跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8781#
發表於 10-10-29 10:38 |只看該作者
原帖由 bp0321 於 10-10-29 10:35 發表


$100部咁平?有幾多公升?同埋有無超聲波放濕?


我唔知有幾多公升喎, 但我地裝滿左水,ONLY 夜晚先開,可以玩到2晚 ~~ 如果開到最大,就只可以玩到一晚 !

有無超聲波我唔識喎...你可以去睇下 !! 我地去吉吉睇過, 佢地入水方法, 連入面都一樣 ~~ 所以吉吉果D 賣到3百幾, 好唔抵 !!


禁止發言

積分: 1348


8782#
發表於 10-10-29 10:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8783#
發表於 10-10-29 10:40 |只看該作者
好抵喎..... 我覺得放濕機反而買平平地無所謂喎 :)

我都仲未有時間再去望HEATER呀..... 仲係乜都未做..... 但鐵定今日同老公會買左BB床/ CAR SEAT/ BB車先... 諗起都安樂左一半 :)

HEATER呢....我見有D BK媽媽話己經開左....(BB幾個月大的...) ....但唔少都話BB呢排凍親....又流水..又嘔..

搞到我好驚呀....到時我地阿B咪仲凍...又咁細個喎...

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-29 10:26 發表
你地講放放濕機,我前排同老公去鴨寮街買腳架,見到有間舖頭門口有D 放濕機買,100蚊咋....我買左部 !!

我地去吉之島果D 睇過,只係唔同BRAND, 但用法, 連入水果D 位都一樣,可能係同一間廠,但鴨寮街平好多喎....你地可以去睇 ...


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8784#
發表於 10-10-29 10:44 |只看該作者
我C+都係要我2星期一次....我見D朋友都係話28週後2星期一次....

政府開始3星期一次...

但衰左呢兩次都係同一星期或隔幾日....睇下有無機會轉一轉先.......

原帖由 dada123 於 10-10-28 23:04 發表
我而家c+同政府都係2weeks一次, 咁即係個個禮拜都要看醫生....隔住隔住咁check....


男爵府

積分: 5391


8785#
發表於 10-10-29 10:44 |只看該作者
係點架 ???

有冇樣睇 ??


原帖由 kikim 於 10-10-29 10:40 發表
morning all, 我想問大家有無買餵奶保暖內衣 ar, 今年冬天好像好凍咁, 諗諗下係咪應該買2件俾自己著下呢???


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8786#
發表於 10-10-29 10:48 |只看該作者
原帖由 Vana 於 10-10-29 10:40 發表
好抵喎..... 我覺得放濕機反而買平平地無所謂喎 :)

我都仲未有時間再去望HEATER呀..... 仲係乜都未做..... 但鐵定今日同老公會買左BB床/ CAR SEAT/ BB車先... 諗起都安樂左一半 :)

HEATER呢....我見有D BK媽媽話己 ...
.

係呀 ~ 同埋真係好抵 ~~ 平時無用,起身條毛巾一定乾灑,但開左部機,起身條毛巾都仲係濕架.....所以好有用 !!!

已家15度咋喎...BB 都凍病....咁我地點算 !!! 真係好鬼擔心 ~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8787#
發表於 10-10-29 10:49 |只看該作者
原帖由 kikim 於 10-10-29 10:40 發表
morning all, 我想問大家有無買餵奶保暖內衣 ar, 今年冬天好像好凍咁, 諗諗下係咪應該買2件俾自己著下呢???


你係咪講緊之前係我淘寶買果D 餵奶睡衣呀 ?


禁止發言

積分: 1348


8788#
發表於 10-10-29 10:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 1348


8789#
發表於 10-10-29 10:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8790#
發表於 10-10-29 10:57 |只看該作者
原帖由 kikim 於 10-10-29 10:53 發表


唔係睡衣ar...我想買長袖底衫, 可以係屋企or出街著係入面個d保暖底衫, 不過有個位開出來可以餵奶的.....


又好似幾好喎...凍起上黎, 可以著底衫+睡衣, 都仲可以餵到奶~~ 唔洗除衫 !!


禁止發言

積分: 1348


8791#
發表於 10-10-29 11:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8792#
發表於 10-10-29 11:07 |只看該作者
原帖由 kikim 於 10-10-29 11:03 發表


係ar...所以我諗諗下想買來著下, 睇下搵唔搵到邊度平啦~~~


唔知淘寶有無呢 ?


禁止發言

積分: 1348


8793#
發表於 10-10-29 11:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8794#
發表於 10-10-29 11:42 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-29 10:38 發表


我唔知有幾多公升喎, 但我地裝滿左水,ONLY 夜晚先開,可以玩到2晚 ~~ 如果開到最大,就只可以玩到一晚 !

有無超聲波我唔識喎...你可以去睇下 !! 我地去吉吉睇過, 佢地入水方法, 連入面都一樣 ~~ 所以吉吉果D 賣到3百 ...


謝謝您呀...等我同老公去硏究下先....thanks ar! :)


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8795#
發表於 10-10-29 11:50 |只看該作者
原帖由 bp0321 於 10-10-29 11:42 發表


謝謝您呀...等我同老公去硏究下先....thanks ar! :)


係鋪頭黎架, 唔係街邊果D 喎 ~
我今晚POST 張相上FB,你地去睇下啦 ~

佢個SIZE 就好似吉吉賣緊300幾蚊果隻SIZE~


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8796#
發表於 10-10-29 11:54 |只看該作者
我都好怕凍架....雖然我屋企好好....冬暖夏涼.....長期都唔會好凍...

但我知生完後個人好虛...... 應該會更怕凍..... 永安減價己經買左大碼羊毛底....但如果有得哺埋奶個D最好LAW

雖然D朋友話其實最好除哂衫哺..我夠知啦...冬天點掂喎..

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-29 10:57 發表


又好似幾好喎...凍起上黎, 可以著底衫+睡衣, 都仲可以餵到奶~~ 唔洗除衫 !!


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8797#
發表於 10-10-29 11:59 |只看該作者
原帖由 Vana 於 10-10-29 11:54 發表
我都好怕凍架....雖然我屋企好好....冬暖夏涼.....長期都唔會好凍...

但我知生完後個人好虛...... 應該會更怕凍..... 永安減價己經買左大碼羊毛底....但如果有得哺埋奶個D最好LAW

雖然D朋友話其實最好除哂衫哺..我 ...


我諗住開行暖爐, 同亞b lee埋入被竇餵奶


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8798#
發表於 10-10-29 12:03 |只看該作者
大家早呀.....今早去左健康院檢查....醫生話我呢2個weeks重得太多...可能我食得太多chocolate lu...但我都係重左3磅幾之嘛...hahaha.....佢仲話我, 長胎唔係吃呢d ga wor, 好似訓導主任咁教訓我...搞到我幾唔好意思....我都要停一停chocolate先得....唔想肥哂自己身上.....雖然我到現在只是肥左20磅....仲有quota...hehehe




男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8799#
發表於 10-10-29 12:11 |只看該作者
妳又會咁誠實話佢知食朱古力嘅...

原帖由 dada123 於 10-10-29 12:03 發表
大家早呀.....今早去左健康院檢查....醫生話我呢2個weeks重得太多...可能我食得太多chocolate lu...但我都係重左3磅幾之嘛...hahaha.....佢仲話我, 長胎唔係吃呢d ga wor, 好似訓導主任咁教訓我...搞到我幾唔好意思. ...


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8800#
發表於 10-10-29 12:15 |只看該作者
你唔乖呀....食咁多朱古力....仲好意思同醫生講

我同你差唔多..... 都係重左20lbs左右.....

但我呢2星期重左1lbs咋....bb反而重左1lbs3安士...所以我其實輕左... 我估我係輕左係個胸到....真係好明顯細左呀....

你地都有相同情況呀呵....我好驚我無奶呀..... 買齊咁多餵奶野..... 連奶袋/ 奶杯/ 奶夾都有齊...千祈唔好無奶呀..

到時一定帶埋胸墊入院.....日日熱敷希望可以易上奶d....

原帖由 dada123 於 10-10-29 12:03 發表
大家早呀.....今早去左健康院檢查....醫生話我呢2個weeks重得太多...可能我食得太多chocolate lu...但我都係重左3磅幾之嘛...hahaha.....佢仲話我, 長胎唔係吃呢d ga wor, 好似訓導主任咁教訓我...搞到我幾唔好意思. ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo