在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23722


8901#
發表於 05-8-4 14:45 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitma

我自己齊哂好耐lu, 係幫人問架咋, 不過如果你有多, 你有無chile, england, canada, india 呢類呀, 我d fd幾缺呢幾隻囉

海魚媽

咁係咪要恭喜seafishpa, 101%, 先再恭喜你呀


子爵府

積分: 12599


8902#
發表於 05-8-4 15:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

alexismama,
摛晚搵既時候, 肯定有india, 其他就唔肯定。


[size=large]我入唔到msn呀~! :-( :-( :-( :-(
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


侯爵府

積分: 23722


8903#
發表於 05-8-4 16:27 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy,

咁你可唔可以send比我呀, 如果有多, 我要兩三個都要呀, 你返去睇下有無其他再覆我呀, thanks

呀 , 仲有荷蘭都想要,但我估你都應該無, 唔係你都比左wensi啦, 係咪???
mycathy 寫道:
alexismama,
摛晚搵既時候, 肯定有india, 其他就唔肯定。


[size=large]我入唔到msn呀~! :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 1725


8904#
發表於 05-8-4 16:34 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

海魚媽,

恭喜!恭喜!


子爵府

積分: 10722


8905#
發表於 05-8-4 17:17 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitty我就幫唔到你喇,我得隻srilanka
[quote]
Alexismama 寫道:
cathy,

咁你可唔可以send比我呀, 如果有多, 我要兩三個都要呀, 你返去睇下有無其他再覆我呀, thanks

呀 , 仲有荷蘭都想要,但我估你都應該無, 唔係你都比左wensi啦, 係咪???


子爵府

積分: 12599


8906#
發表於 05-8-4 17:20 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

alexismama,
好呀, 我返去搵俾妳, 荷蘭無呀, 印尼都無。



pooh,
點解msn果邊個個都唔彩我既,真係咁邪睇唔到我打既野呀, 我打左好多野喎。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10722


8907#
發表於 05-8-4 17:20 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

喂,真係睇唔到喎,我問下佢地先
mycathy 寫道:
pooh,
點解msn果邊個個都唔彩我既,真係咁邪睇唔到我打既野呀, 我打左好多野喎。


子爵府

積分: 12599


8908#
發表於 05-8-4 17:22 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

好驚呀, 點解會咁架, 我見到晒妳地打既野喎, 妳啱啱同佢地講我打左好多野之前我post左好多個公仔添呀。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


侯爵府

積分: 23722


8909#
發表於 05-8-4 17:24 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy,

thanks 先, 印尼我唔使要呀, 我留左比wensi之嘛


子爵府

積分: 12599


8910#
發表於 05-8-4 17:28 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

:-(
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10722


8911#
發表於 05-8-4 17:28 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy, 你close 左個window,我地再add你啦


子爵府

積分: 12599


8912#
發表於 05-8-4 17:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy好慘tim,以為我地唔理佢,
成個下奏自己同自己講野>>>>>>>>>pooh, 係呀, 我都覺得奇怪, 開頭以為妳地掛住傾, 後來連問kitkit要咩kitty都無答就開始覺得有問題啦

您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 12599


8913#
發表於 05-8-4 17:33 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

POOH,

唔緊要啦, 我夠鐘收工, 希望聽日無事。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


侯爵府

積分: 23722


8914#
發表於 05-8-4 17:36 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy,

咁橙係樹自說自話

kitma

做咩人地問你要咩kitty都唔答人呀, 我要哂你果d架 你係咪有多可以比我呀????? 我手上都有d spare, 你仲欠咩呀???


子爵府

積分: 10722


8915#
發表於 05-8-4 17:44 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

下次見一唔對路,就求其開間房搵我地喇,傻妹
mycathy 寫道:
cathy好慘tim,以為我地唔理佢,
成個下奏自己同自己講野>>>>>>>>>pooh, 係呀, 我都覺得奇怪, 開頭以為妳地掛住傾, 後來連問kitkit要咩kitty都無答就開始覺得有問題啦


大宅

積分: 4064


8916#
發表於 05-8-4 23:30 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)



NamNamma

小能維尼的第一本自然百科and 動物百科精裝硬皮$50本兩本一百好抵書展後清貨

Do you want to call him by youself? He could go to you office or you could pick up at MTR.
Henry 60329651.....................你自己call 佢啦!我收哂書啦!...ic tks a lot..


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


8917#
發表於 05-8-4 23:45 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

maksin
典解你會係bb展架, 我呢個拜六會去呀, 你運個電話過黎呀, 我到左電你呀

wensi
do u want me to call the sales (henry) directly for the delivery ?????
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


男爵府

積分: 7413


8918#
發表於 05-8-5 09:24 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨, 好唔開心呀, 公司block 左msn 呀, 我唔可以過隔離啦 :-(


大宅

積分: 4672


8919#
發表於 05-8-5 09:44 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

alexis

sorry,我昨日問完你野之後冇上o黎呀,我有2個india呀,你pm你個地址比我,我寄比你。

我宜家仲欠canada & cheerful
Alexismama 寫道:

kitma

做咩人地問你要咩kitty都唔答人呀, 我要哂你果d架 你係咪有多可以比我呀????? 我手上都有d spare, 你仲欠咩呀???


子爵府

積分: 12599


8920#
發表於 05-8-5 09:47 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson,
連web msn都唔俾咁衰, 我摛日同老公講, 佢都話可以係公司搞鬼, 睇下今日得唔得, 可能我都上唔到。

唔緊要既, 咪留係哩度囉。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo