


870#
發表於 07-3-17 00:12 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

小泓媽,
鬼叫叻另真人唔靚咩, 惟有後天加工啦 :-(

一一媽
下面o個幾張相都係豆豆爸幫叻叻影ka, 我只係執左少少jar, 應該讚豆豆爸呀

文文媽,
乜文文今日咁扭呀, 咁餐奶咪餵得好辛苦??用樽餵會唔會舒服d呀


子爵府

積分: 10782

醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章


871#
發表於 07-3-17 00:16 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

hehe媽,
一時時啦, 睇下想執d乜野lor, 有時用photoimpact快d
cookiengau 寫道:
叻叻媽,你系唔系用photo shop架?[quote]
WaiChun 寫道:
我係指signature個張4格相呀.

[quote]
xanax1mg 寫道:
叻叻d相靚???? ?-( [quote]
WaiChun 寫道:
叻叻d相勁靚.....我好羨慕啊
[/quote][/quote][/quote]


大宅

積分: 2273


872#
發表於 07-3-17 00:20 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

叻叻媽, 小泓媽, 一一媽,

保持神秘感好d

"其實係媽咪唔識整大d張相 " From Keith


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


873#
發表於 07-3-17 00:23 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

basicjanny & 叻叻媽,

我估係我地幾個女人, 一個墟, 講野又大聲, 笑又大聲, 嚇親佢, 佢個時又訓緊喎, 可能入晒腦呀, 之後再訓, 先浮返出黎

不過真係比佢嚇親, 喊到咁, 又得我一個, 抱又唔得, 行又唔得, 點搞都喊, 最衰文文爸唔係到, 有時過佢手, 佢反而calm down到文文

搞到本來文文爸要ot, 叫我自己落街食野, 我都唔敢再抱文文週圍去, 可能呢兩日對佢黎講實在太激烈, 去好多地方, 比好多人抱, 好多人同佢玩, 等到文文爸放工, 買飯盒比我食, 已十點半, 仲要超難食, 又唔可以呻, 等陣文文爸又話我奄尖

我已一個星期只埋身餵一次, 係朝早, 不過佢都唔珍惜呢次機會, 仲係咁同我玩, 甩下咀, 望下我, 跟住笑, 不過衰豬笑得又幾甜喎, 比佢激死
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


男爵府

積分: 7816


874#
發表於 07-3-17 00:26 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

叻叻媽,

d相好'正'呀,叻叻張私家chair好得呀,可唔可以話比我知係邊樹賣,我都想賣比 chingching 學坐坐. :wink:

chingching ma


大宅

積分: 2088


875#
發表於 07-3-17 00:27 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

winwin, 喊到扯蝦...邊喊邊喂...?!poor文文!hehe都會覺得太熱太焗時會訓到郁郁共,文文重比人嘈到無覺好訓,實抆啦!


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


876#
發表於 07-3-17 00:29 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

仲有呀....咁托嬰所呢輪d bb好多病嘛, 咁我同返d同學仔mami講佢扭計啦, 佢地叫我幫文文探熱, 睇下會唔會唔舒服, 所以扭計, 咁我係生之前, 買左支電子探熱針, 個時聽talk話bb耳骨未直, 唔好用耳探機住嘛, 咁諗住攞出黎幫佢探啦, 點知on唔到呀, 激死, 可能冇晒電, 又可能壞左, 其實我未幫文文探過熱, 我係見佢出完街成身汗, 返到屋企幫佢除剩見背心夾衣, 可以夾underarm探熱, 點知...探唔到, 依家要諗諗買返部耳探機

winwin815 寫道:
basicjanny & 叻叻媽,

我估係我地幾個女人, 一個墟, 講野又大聲, 笑又大聲, 嚇親佢, 佢個時又訓緊喎, 可能入晒腦呀, 之後再訓, 先浮返出黎

不過真係比佢嚇親, 喊到咁, 又得我一個, 抱又唔得, 行又唔得, 點搞都喊, 最衰文文爸唔係到, 有時過佢手, 佢反而calm down到文文

搞到本來文文爸要ot, 叫我自己落街食野, 我都唔敢再抱文文週圍去, 可能呢兩日對佢黎講實在太激烈, 去好多地方, 比好多人抱, 好多人同佢玩, 等到文文爸放工, 買飯盒比我食, 已十點半, 仲要超難食, 又唔可以呻, 等陣文文爸又話我奄尖

我已一個星期只埋身餵一次, 係朝早, 不過佢都唔珍惜呢次機會, 仲係咁同我玩, 甩下咀, 望下我, 跟住笑, 不過衰豬笑得又幾甜喎, 比佢激死
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3135


877#
發表於 07-3-17 00:30 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

第2班massage班媽咪:
仲有冇人要massage dvd ? 不過大部分都係朗朗片段噃.
要d話請在"BB按摩班"個邊留下大名啦.


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


878#
發表於 07-3-17 00:32 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

hehe媽, 事實係佢比人嘈住時係照訓, 不過皺晒眉囉, 之後再訓, 可能夢返同樣既情境, 所以喊到九彩, 上次麻麻生日已試過架啦, 我屋企人玩三公, 一開牌, 大叫, 佢嚇到喊, 個位好文文爸居然抱個女去睇人玩啤牌囉, 半夜佢又係咁, 恰埋眼係咁喊, 點抱點安撫都無用
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3135


879#
發表於 07-3-17 00:33 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

winwin,
咁你要小心d啦, 文文出完汗又除左衫, 因住冷親呀.快d買返個探熱器返來.


男爵府

積分: 5258


880#
發表於 07-3-17 00:36 |只看該作者

Re: 06年10月媽媽分享會 "Part 24"

hehe媽,

其實parco用中碼腰位係okay架, 不過我見大髀有條頗深嘅紅色痕, 間中又會有ng ng喺背脊beat出嚟, 所以就換大碼囉﹗換左好好多, pampers purple個剪裁幾fit parco!
大碼都係made in japan架, 快d買包大碼比hehe試下啦﹗

xanax1mg 寫道:
HEHE媽,
我每次同叻叻轉片, 都係因為條片會"cool"到叻叻有紅痕
其實如果會cool到有紅痕, 我覺得應該轉喇[quote]
cookiengau 寫道:
Parco ma
想問你當時同Parco 用pampers purple由中碼轉大碼系如何決定?即系我覺得HeHe依家用緊中碼好似有時好緊(紅痕深),但包到岩岩好咼,不過又有時poo poo有少少漏,唔知系咪應該轉大碼。大碼系咪都系日本架?
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo