跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6934


8881#
發表於 10-10-29 15:33 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 29-10-2010 15:26 發表


我同你預產期一樣, 但我上個星期五, 已經TOTAL重左25磅啦....我咪仲勁 !!


本身我係肥底...你地瘦既mama,重磅會好明顯囉~

不過我都擔心,臨生個時,唔好增磅太西利~因為去到11月尾12月..應該係托得辛苦d...

我又少飲奶呢...依排係食多左蛋..同埋豆腐之ma~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8882#
發表於 10-10-29 15:34 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-29 15:29 發表


你total重左25磅?! 點樣睇得出? hahaha 上次9月尾你仲瘦到c.


就算已家都睇唔出架,我都唔知呢25磅係邊.... 我同事都話唔覺我重左禁多 ~


大宅

積分: 2566


8883#
發表於 10-10-29 15:35 |只看該作者
仲要等到530?? 有冇搞錯呀!! 冇得打尖咩??

原帖由 B__B 於 29/10/2010 03:21 PM 發表
打咗去診所,姑娘都叫我去check吓..

5:30,好緊張...


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8884#
發表於 10-10-29 15:36 |只看該作者
原帖由 sammiebear 於 10-10-29 15:35 發表
仲要等到530?? 有冇搞錯呀!! 冇得打尖咩??


咪係O羅~~~ 乜唔係應該即刻睇先架咩 !!


大宅

積分: 1155


8885#
發表於 10-10-29 15:39 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-29 14:10 發表
診所3點先開...


其實灘水係唔係好似平時喺底底到d分泌咁多? 如果多d就check吓安心d.
我條底底成日都濕, 用咗墊墊都唔夠.


大宅

積分: 2566


8886#
發表於 10-10-29 15:39 |只看該作者
嘩~ 你果然係後來居上...我已經重左36喇!!
上次我老公仲問起你, 佢問你個肚而家幾大喎...你幾時去澳門影相呀? 我冇得去, 等緊睇你d呀....

原帖由 gandi媽咪 於 29/10/2010 03:26 PM 發表


我同你預產期一樣, 但我上個星期五, 已經TOTAL重左25磅啦....我咪仲勁 !!


大宅

積分: 4119

畀面勳章 陪月勳章


8887#
發表於 10-10-29 15:39 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-29 15:36 發表


咪係O羅~~~ 乜唔係應該即刻睇先架咩 !!


係囉...應該算係急症架ma...無理由仲要等....


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8888#
發表於 10-10-29 15:39 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-29 15:33 發表


本身我係肥底...你地瘦既mama,重磅會好明顯囉~

不過我都擔心,臨生個時,唔好增磅太西利~因為去到11月尾12月..應該係托得辛苦d...

我又少飲奶呢...依排係食多左蛋..同埋豆腐之ma~ ...


我10月4號就重左19磅, 但醫生話阿B 輕,叫我飲多D 奶~~ 咁我就開始每朝食隻蛋, 5點飲多一盒奶.....10月22號就已經重多6磅......變左25磅

所以食蛋同飲奶真係肥得好快架....但唔知肥左係我度, 定阿B 度~


男爵府

積分: 6934


8889#
發表於 10-10-29 15:41 |只看該作者
今日見張醫生,應該今日佢無手術,唔係咁趕,我第一個去睇,照完bb,我8卦,問醫生,醫生你仔女係唔係好大過啦(醫生台頭有張仔女合照相),醫生話,唔係16歲,龍鳳胎,出年係中5,咩334佢地第一批...
之後我話..下...16歲,我以為你仔女好大過添,(因為醫生個樣好老下)....之後醫生話佢結婚遲生bb....咁我問...係唔係你幫老婆接生,佢話唔係...因為佢要幫老婆仔女影相...(出世時)

haha...


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8890#
發表於 10-10-29 15:43 |只看該作者
而家真係佢話mug就mug,個腦function唔到...

只希望唔好再有嘢出...

原帖由 sammiebear 於 10-10-29 15:35 發表
仲要等到530?? 有冇搞錯呀!! 冇得打尖咩??


大宅

積分: 2741

畀面勳章


8891#
發表於 10-10-29 15:44 |只看該作者
你點睇都唔似重左25磅wo...

原帖由 gandi媽咪 於 10-10-29 15:26 發表


我同你預產期一樣, 但我上個星期五, 已經TOTAL重左25磅啦....我咪仲勁 !!


男爵府

積分: 5391


8892#
發表於 10-10-29 15:44 |只看該作者
吓吓...你咁都得....真係好無聊呀你 ~ 哈哈 !


原帖由 siuting111 於 10-10-29 15:41 發表
今日見張醫生,應該今日佢無手術,唔係咁趕,我第一個去睇,照完bb,我8卦,問醫生,醫生你仔女係唔係好大過啦(醫生台頭有張仔女合照相),醫生話,唔係16歲,龍鳳胎,出年係中5,咩334佢地第一批...
之後我話..下...16歲,我以為 ...


大宅

積分: 1612


8893#
發表於 10-10-29 15:45 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-29 15:21 發表
打咗去診所,姑娘都叫我去check吓..

5:30,好緊張...
唔好擔心, 主會保佑我地~


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8894#
發表於 10-10-29 15:46 |只看該作者
就算平時多都唔會整濕張chair囉...

我冇用墊墊,怕會焗到有菌...

原帖由 faytin 於 10-10-29 15:39 發表


其實灘水係唔係好似平時喺底底到d分泌咁多? 如果多d就check吓安心d.
我條底底成日都濕, 用咗墊墊都唔夠.


男爵府

積分: 6934


8895#
發表於 10-10-29 15:46 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 29-10-2010 15:39 發表


我10月4號就重左19磅, 但醫生話阿B 輕,叫我飲多D 奶~~ 咁我就開始每朝食隻蛋, 5點飲多一盒奶.....10月22號就已經重多6磅......變左25磅

所以食蛋同飲奶真係肥得好快架....但唔知肥左係我度, 定阿B 度~ ...


唔駛擔心既..可能係胎水同胎盤,加埋阿b既體重,加上你既血液又會增加,乳房,少少身體既脂肪等...
遲d我地水腫又會增磅呢...


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 5391


8896#
發表於 10-10-29 15:47 |只看該作者
你早少少去診所.....同姑娘講話又有水出...睇下佢會唔會比你入去睇先....都到咗咯...係tel講, d姑娘按本子做野, 約個時間....



原帖由 B__B 於 10-10-29 15:43 發表
而家真係佢話mug就mug,個腦function唔到...

只希望唔好再有嘢出...


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8897#
發表於 10-10-29 15:49 |只看該作者
原帖由 sammiebear 於 10-10-29 15:39 發表
嘩~ 你果然係後來居上...我已經重左36喇!!
上次我老公仲問起你, 佢問你個肚而家幾大喎...你幾時去澳門影相呀? 我冇得去, 等緊睇你d呀....


叫個C6去BOOK, 佢仲未BOOK, 等我今晚吹下佢先 ~~
我昨天仲同佢講, 已家禁凍, 到時著灑外套, 影鬼到個肚咩 !!!


大宅

積分: 1978


8898#
發表於 10-10-29 15:49 |只看該作者
哈哈哈...醫生又會咁好答你既.......佢對仔女只係16歲..真係唔似呀..佢應該好有錢..點解唔送仔女去外國讀書呢???

原帖由 siuting111 於 10-10-29 15:41 發表
今日見張醫生,應該今日佢無手術,唔係咁趕,我第一個去睇,照完bb,我8卦,問醫生,醫生你仔女係唔係好大過啦(醫生台頭有張仔女合照相),醫生話,唔係16歲,龍鳳胎,出年係中5,咩334佢地第一批...
之後我話..下...16歲,我以為 ...


男爵府

積分: 6934


8899#
發表於 10-10-29 15:49 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 29-10-2010 15:44 發表
吓吓...你咁都得....真係好無聊呀你 ~ 哈哈 !


haha....醫生又肯講~~怕咩..
我睇第一個,醫生心情好卦~


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


8900#
發表於 10-10-29 15:49 |只看該作者
係係,多謝妳嘅提醒...

原帖由 LuLu812 於 10-10-29 15:45 發表
唔好擔心, 主會保佑我地~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo