在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12599


8881#
發表於 05-8-4 09:47 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Click here

好煩呀我, 又係工人問題, 俾d意見我呀。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


大宅

積分: 1725


8882#
發表於 05-8-4 09:49 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

good morning ah!

Alexismama,

真係唔該哂你呀
Alexismama 寫道:
tungmi, emily

車~~比tungmi玩c啦, 我今日行過何文田, 真係有間嘢叫家品屋架, 仲諗住返嚟報料比emily, 原來流ge 唔怪得見唔到有果d墊啦


子爵府

積分: 12599


8883#
發表於 05-8-4 09:51 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

emilybb,
係唔係妳要cheerful--kitty pin呀, 我有呀。


wensi,
我有哩兩個俾妳Happiness,Paraguay
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10264


8884#
發表於 05-8-4 10:01 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)



[quote]
kitkitmum 寫道:
唔駛 :-| 喎,我冇樹呀 [quote]
YanyanMom 寫道:
kitkit........... :-|


伯爵府

積分: 17559


8885#
發表於 05-8-4 11:08 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

mycathy

我有哩兩個俾妳Happiness,Paraguay..............thanks!


侯爵府

積分: 23722


8886#
發表於 05-8-4 11:16 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi

如果cathy比你, 咁我係咪唔使send比你架啦??? 你係咪只欠荷蘭呀?????
wensi 寫道:
mycathy

我有哩兩個俾妳Happiness,Paraguay..............thanks!


伯爵府

積分: 17559


8887#
發表於 05-8-4 11:22 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

NamNamma

小能維尼的第一本自然百科and 動物百科精裝硬皮$50本兩本一百好抵書展後清貨

Do you want to call him by youself? He could go to you office or you could pick up at MTR.
Henry 60329651.....................你自己call 佢啦!我收哂書啦!


伯爵府

積分: 17559


8888#
發表於 05-8-4 11:25 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Alexismama

如果cathy比你, 咁我係咪唔使send比你架啦??? 你係咪只欠荷蘭呀?????....................你俾其他果d 我啦!Thanks!


侯爵府

積分: 23722


8889#
發表於 05-8-4 11:28 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi

咩其他d呀, 我無荷蘭呀, 我係留埋左個印尼比你, 你係咪要呀, 係我就今日send出比你?????
wensi 寫道:
Alexismama

如果cathy比你, 咁我係咪唔使send比你架啦??? 你係咪只欠荷蘭呀?????....................你俾其他果d 我啦!Thanks!


侯爵府

積分: 23722


8890#
發表於 05-8-4 11:41 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

[size=x-large]calling calling wensi

答我係咪要印尼啦............................仲有, 有人想要你隻比利時喎, send比我得嘛


大宅

積分: 1725


8891#
發表於 05-8-4 11:54 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

mycathy 寫道:
emilybb,
係唔係妳要cheerful--kitty pin呀, 我有呀。
>>>>> thanks Cathy, 等我諗諗點攞先


伯爵府

積分: 17559


8892#
發表於 05-8-4 11:56 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Alexismama

答我係咪要印尼啦............................yes!

仲有, 有人想要你隻比利時喎, send比我得嘛............ok!


侯爵府

積分: 23722


8893#
發表於 05-8-4 11:58 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi,

咁我今日寄比你啦, 麻煩你都寄比利時比我啦 , thx


侯爵府

積分: 23932


8894#
發表於 05-8-4 13:33 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

GOOD AFTERNOON


男爵府

積分: 5063


8895#
發表於 05-8-4 13:53 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

今日終於照到la.
係細佬佬黎架.
[/url]


子爵府

積分: 13135


8896#
發表於 05-8-4 14:06 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

海魚媽,

恭喜晒呀!


男爵府

積分: 5063


8897#
發表於 05-8-4 14:12 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

講開kitty 章.
我公司個妹妹仔. 走去lum公司個個50幾未結婚既男同事.
佢係last day 個日 專登買左好多野
黎換D章比個女仔 仲比埋盒朱古力佢.. 幾抵C.
[/url]


子爵府

積分: 10877


8898#
發表於 05-8-4 14:28 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

seafishma

congrats wow
海魚 pa 咪好開心囉


大宅

積分: 4672


8899#
發表於 05-8-4 14:29 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

alexis

你仲差邊幾隻呀


伯爵府

積分: 17559


8900#
發表於 05-8-4 14:44 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

海魚媽
我公司個妹妹仔. 走去lum公司個個50幾未結婚既男同事.
佢係last day 個日 專登買左好多野
黎換D章比個女仔 仲比埋盒朱古力佢.. 幾抵C...............有前途吖!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo