在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4672


8921#
發表於 05-8-5 09:47 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy

sorry我昨日睇唔到你問我野呀,我宜家仲欠canada & cheerful,anyway唔該哂你先。
mycathy 寫道:
cathy好慘tim,以為我地唔理佢,
成個下奏自己同自己講野>>>>>>>>>pooh, 係呀, 我都覺得奇怪, 開頭以為妳地掛住傾, 後來連問kitkit要咩kitty都無答就開始覺得有問題啦


大宅

積分: 4672


8922#
發表於 05-8-5 09:48 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

mug你公司咁衰連msn都block嫁,唔緊要la,我o地兩邊走
Kruson 寫道:
早晨, 好唔開心呀, 公司block 左msn 呀, 我唔可以過隔離啦 :-(


男爵府

積分: 7413


8923#
發表於 05-8-5 09:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkit & cathy, 咁你地記住多d 過黎探我呀 :-(

你地知啦, 呢度唔方便講咁多野o架, 咁你地有d 乜記住pm 比我話我知呀, 如果唔係我同你地脫晒節o架 :-(


子爵府

積分: 12599


8924#
發表於 05-8-5 09:59 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson,
無問題, 我會時時入來架

您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


伯爵府

積分: 17559


8925#
發表於 05-8-5 10:03 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

蕭夫人信箱
do u want me to call the sales (henry) directly for the delivery ?????.......................你一早講左要,個sales 下午三點送左書來我公可啦!


子爵府

積分: 10722


8926#
發表於 05-8-5 10:03 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

羊奶片:
如訂四罐或以上即$55/can
若十罐或以上即$52/can
十五罐或以上即$50/can


子爵府

積分: 10722


8927#
發表於 05-8-5 10:06 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

羊奶片:
如訂四罐或以上即$55/can
若十罐或以上即$52/can
十五罐或以上即$50/can


大宅

積分: 4672


8928#
發表於 05-8-5 10:08 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

冇問題
Kruson 寫道:
kitkit & cathy, 咁你地記住多d 過黎探我呀 :-(

你地知啦, 呢度唔方便講咁多野o架, 咁你地有d 乜記住pm 比我話我知呀, 如果唔係我同你地脫晒節o架 :-(


子爵府

積分: 10264


8929#
發表於 05-8-5 10:10 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi,

琴晚過左數比妳, 車車佢, THANKS~~
車PM la.............


侯爵府

積分: 23722


8930#
發表於 05-8-5 10:10 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitma

thanks, 咁你寄哂兩隻比我呀 check pm please.


cathy

如果你有我仲要架, 2隻都未夠班大帝分呀


男爵府

積分: 7050


8931#
發表於 05-8-5 10:13 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

羊奶片:
如訂四罐或以上即$55/can
若十罐或以上即$52/can
十五罐或以上即$50/can

1. queen (1)
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10264


8932#
發表於 05-8-5 10:14 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

pooh,

羊奶片有mud好?? 放糊仔食??


男爵府

積分: 7050


8933#
發表於 05-8-5 10:16 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

YanyanMom 寫道:
pooh,

羊奶片有mud好?? 放糊仔食??

honey, 當糖咁平時食o架....但一定有益過糖....
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10722


8934#
發表於 05-8-5 10:19 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Del


大宅

積分: 1725


8935#
發表於 05-8-5 10:34 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

good morning !!

Cathy,

我件餅琴日比左個 cheerful 我呀, 好開心, 終於儲齊喇. 所以你留比我果個可以比其他想要嘅人. anyway, thank you


男爵府

積分: 7050


8936#
發表於 05-8-5 10:37 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Emily_bb 寫道:
good morning !!

Cathy,

我件餅琴日比左個 cheerful 我呀, 好開心, 終於儲齊喇. 所以你留比我果個可以比其他想要嘅人. anyway, thank you

恭喜你emily
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


大宅

積分: 1725


8937#
發表於 05-8-5 10:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

多謝皇后
啫喱媽 寫道:
[quote]
Emily_bb 寫道:
good morning !!

Cathy,

我件餅琴日比左個 cheerful 我呀, 好開心, 終於儲齊喇. 所以你留比我果個可以比其他想要嘅人. anyway, thank you

恭喜你emily [/quote]


大宅

積分: 4672


8938#
發表於 05-8-5 11:20 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

ok,我今日已經寄出o左la。[quote]
Alexismama 寫道:
kitma

thanks, 咁你寄哂兩隻比我呀 check pm please.



侯爵府

積分: 23722


8939#
發表於 05-8-5 11:21 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitma

thanks

你可以叫cathy留返隻cheerful比你喎, 我問緊人有無canada架啦


大宅

積分: 4672


8940#
發表於 05-8-5 11:33 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

叫o左la ,唔該哂你先。
Alexismama 寫道:
kitma

thanks

你可以叫cathy留返隻cheerful比你喎, 我問緊人有無canada架啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo