跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1978


8921#
發表於 10-10-29 16:20 |只看該作者
穿水真係唔好沖涼呀......因為臍帶有機會跌左出來...臍帶一跌出來...亞B就會缺氧的啦.....


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8922#
發表於 10-10-29 16:22 |只看該作者
原帖由 sammiebear 於 10-10-29 16:11 發表
係呀~ 穿左水真係唔好搏呀....早2日smallbrother post左段新聞上嚟, 話個第2胎mami 見紅, 走去沖涼, 沖沖下穿埋水, bb出左世, 醫護人員到已經冇左喇~

之前都諗住沖左涼先, 但而家決定咩都唔理, 第一時間飛去醫院.. ...


嘩...禁大件事呀 !! 果時QE D 姑娘仲話見紅 / 陣痛,都可以沖涼, 只係穿水唔得,要即時入院 !!!


男爵府

積分: 5391


8923#
發表於 10-10-29 16:26 |只看該作者
穿水真係唔好沖涼呀...好危險 !!

FEEL到就快生, 點FEEL呀 ?? 隨咗腫之外 !!

我今日個B郁足全日, 由朝早坐車到而家未停過, 雖然唔大力, 但好密, 唔知有咩問題 ?????



原帖由 siuting111 於 10-10-29 16:01 發表


我同事同我講,佢幾年前生佢個女,
生前一兩日,手腳好腫,特別係對手..好腫啦..
之後頂唔順要放產假,feel到就快生...
夜晚訓覺,聽到好大聲"卜"一聲,穿羊水,搞到成床都係,
不過,係聽到好大聲"卜"一聲....
跟住佢諗住沖 ...


大宅

積分: 3528

好媽媽勳章 陪月勳章


8924#
發表於 10-10-29 16:28 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-29 16:19 發表


我同老公都無打算比家規同schedule佢呀.... 係咪好懶呀我地? 我地打算好簡單咁同佢講下我地對佢既expectation, 再睇下佢跟成點再follow up.

你地有無帶工人行一次超市, 同佢講你地買開d咩呀?? ...


冇schedule 驚唔驚佢唔知你地想佢做咩家務呀?

我有帶佢去行超市同埋街市呀,同佢講我平時邊度買野.. 買咩咁。宜家佢自己去買餸,我就同佢講叫佢行一個圈先,有咩平就買乜,唔係一定要我買開o個檔就o個檔既..佢o個日居然可以搵到8蚊一斤的芥蘭.. 我都寫個服字畀佢..


男爵府

積分: 6934


8925#
發表於 10-10-29 16:31 |只看該作者
原帖由 sasa612 於 29-10-2010 16:26 發表
穿水真係唔好沖涼呀...好危險 !!

FEEL到就快生, 點FEEL呀 ?? 隨咗腫之外 !!

我今日個B郁足全日, 由朝早坐車到而家未停過, 雖然唔大力, 但好密, 唔知有咩問題 ?????



...


我同事講,生前一兩日,對手(手指手掌)好腫,又行得好慢...
夜晚係屋企訓訓下穿羊水啦~~(佢係聽到,卜一聲,好大聲,好似爆波咁架)

我有時都試過,阿b郁得好密下....我會拍下個肚,問下佢咩事呢..hehe....


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 6934


8926#
發表於 10-10-29 16:32 |只看該作者
產假批左啦...

大佬簽左名,confirm左啦~
之後阿姐頭先問下..幾時開刀呀...幾時入院呀..

又安心一件事了!!!!!^^


健健康康,快高長大啊~


男爵府

積分: 5391


8927#
發表於 10-10-29 16:35 |只看該作者
good ~

我老細今日都問我打算幾時開始放...我其實都SCHEDULE咗, 不過諗住下星期先填FORM, 今日好眼瞓, 咩都唔想攪住 !


原帖由 siuting111 於 10-10-29 16:32 發表
產假批左啦...

大佬簽左名,confirm左啦~
之後阿姐頭先問下..幾時開刀呀...幾時入院呀..

又安心一件事了!!!!!^^


大宅

積分: 1978


8928#
發表於 10-10-29 16:37 |只看該作者
等我記住先....BB要出世時手腳會好腫好腫....


大宅

積分: 1155


8929#
發表於 10-10-29 16:38 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-29 14:55 發表


係咪要用獎賞錢去買架 ??
我有HSBC 咭, 但平時唔用架, 咁得唔得架 ?


係呀, 要用reward cash, 不過你可以用reward cash + cash買. 佢個site有講最少要用幾多reward cash.

不過如果你唔多reward cash, 反正要加$, 你可以出去compare吓, 佢未必平過人. 因為我夠reward cash, 唔駛加$所以先喺HSBC換.


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8930#
發表於 10-10-29 16:40 |只看該作者
原帖由 wyllai 於 10-10-29 16:19 發表


我同老公都無打算比家規同schedule佢呀.... 係咪好懶呀我地? 我地打算好簡單咁同佢講下我地對佢既expectation, 再睇下佢跟成點再follow up.

你地有無帶工人行一次超市, 同佢講你地買開d咩呀?? ...


接佢果晚無, 之後就有. 我主要帶佢去買食物(因為屋企咩都無), 至於清潔用品同埋點樣清潔就係鐘點教佢.


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


8931#
發表於 10-10-29 16:42 |只看該作者
原帖由 牛仔小怡 於 10-10-29 16:28 發表


冇schedule 驚唔驚佢唔知你地想佢做咩家務呀?

我有帶佢去行超市同埋街市呀,同佢講我平時邊度買野.. 買咩咁。宜家佢自己去買餸,我就同佢講叫佢行一個圈先,有咩平就買乜,唔係一定要我買開o個檔就o個檔既..佢o個日居然可 ...


唔知係咪我地好彩, 之前講個partime 印印黎到都好醒目咁自動波做家務, 我地比人縱壞 haha

我諗住拖地呀個d 大圍野就同佢講一次我想佢幾耐做一次...其他就見步行步, 因為除左下星期, 我都會係屋企, 好多時間可以mark 住佢...所以希望到時再慢慢同佢夾下我想佢點樣囉..係咪好hea?


大宅

積分: 2566


8932#
發表於 10-10-29 16:44 |只看該作者
你有冇咩唔舒服呀?
我前日都係咁, 亞b郁唔停仲勁大力, 但我果日肚痾左3次...原本都唔為意架, 到第2日我已經冇乜事, 亞b都郁得正常返....所以我懷疑係因為我肚唔舒服, 所以佢都唔舒服呢.....

原帖由 sasa612 於 29/10/2010 04:26 PM 發表
穿水真係唔好沖涼呀...好危險 !!

FEEL到就快生, 點FEEL呀 ?? 隨咗腫之外 !!

我今日個B郁足全日, 由朝早坐車到而家未停過, 雖然唔大力, 但好密, 唔知有咩問題 ?????



...


男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


8933#
發表於 10-10-29 16:44 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 10-10-29 16:40 發表


接佢果晚無, 之後就有. 我主要帶佢去買食物(因為屋企咩都無), 至於清潔用品同埋點樣清潔就係鐘點教佢.


係啦, 我都諗住聽日見左佢之後就帶佢去park n shop 走轉...睇下佢自己識煮咩呀之類. :) 真係好多野煩呀.


大宅

積分: 1155


8934#
發表於 10-10-29 16:47 |只看該作者
原帖由 B__B 於 10-10-29 15:46 發表
就算平時多都唔會整濕張chair囉...

我冇用墊墊,怕會焗到有菌...


既然book咗, 睇吓安心d. 唔好太擔心啦.


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


8935#
發表於 10-10-29 16:50 |只看該作者
好得人驚呀....我會記住你地講既野架勒...

不過我真係幾個朋友都係見紅/ 穿水都沖埋涼洗埋頭食埋野先去醫院...

有個朋友仲緊要....佢係睇霍X儀....係同佢講見紅未咁快生架.... 話通常1, 2日後..... 佢個朝見紅.....無理到...夜晚1點幾陣痛先知生得...

至於我岩岩生既朋友...話佢穿水初初唔多..但慢慢好似M咁...起身會湧D出黎....一直係咁....都幾多下就入院LAW...

但因為羊水好混濁....佢話要用M巾墊住D...然後拎去比姑娘睇架....

原帖由 牛仔小怡 於 10-10-29 16:17 發表


之前聽講座,姑娘教見紅同穿水都唔好諗住沖埋涼先慢慢去醫院

佢話試過有個媽咪穿水,去沖涼,點知沖沖下連條臍帶都sin埋出黎.. 然後bb.. :(

如果萬一見到臍帶出左黎,第一件事係訓低,墊高自己個pat pat, 等救護車黎 ...


大宅

積分: 1978


8936#
發表於 10-10-29 16:51 |只看該作者
同埋教工人...諗工人既野..又係我地做...C6一定唔會做同埋無咁細心...所以..遇著D工人唔掂..真係激鬼死左...

原帖由 wyllai 於 10-10-29 16:44 發表


係啦, 我都諗住聽日見左佢之後就帶佢去park n shop 走轉...睇下佢自己識煮咩呀之類. :) 真係好多野煩呀.


大宅

積分: 2407


8937#
發表於 10-10-29 16:52 |只看該作者
聽聽下突然好緊張添, 好似就生得咁~ hahaha...

依家天氣乾燥, d皮膚真係痕咗好多, 唔止個肚痕, 連腰都痕埋, 一抓周身都好痕, 搽完野係會唔痕, 但到第二日夜晚放工返屋企就會覺得好痕, d皮膚起晒乾紋, 唔通真係要早晚搽一次先止到痕~

明明唔肚餓, 但唔知點解好想食野, 啱啱沖咗杯奶止下咳, 唔可以再食d無益嘅野喇!


大宅

積分: 1155


8938#
發表於 10-10-29 16:54 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-29 16:01 發表


我同事同我講,佢幾年前生佢個女,
生前一兩日,手腳好腫,特別係對手..好腫啦..
之後頂唔順要放產假,feel到就快生...
夜晚訓覺,聽到好大聲"卜"一聲,穿羊水,搞到成床都係,
不過,係聽到好大聲"卜"一聲....
跟住佢諗住沖 ...


助產事話, 見紅同陣痛都仲可以沖浪先, 但穿水就要即刻入院 (我自己最多quick quick洗個頭, 個身都唔好濕水).
聽完佢講話唔好沖浪, 我唔敢搏呀!


大宅

積分: 2407


8939#
發表於 10-10-29 16:54 |只看該作者
咁快手嘅, 你啱啱第假紙咁快批到, 安樂晒啦~ good~~

原帖由 siuting111 於 10-10-29 16:32 發表
產假批左啦...

大佬簽左名,confirm左啦~
之後阿姐頭先問下..幾時開刀呀...幾時入院呀..

又安心一件事了!!!!!^^


大宅

積分: 1978


8940#
發表於 10-10-29 16:55 |只看該作者
我個工人係香港四年....佢話佢識得自己買菜同決定食咩.....................................
但我都唔敢放手比佢自己買自己煮..跟左佢成個星期...發覺..唔係好得...佢個4年究竟煮D咩比人食??????
用左個幾星期時間...教左佢十樣8樣款式..好彩佢都好用心咁記住.....
今日叫佢自己去街市買咩咩咩咩返來....唔知佢買唔買得掂......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo