在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1879


8921#
發表於 05-9-13 20:52 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

我琴日係公司羅左一盒聖安娜月餅.今日羅左3個萍果,三個水晶梨, 一大秋紅提子. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 1879


8922#
發表於 05-9-13 20:53 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

AE_bb


不過我都好小撞到你, 你成日都好夜先上黎, 我又好早訓...


大宅

積分: 1879


8923#
發表於 05-9-13 20:54 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

AE_bb


我而家係一路敷更面膜, 一路上網... :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 19429


8924#
發表於 05-9-13 20:56 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

YB,

都係例牌節目, 去2家人屋企食飯. 今年因為要就 d 屋企人, 所要要係正日果2日食飯, 冇得出去玩喇 :-(
YB 寫道:
AE_bb


中秋節你有咩節目呀?????


大宅

積分: 1879


8925#
發表於 05-9-13 20:58 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

AE_bb


好彩我奶奶吾使我地做節, 吾係死都似, 山長水遠出去食一餐飯, 咁辛苦.


伯爵府

積分: 19429


8926#
發表於 05-9-13 20:59 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

YB 寫道:
AE_bb


我而家係一路敷更面膜, 一路上網... :mrgreen: :mrgreen:
>>>>>紙 mask 呀? 咁犀利, 係咪要舉 高頭呀


伯爵府

積分: 19429


8927#
發表於 05-9-13 21:00 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

YB,

咁你99又幾好wor, 我99就一定唔肯過我地呀
YB 寫道:
AE_bb


好彩我奶奶吾使我地做節, 吾係死都似, 山長水遠出去食一餐飯, 咁辛苦.


伯爵府

積分: 19429


8928#
發表於 05-9-13 21:01 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

YB 寫道:
AE_bb


不過我都好小撞到你, 你成日都好夜先上黎, 我又好早訓...
>>>>>>>>>>>而家好少夜晚上黎喇


伯爵府

積分: 19429


8929#
發表於 05-9-13 21:03 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

YB,

請我食啦 我公司以前都有生果分, 不過而家冇 lu , 愈來愈宿皮
YB 寫道:
我琴日係公司羅左一盒聖安娜月餅.今日羅左3個萍果,三個水晶梨, 一大秋紅提子. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 1879


8930#
發表於 05-9-13 21:04 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

AE_bb


我奶奶煮野好好食架, 佢煮咩都好食架....


伯爵府

積分: 19429


8931#
發表於 05-9-13 21:04 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

YB,

我聽緊喇


大宅

積分: 1879


8932#
發表於 05-9-13 21:05 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

AE_bb


D月餅同生果係廠家送架, 我地公司都無送...


大宅

積分: 1879


8933#
發表於 05-9-13 21:05 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

AE_bb


以前既音樂情人仲好聽...


伯爵府

積分: 19429


8934#
發表於 05-9-13 21:06 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

YB,

我 99 基本上唔係好識煮野食


伯爵府

積分: 19429


8935#
發表於 05-9-13 21:07 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

YB 寫道:
AE_bb


以前既音樂情人仲好聽...
>>>>>咁我咪錯過左


大宅

積分: 1879


8936#
發表於 05-9-13 21:08 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

AE_bb


我奶奶係印尼華僑, 佢煮D印尼送, 好味到不得了, 我姑仔煮送都好叻.


子爵府

積分: 11365


8937#
發表於 05-9-13 21:08 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作


大宅

積分: 1879


8938#
發表於 05-9-13 21:08 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

AE_bb


咁你而家覺得音樂情人岩吾岩聽丫????


大宅

積分: 1879


8939#
發表於 05-9-13 21:09 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

JOJO


死架你....而家先出現


子爵府

積分: 11365


8940#
發表於 05-9-13 21:09 |只看該作者

Re: 問問自己想找甚麼工作

yb

咁妳老公米有印尼人血統lor

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo