跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8801#
發表於 10-10-29 12:26 |只看該作者
我個胸都細咗呀,但我知上唔上奶唔關大細事,但呢d關頭總係覺得唔係咁好....唉...

妳個熱敷係咪護協買個d?

原帖由 Vana 於 10-10-29 12:15 發表
你唔乖呀....食咁多朱古力....仲好意思同醫生講

我同你差唔多..... 都係重左20lbs左右.....

但我呢2星期重左1lbs咋....bb反而重左1lbs3安士...所以我其實輕左... 我估我係輕左係個胸到....真係好明顯細 ...


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8802#
發表於 10-10-29 12:27 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-29 11:50 發表


係鋪頭黎架, 唔係街邊果D 喎 ~
我今晚POST 張相上FB,你地去睇下啦 ~

佢個SIZE 就好似吉吉賣緊300幾蚊果隻SIZE~


好呀....您post上去...等我去找下先...thanks ar...


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8803#
發表於 10-10-29 12:31 |只看該作者
原帖由 Vana 於 10-10-29 11:54 發表
我都好怕凍架....雖然我屋企好好....冬暖夏涼.....長期都唔會好凍...

但我知生完後個人好虛...... 應該會更怕凍..... 永安減價己經買左大碼羊毛底....但如果有得哺埋奶個D最好LAW

雖然D朋友話其實最好除哂衫哺..我 ...


我咪又係... 由細到大都勁怕凍....係已家有左先禁鬼熱....
我都驚到時好凍, 都唔知點算, 一間凍病左自已傳染比阿b 點算喎....


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8804#
發表於 10-10-29 12:34 |只看該作者
係啦.....我都知唔關大細事...但而家應該開始重D...開始谷奶架麻.... 但我仲係一D FEEL都無.....

係呀, 護協個D呀....我睇母乳協會教D上唔奶既媽媽熱敷下會易D上奶麻....到時又凍又想快D想上....

所以想提大家帶埋入院o者.... :)

原帖由 B__B 於 10-10-29 12:26 發表
我個胸都細咗呀,但我知上唔上奶唔關大細事,但呢d關頭總係覺得唔係咁好....唉...

妳個熱敷係咪護協買個d?


大宅

積分: 2566


8805#
發表於 10-10-29 12:46 |只看該作者
飲完糖水喇...比想像中好...只係少少難飲...但今日咁乾燥, 水都冇滴就飲D咁甜既野有D難頂....
的確有少少頭暈+反胃....

3個中抽左3支血, 但係吉左4針(因有一針抽唔到, 要轉手..) 無辜辜....

聽日報告會去到醫生到, 但下星期二先見醫生, 希望唔好有咩事啦~


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8806#
發表於 10-10-29 12:48 |只看該作者
頭先眼瞓到頂唔住, 入左conf.room瞓左15分鐘, 出來食番粒瑞士糖, 先至回魂

今晚仲要返學tim.


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8807#
發表於 10-10-29 12:49 |只看該作者
聽日去見阿b, 上個week 去qe 短短2個幾WEEK 就重左6磅, 聽日去C+就知呢6磅係我度, 定係阿B 度 ~~

不過聽日去睇, 可能又唔止6磅啦....


大宅

積分: 1155


8808#
發表於 10-10-29 12:52 |只看該作者
原帖由 bp0321 於 10-10-29 09:54 發表


我頭先偷偷地入左HSBC web望...唔見Delonghi的焗爐了...可能promote完左...


Here you go...
http://www.hsbc.com.hk/1/2/hk/cards/rewards/popup?pwscmd=detail&param=audio&index=92&selectType=0&selectSecondType=&flag=audio&


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8809#
發表於 10-10-29 12:58 |只看該作者
原帖由 faytin 於 10-10-29 12:52 發表


Here you go...
http://www.hsbc.com.hk/1/2/hk/cards/rewards/popup?pwscmd=detail¶m=audio&index=92&selectType=0&selectSecondType=&flag=audio&


ROWENTA 有無呀 ?
點樣可以睇到所有優惠呀 ?


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8810#
發表於 10-10-29 13:00 |只看該作者
希望大家都無事啦
我都好希望呢兩日唔好接到廣華電話啦.....如果唔係就要留院架勒...

原帖由 sammiebear 於 10-10-29 12:46 發表
飲完糖水喇...比想像中好...只係少少難飲...但今日咁乾燥, 水都冇滴就飲D咁甜既野有D難頂....
的確有少少頭暈+反胃....

3個中抽左3支血, 但係吉左4針(因有一針抽唔到, 要轉手..) 無辜辜....

聽日報告會去到醫生到, ...


大宅

積分: 1155


8811#
發表於 10-10-29 13:11 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-29 12:58 發表


ROWENTA 有無呀 ?
點樣可以睇到所有優惠呀 ?


如果我冇記錯, 佢得一款heater咋.
For other reward items, you can check the below site:
http://www.hsbc.com.hk/1/2/hk/cards/rewards/e-shop


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8812#
發表於 10-10-29 13:13 |只看該作者
頭先起身見到張椅有一灘水,係我d分泌,我冇用護墊,會咁誇張gar咩?!

唔會流羊水呀


男爵府

積分: 6934


8813#
發表於 10-10-29 13:14 |只看該作者
睇完醫生返來了~

今次見阿b,大隻左啦..頭仔依家有7.8,身8.7,腿6.0,醫生話中size bb,出世6-7磅~唔肥唔瘦~

胎水足夠,胎盤無早產現象正常~
腳有少少水腫.

三個星期後見阿b~


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


8814#
發表於 10-10-29 13:15 |只看該作者
原帖由 B__B 於 29-10-2010 13:13 發表
頭先起身見到張椅有一灘水,係我d分泌,我冇用護墊,會咁誇張gar咩?!

唔會流羊水呀


嘩~~咁誇張...張椅有一灘水....咩來架????


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8815#
發表於 10-10-29 13:19 |只看該作者
我感覺到有d嘢係下面湧出嚟,我估係分泌啩,但咁多嘅

原帖由 siuting111 於 10-10-29 13:15 發表


嘩~~咁誇張...張椅有一灘水....咩來架????


男爵府

積分: 5391


8816#
發表於 10-10-29 13:23 |只看該作者
吓....一灘水 ?? 分泌應該唔會多成咁掛 !
你平時d分泌係咪都係咁勁 ???

要留意下, 如果平時冇咁勁, 又發覺有水, 去e院check check安全d喎 !


原帖由 B__B 於 10-10-29 13:13 發表
頭先起身見到張椅有一灘水,係我d分泌,我冇用護墊,會咁誇張gar咩?!

唔會流羊水呀


男爵府

積分: 6934


8817#
發表於 10-10-29 13:33 |只看該作者
原帖由 B__B 於 29-10-2010 13:19 發表
我感覺到有d嘢係下面湧出嚟,我估係分泌啩,但咁多嘅


咁西利...你要去醫生check下喎~~
分泌唔會咁多呀...多到好似水????
水同定係液呀~~~~
你要小心d呀~


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8818#
發表於 10-10-29 13:40 |只看該作者
唉,好突然...

諗緊去醫院定打去診所問...

原帖由 sasa612 於 10-10-29 13:23 發表
吓....一灘水 ?? 分泌應該唔會多成咁掛 !
你平時d分泌係咪都係咁勁 ???

要留意下, 如果平時冇咁勁, 又發覺有水, 去e院check check安全d喎 !


男爵府

積分: 6934


8819#
發表於 10-10-29 13:52 |只看該作者
剛剛我遞左產假了~
預產期係12月31日.
12月16-17日(請AL)
12月18日(bb出世)
12月20-2月27日(十星期產假)
2月28日(諗住到時SL)
3月1日返工~

小bobo,我岩唔岩呀?????

[ 本帖最後由 siuting111 於 10-10-29 13:54 編輯 ]


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 5391


8820#
發表於 10-10-29 14:00 |只看該作者
其實我想問呢....預產期果日計計入產假 ??
我見有fd話唔計, 咁即係變相多1日假 !


原帖由 siuting111 於 10-10-29 13:52 發表
剛剛我遞左產假了~
預產期係12月31日.
12月16-17日(請AL)
12月18日(bb出世)
12月20-2月27日(十星期產假)
2月28日(諗住到時SL)
3月1日返工~

小bobo,我岩唔岩呀????? ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo