跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6934


8861#
發表於 10-10-29 15:11 |只看該作者
原帖由 YTbaby 於 29-10-2010 15:06 發表
HAHA...跟住我同c6 講......
C6 問番我轉頭, 咁係唔係即係肥妹仔.......(佢期望係靚女果D)

我咪話囉.....有D 肉地仲易湊, 地時大個係唔係靚女點知WO... 佢都痴痴地KA~



...


hahaha....咁搞笑~~
係呀,有d肉,好好多,有d脂肪,冬天都無咁凍啦(我自己諗咋)

如果我c6,佢想個女肥肥地,得意呀...佢鍾意有d肉地既女仔ma..(好似我咁囉)hahaha.....


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8862#
發表於 10-10-29 15:11 |只看該作者
印象中反斗城係有ar....不過, 都係d普通款...都埋記得唔係好貴咋wo...

exactly 幾錢又唔係好記得la

原帖由 dada123 於 10-10-29 15:07 發表
會唔會好貴ga? 有款ga? 我買嗰d好平實ga ja....反斗城唔近home, 日本城近嘛....


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8863#
發表於 10-10-29 15:11 |只看該作者
好衰ga....又引我, 但我會控制的...因我唔想再俾佢話我....

原帖由 YTbaby 於 10-10-29 15:08 發表
你講朱古力.....

haha...突然醒起雪櫃有杯朱古力雪糕...haha..食埋佢先!


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8864#
發表於 10-10-29 15:14 |只看該作者
可能我覺得自己重得唔多覺...呢2星期好放肆...真係要節制, 我重左1.8kg(4磅)呀....

原帖由 siuting111 於 10-10-29 15:08 發表
頭先上磅,我自己重左兩磅,醫生話正常~

我由4wk到依家31wk,重左21磅了~~

還有個半月,bb出世啦...重多5-6磅夠啦~

不過臨生之前個月,係水腫期...可能唔止5-6磅!! ...


大宅

積分: 1612


8865#
發表於 10-10-29 15:15 |只看該作者
原帖由 smallbrother 於 10-10-29 14:35 發表
我都仲未買添. 其實我d濕疹已經退左, 而家應該係皮膚未復元好乾所以好痕, 而家我係塗蘆薈gel咋, 因為可以退印, 我驚唔早d搞, d印跟我一世呀. 但係又唔夠潤, 又唔可以豬油膏同蘆薈gel一齊塗架嘛, 都唔知點算好.

...
我日日搽完qv lotion再係大肶搽e cream, so far 呢幾晚都係醒一次~


大宅

積分: 1155


8866#
發表於 10-10-29 15:15 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 10-10-29 14:00 發表
其實我想問呢....預產期果日計計入產假 ??
我見有fd話唔計, 咁即係變相多1日假 !


我個HR fd話有d公司計, 有d唔計. 我公司就話總之total 10 wks.

Siuting, 我估你啱. 我早你1wk, 9-10/12放AL, 13/12-20/2產假. 23/12預產期.
大家都係前二, 希望ok唔會早啦!


大宅

積分: 1978


8867#
發表於 10-10-29 15:17 |只看該作者
點解你地可以重得咁少架...我其實唔係食好多野.....只係食足3餐....已經重左有40 lbs啦...............


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8868#
發表於 10-10-29 15:18 |只看該作者
2星期重1.8kg...又真係勁wo~

原帖由 dada123 於 10-10-29 15:14 發表
可能我覺得自己重得唔多覺...呢2星期好放肆...真係要節制, 我重左1.8kg(4磅)呀....


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8869#
發表於 10-10-29 15:18 |只看該作者
係有墊褥個d,希望唔係羊水,如果突破要我生真係接受唔到...

原帖由 mini.bb 於 10-10-29 14:54 發表
你張椅係咩質料架??如果係膠..可能只係水氣...如果係有墊褥坐墊..咁都成攤..又真係誇張左d呀....


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8870#
發表於 10-10-29 15:20 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-29 15:00 發表


唔該哂你呀小bobo,
有你教我,我先識寫咋..唔係我唔知道既話,我就寫12月15日開始產假了,咁就蝕左比公司啦~~~
依家12月20日開始~18-19日星期六日可以計埋人工.
你好勁呀~~~幫左我地依度mama唔少呢~~~ ...


傻啦...客氣....大家緊係要計到最著數la...唔好蝕比公司ma...


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8871#
發表於 10-10-29 15:21 |只看該作者
打咗去診所,姑娘都叫我去check吓..

5:30,好緊張...

原帖由 LuLu812 於 10-10-29 15:07 發表
check左有無沁漏就安心d ~


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8872#
發表於 10-10-29 15:22 |只看該作者
你係孖B ...有2個B 重量WO~~??

原帖由 mini.bb 於 10-10-29 15:17 發表
點解你地可以重得咁少架...我其實唔係食好多野.....只係食足3餐....已經重左有40 lbs啦...............


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8873#
發表於 10-10-29 15:22 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-29 15:03 發表


太好啦..肥肥地又好肉....一定好易湊了~
我私家同我講,bb都係6-7磅,中size,唔係肥既bb囉...
但我好想阿仔,好似你個女咁...有d肉地...肥肥地...
hehe...(易湊好多ma) ...


我今晚都去睇c+, 可以見到b囡la...好期待, 好想快d放工...希望bb好似您地的bb一樣健健康康...因為我順產...順便問埋佢B型鏈球菌的checking先....


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


8874#
發表於 10-10-29 15:25 |只看該作者
美素佳兒d人真係好煩.
半個鐘頭打黎4次!!!!!!
第一次confirm 有無人係屋企
第二次confirm address, (問我點去?!?!?!)
第三次問我係咪真係可以留係管理處 (我第一次已經講左係)
第四次打錯!!!!

整佢個制...有無咁煩. haha


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8875#
發表於 10-10-29 15:26 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-29 15:08 發表
頭先上磅,我自己重左兩磅,醫生話正常~

我由4wk到依家31wk,重左21磅了~~

還有個半月,bb出世啦...重多5-6磅夠啦~

不過臨生之前個月,係水腫期...可能唔止5-6磅!! ...


我同你預產期一樣, 但我上個星期五, 已經TOTAL重左25磅啦....我咪仲勁 !!


大宅

積分: 1978


8876#
發表於 10-10-29 15:28 |只看該作者
咁真係要整整佢個制先得!!!哈哈哈哈哈~~~~

原帖由 wyllai 於 10-10-29 15:25 發表
美素佳兒d人真係好煩.
半個鐘頭打黎4次!!!!!!
第一次confirm 有無人係屋企
第二次confirm address, (問我點去?!?!?!)
第三次問我係咪真係可以留係管理處 (我第一次已經講左係)
第四次打錯!!!!

整佢個制...有無咁 ...


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


8877#
發表於 10-10-29 15:29 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-29 15:26 發表


我同你預產期一樣, 但我上個星期五, 已經TOTAL重左25磅啦....我咪仲勁 !!


你total重左25磅?! 點樣睇得出? hahaha 上次9月尾你仲瘦到c.


大宅

積分: 1978


8878#
發表於 10-10-29 15:30 |只看該作者
希望唔好水腫啦!!!!腫口腫面腫手腫腳好樣衰....


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8879#
發表於 10-10-29 15:32 |只看該作者
你有咩唔妥, 即刻入院啦....就算要生, 都冇事ga....放心....

原帖由 B__B 於 10-10-29 15:21 發表
打咗去診所,姑娘都叫我去check吓..

5:30,好緊張...


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


8880#
發表於 10-10-29 15:33 |只看該作者
原帖由 faytin 於 10-10-29 15:15 發表


我個HR fd話有d公司計, 有d唔計. 我公司就話總之total 10 wks.

Siuting, 我估你啱. 我早你1wk, 9-10/12放AL, 13/12-20/2產假. 23/12預產期.
大家都係前二, 希望ok唔會早啦! ...


其實我覺得如果年假可以carry forward, 應該之前放產假,之後放AL, 因為如果你公司係1月1日新人工effective的話, 咪扣少d人工lor!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo