跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 1348


8821#
發表於 10-10-29 14:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6934


8822#
發表於 10-10-29 14:09 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 29-10-2010 14:00 發表
其實我想問呢....預產期果日計計入產假 ??
我見有fd話唔計, 咁即係變相多1日假 !


哎呀..真係唔知....
唔知小bobo知唔知呢~~~~


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8823#
發表於 10-10-29 14:10 |只看該作者
診所3點先開...

原帖由 kikim 於 10-10-29 14:03 發表



你快d打去問啦, 好像多左少少喎, 問下check check安心d ar


男爵府

積分: 6934


8824#
發表於 10-10-29 14:21 |只看該作者
好累,好眼訓...
今日等醫生黎,我係診所釣左一個鐘魚....
睇睇下雜誌頂唔順..要訓一訓....

今晚去唔去灣仔講座好呢????



健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 1612


8825#
發表於 10-10-29 14:24 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-29 13:19 發表
我感覺到有d嘢係下面湧出嚟,我估係分泌啩,但咁多嘅
你問下c+啦~ 上次我好多分沁, 係c+做個快速test, 睇下係唔係胎水, 15mins內有result. 好似幾佰蚊. check左安心d呀~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8826#
發表於 10-10-29 14:31 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-29 14:10 發表
診所3點先開...


咁已家仲有無漏呀 ??
如果再有, 可能係穿水喎...去醫院好D ~


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8827#
發表於 10-10-29 14:35 |只看該作者
佢係攞妳底底個d嚟test呀?去到會唔會已乾晒?

原帖由 LuLu812 於 10-10-29 14:24 發表
你問下c+啦~ 上次我好多分沁, 係c+做個快速test, 睇下係唔係胎水, 15mins內有result. 好似幾佰蚊. check左安心d呀~


大宅

積分: 3155


8828#
發表於 10-10-29 14:35 |只看該作者
我都仲未買添. 其實我d濕疹已經退左, 而家應該係皮膚未復元好乾所以好痕, 而家我係塗蘆薈gel咋, 因為可以退印, 我驚唔早d搞, d印跟我一世呀. 但係又唔夠潤, 又唔可以豬油膏同蘆薈gel一齊塗架嘛, 都唔知點算好.

原帖由 mini.bb 於 10-10-29 07:32 發表
尋晚買左罐片豬油go,嘩,成500g甘多,返到家即用來沖涼都好似不夠潤,再塗多幾層,尋晚瞓得不錯,只係痕醒左一次,希望日後都有覺好瞓。


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8829#
發表於 10-10-29 14:38 |只看該作者
咁誇張? 你問問醫生好喎...take care!

原帖由 B__B 於 10-10-29 13:13 發表
頭先起身見到張椅有一灘水,係我d分泌,我冇用護墊,會咁誇張gar咩?!

唔會流羊水呀


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8830#
發表於 10-10-29 14:39 |只看該作者
呢一刻冇囉,我有學d人話試吓咳睇吓有冇再漏,咁又冇喎...

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-29 14:31 發表


咁已家仲有無漏呀 ??
如果再有, 可能係穿水喎...去醫院好D ~


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8831#
發表於 10-10-29 14:39 |只看該作者
hahaha...我like係句...諗住到時sick leave...hahaha....

原帖由 siuting111 於 10-10-29 13:52 發表
剛剛我遞左產假了~
預產期係12月31日.
12月16-17日(請AL)
12月18日(bb出世)
12月20-2月27日(十星期產假)
2月28日(諗住到時SL)
3月1日返工~

小bobo,我岩唔岩呀????? ...


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8832#
發表於 10-10-29 14:41 |只看該作者
你用返護墊先啦...看看會唔會都係咁勁....好擔心呀...3點去看一看醫生好d....

原帖由 B__B 於 10-10-29 14:39 發表
呢一刻冇囉,我有學d人話試吓咳睇吓有冇再漏,咁又冇喎...


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8833#
發表於 10-10-29 14:46 |只看該作者
老公昨日係日本城買左衣架仔啦....$12.9/10個...買左2 packs...都ok....你們可以去看看....

今日老闆突然要team lunch....好飽...去左飲茶....慳返....

今日又出左糧, 好想買嘢tim....

happy friday...快d放工啦...



大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8834#
發表於 10-10-29 14:48 |只看該作者
原帖由 faytin 於 10-10-29 12:52 發表


Here you go...
http://www.hsbc.com.hk/1/2/hk/cards/rewards/popup?pwscmd=detail¶m=audio&index=92&selectType=0&selectSecondType=&flag=audio&


Thanks ar...原來仲有...又真係平好多wow.....想問您有無開黎試下, so far ok? right?


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8835#
發表於 10-10-29 14:49 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-10-29 13:23 發表
吓....一灘水 ?? 分泌應該唔會多成咁掛 !
你平時d分泌係咪都係咁勁 ???

要留意下, 如果平時冇咁勁, 又發覺有水, 去e院check check安全d喎 !


一灘水咁誇...真係要去醫生check check穩陣...或者call下c+問下...


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


8836#
發表於 10-10-29 14:49 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-29 13:52 發表
剛剛我遞左產假了~
預產期係12月31日.
12月16-17日(請AL)
12月18日(bb出世)
12月20-2月27日(十星期產假)
2月28日(諗住到時SL)
3月1日返工~

小bobo,我岩唔岩呀????? ...


siuting 你個schedule同我一樣,不過我就係放前2呢
2月28日我就會番工, 因為係星期一


大宅

積分: 1612


8837#
發表於 10-10-29 14:49 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-29 14:35 發表
佢係攞妳底底個d嚟test呀?去到會唔會已乾晒?
唔係攞底底個d ga, 係陰道抽取ga~


男爵府

積分: 6934


8838#
發表於 10-10-29 14:51 |只看該作者
原帖由 dada123 於 29-10-2010 14:46 發表
老公昨日係日本城買左衣架仔啦....$12.9/10個...買左2 packs...都ok....你們可以去看看....

今日老闆突然要team lunch....好飽...去左飲茶....慳返....

今日又出左糧, 好想買嘢tim....

happy friday...快d放工啦. ...


好呀好呀..得閒去睇下先~~~
12.9元十個..抵啦~~係鐵定係膠??


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


8839#
發表於 10-10-29 14:54 |只看該作者
原帖由 dada123 於 29-10-2010 14:39 發表
hahaha...我like係句...諗住到時sick leave...hahaha....


係呀...諗住3月1日先返工ma...所以2/28 sl去囉~
計糧都易d ma~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8840#
發表於 10-10-29 14:54 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-29 13:52 發表
剛剛我遞左產假了~
預產期係12月31日.
12月16-17日(請AL)
12月18日(bb出世)
12月20-2月27日(十星期產假)
2月28日(諗住到時SL)
3月1日返工~

小bobo,我岩唔岩呀????? ...


siuting,
完全正確...haha...您連2月28日請sl都計劃埋...不錯呀...
小BoBo

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo